Diskutera er uppfattning om SSUs blivande ordförande.
Hur kommer Moska Hassas påverka SSU och Socialdemokraterna?
Vilka frågor brinner Moska Hassas för?
Senast redigerad av najah-al-shammari 2025-07-06 kl. 15:14.
Det går fort nu, känns som att Hamas attack var en signal att få igång alla "celler" som invandrat till väst att nu är det dags nu är vi tillräckligt många som kan påverka.
Ännu en invandrare på en hög politisk position på vänstersidan. Väldigt uppenbart vilken grupp som kommer att prioriteras om vänsterblocket vinner valet nästa år.
Jag tror att detta är en signal på att socialdemokraterna framöver satsar mer och mer på att bli ett invandrarparti och säkra makten genom att satsa på en allt större massinvandring.
Senast redigerad av SecretGarden352 2025-07-06 kl. 15:43.
Ja, man kan i alla fall säga att hon drog vinstlotten i det interna sosselotteriet. Jag hatar inte att hon kallar sig svensk som hon påstår i en debattartikel. Tycker mest hon svamlar nonsens i sin debattartikel.
Jag tror att detta är en signal på att socialdemokraterna framöver satsar mer och mer på att bli ett invandrarparti och säkra makten genom att satsa på en allt större massinvandring.
Vilket kommer att fungera tills vi får ett rent invandrarparti och alla blattar överger dem.
1. S kastar bokstavligen ut svenskarna för stupet kort för att hålla sig vid makten i något år till innan blattarna skär halsen av dem allra sist.
2. Moska Hassas har större klimatavtryck på en dag än 10 afghaner på en vecka. Har fettot någonsin prövat att banta och börja röra på sig eller fått lite "klimatångest" över sin korpulenta fettohydda? Pröva att banta ditt jävla tjocko!
3. Det roliga är dock att när väl blattarna tar över S helt så kommer de att kasta ut svenskarna i partistyrelsen och de i sin tur blir helt chockade i tron att de skulle få sitta lite till.
Diskutera er uppfattning om SSUs blivande ordförande.
Hur kommer Moska Hassas påverka SSU och Socialdemokraterna?
Vilka frågor brinner Moska Hassas för?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!