Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-07-05, 00:06
Medlem
MrMadoffs avatar
Om lite drygt 12 timmar startar första etappen av årets Tour De France och här tänkte jag att vi kan ge varandra speltips om några ni tror har bra chans att knipa en etappseger och gärna till ett hyggligt odds.

Här är första etappens profil och den ser inte ut att vara alltför ansträngande https://img.olympics.com/images/imag...vel8eytczxbqnx

Biniam Girmay till 23x pengarna eller Jasper Philipsen till 5x insatsen, kanske kan vara något?
Citera
2025-07-05, 00:23
Medlem
Bra initiativ. Du kör inte fantasy?

Ser framemot sommarens stående sportevenemang - med förstärkt anledning att knäcka första vid lunch.

Svenska spel kör en variant med placering 1-3 där jag lyckades kamma hem under Girot.

Mitt bet etapp 1: Van Aert 1-3, ger 6 ggr pengarna.
Citera
2025-07-05, 00:32
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljushopp
Bra initiativ. Du kör inte fantasy?

Ser framemot sommarens stående sportevenemang - med förstärkt anledning att knäcka första vid lunch.

Svenska spel kör en variant med placering 1-3 där jag lyckades kamma hem under Girot.

Mitt bet etapp 1: Van Aert 1-3, ger 6 ggr pengarna.

Inget fantasy. Gör du? Vart spelar man fantasy på cykling? Van Aert etappseger har jag jagat i ett par år nu så det kanske är dags igen förhoppningsvis 😀
Citera
2025-07-05, 17:38
Medlem
MrMadoffs avatar
Första etappen var jag rätt på det för er som lyssnade på mig
Citera
2025-07-09, 13:16
Medlem
Månsans avatar
Etapp 5, jag testar spel på två goda tempoåkare idag, ska komma 10-i-topp

Schachmann 5 ggr
Romeo 3,25 ggt
Citera
2025-07-10, 10:15
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Schachmann 5 ggr
Romeo 3,25 ggt
Det gick ju bra (Romeo), hoppas att nån ryggade mitt vinstgivande tips.

Här kommer en ny chans. Idag kör vi plats (1-3) på ett gäng som totalt struntade i gårdagens tempo och semesteråkte istället. Kanske nån av dem har siktet på dagens etapp istället?

Mohoric (odds 11 ggr insatsen)
Nys (11)
Laurance (21)
Hirchi (17)
Cort (41)
Schachmann (51)
Wright (81)

Samma gäng spelas även på plats (1-10), valfri insats.
Senast redigerad av Månsan 2025-07-10 kl. 10:19.
Citera
2025-07-10, 12:53
Medlem
Jag skapade iaf ett konto och drog ihop ett första gäng cyklister inför etapp 1. Sen blev det inte mer med det - laddar om med ny kunskap inför nästa år ist https://fantasybytissot.letour.fr/

Gratulerar till vinsten från tempoloppet igår och ska kika på dina tips inför dagen. Kanske kan klämma några liveodds nu när den redan är igång och trampar.

Försök till bidrag med dagen; Evenepoel utanför topp 10 (om det ens går att betta så).
Citera
2025-07-10, 16:29
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:

Schachmann 5 ggr
Romeo 3,25 ggt

Har du koll på vad Remco stod i för odds som vinnare på tempoetappen? Var det över 3x?
Citera
2025-07-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Har du koll på vad Remco stod i för odds som vinnare på tempoetappen? Var det över 3x?

Inte på rak arm tyvärr. Detta var de bästa jag kunde hitta. Längre ner på sidan med headline ”Latest Tour de France betting odds” - hittar du någon form av odds före start av e5. https://www.racingpost.com/sport/cyc...-aQaYA3R7lV5L/
Citera
2025-07-10, 16:52
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljushopp
Inte på rak arm tyvärr. Detta var de bästa jag kunde hitta. Längre ner på sidan med headline ”Latest Tour de France betting odds” - hittar du någon form av odds före start av e5. https://www.racingpost.com/sport/cyc...-aQaYA3R7lV5L/

Skapliga odds ändå. 6x på att Remco skulle vinna tempot då det nästan var givet 🤑. Missade den då jag jobbade tyvärr.
Citera
2025-07-10, 17:37
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Han var storfavorit på unibet, 1,25 har jag för mig att oddst var.
Citera
2025-07-10, 18:13
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Han var storfavorit på unibet, 1,25 har jag för mig att oddst var.

Tack låter rimligt. Inte spelvärt med andra ord.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in