Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-10, 18:18
Medlem
Har ni hunnit fundera inför morgondagen? Hilfe
Citera
2025-07-11, 00:27
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljushopp
Har ni hunnit fundera inför morgondagen? Hilfe
Dagens etapp 7 är väldigt snarlik gårdagens etapp 6.

7: https://escapecollective.com/content...07/stage7.jpeg

6:
https://escapecollective.com/content...07/stage6.jpeg

Frågan blir väl samma som igår tänker jag? Om det blir utbrytning eller inte och frågan är då om någon av de som lyckas är ett hot mot Pogacar eller inte. Isåfall måste han ju svara och då blir han favorit. Vilka som kan lyckas med en utbrytning och inte är ett jättehot kan vi ju bara gissa oss till. Jag fortsätter att sikta högt på några riktiga outsiders till skyhöga pengar så de kommer inte vinna särskilt ofta men Carlos Rodriguez till 801x och Felix Gall 401x. Annars tycker jag vi ska smöra lite för Månsan så kanske han är trevlig och bjuder lite på sina tankegångar. Han brukar alltid kunna spotta fram några namn som har formtopp och kan tänkas ha något att göra med tättkänningen. Så det är mitt bästa tips inför dagens etapp. Lyssna på Månsan 🤗 Jag känner mig ganska vilsen, likadant igår.
Citera
2025-07-11, 12:25
Medlem
Månsans avatar
Jag har tyvärr inget vettigt att komma med. För många obekanta parametrar i ekvationen Exempelvis UAE och Visma har totalt 16 cyklister, många i toppklass som kan vinna en sån här etapp. Men man har ingen aning om hur planen ser ut, siktar man ens på etappvinst, vilka får vara offensiva och vilka har andra stallinstruktioner?

Men Carlos Rodriguez till 200 ggr på plats kunde jag dock inte motstå. Nån gång måste väl killen vakna. Avslutningen borde passa honom.
Citera
2025-07-11, 12:59
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag har tyvärr inget vettigt att komma med. För många obekanta parametrar i ekvationen Exempelvis UAE och Visma har totalt 16 cyklister, många i toppklass som kan vinna en sån här etapp. Men man har ingen aning om hur planen ser ut, siktar man ens på etappvinst, vilka får vara offensiva och vilka har andra stallinstruktioner?

Men Carlos Rodriguez till 200 ggr på plats kunde jag dock inte motstå. Nån gång måste väl killen vakna. Avslutningen borde passa honom.
Bra tips där på platsspel för 200x också. När jag ändå kör vinnare så är det dumt att missa platsen 🤗
Citera
2025-07-11, 13:08
Medlem
MrMadoffs avatar
Attans kunde inte hitta honom på livespelet. Fanns bara ett visst antal man kunde satsa på då. Konstigt
Citera
2025-07-11, 13:47
Medlem
MrMadoffs avatar
Vilken app använder ni för att livetracka tider? Förut tyckte jag flashscore var snabba och de hade dessutom oddsen tillgängliga på alla cyklister både live och innan start. Är det enda alternativet tour de france hemsida om man vill ha tillförlitligt eller?

Flashscore har nu tagit bort både odds och är jättelångsamma på uppdateringar
Citera
2025-07-11, 14:37
Medlem
MrMadoffs avatar
Slängde in ett livebet på Almeida till 101x
Citera
2025-07-11, 16:35
Medlem
MrMadoffs avatar
Synd på Almeidas vurpa där. Hoppas han kan fortsätta. Jag ska nog också börja fokusera mer på top10 och top3 placeringar. Hade ju kunnat tagit Felix Gall som top 10, borde väl gett en slant eller? Han kom fyra
Citera
2025-07-11, 20:21
Medlem
MrMadoffs avatar
Kör ett spel imorgon bara. De Lie vinnare 51x och De lie Top3 13x. Det blev ju två spel men haha ni fattar
Citera
2025-07-11, 21:58
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Synd på Almeidas vurpa där. Hoppas han kan fortsätta. Jag ska nog också börja fokusera mer på top10 och top3 placeringar. Hade ju kunnat tagit Felix Gall som top 10, borde väl gett en slant eller? Han kom fyra
Oddset rasar snabbt när man kör 1-3 eller topp 10. Exempelvis Carlos Rodriguez hade 800 ggr som vinnare, 200 ggr på plats och endast 8 ggr i topp 10. Jag minns inte Galls odds, skulle gissa på mellan 2,5 och 3 ggr insatsen.
Citera
2025-07-11, 22:02
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Oddset rasar snabbt när man kör 1-3 eller topp 10. Exempelvis Carlos Rodriguez hade 800 ggr som vinnare, 200 ggr på plats och endast 8 ggr i topp 10. Jag minns inte Galls odds, skulle gissa på mellan 2,5 och 3 ggr insatsen.

Oj okej då känns det plötsligt lite bättre
Citera
2025-07-12, 13:17
Medlem
Månsans avatar
Spurt i uppförsbacke idag. Chansar med spel vinnare på Groves (15 ggr) och Girmay (13 ggr), två gubbar som är bra på spurt i lite motlut.

Plats på Albanese (81 ggr) och Bol (126 ggr). Långsökta båda två men höga odds som kan motivera lite chanstagning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in