2025-07-04, 19:53
Medlem
Muslimfittas avatar
Det är så här muslimer fungerar. Ingenting med dom är ärligt. Man ska förvänta sig att de alltid ljuger, bluffar, far med osanningar, uppvisar bedrägligt beteende och överdriver allting minst tio gånger.
Citera
2025-07-04, 20:01
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
De flesta utlänningar ljuger friskt om deras teoretiska utbildningar. Sällan dessa verkligen kollas upp.

Sen anställer myndigheter hellre en ljugande Mohammad Mohamadson med en "Master" i "sociologisk filosofi" än en ärlig Sven Svensson som bara gått gymnasiet.

Det ovanliga har blivit det vanliga i swedenistan.
Citera
2025-07-04, 20:08
Medlem
loooser123s avatar
Vår nya utbildningsminister LJUGER om sin utbildning. Oj, oj. Jag vet inte vad jag ska säga.

Och hennes förklaring? Att hon påbörjat utbildningen. Snälla.

Avgå!!
Citera
2025-07-04, 20:08
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Om hon har en masterexamen, ja då är fasiken jag minst docent med mina universitetspoäng...
Citera
2025-07-04, 20:11
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Hör det inte till politikeryrket att ljuga?

I så fall har hon ju bästa meriterna redan..
De har väl varit vanligt folk de med innan de gav sin in i politikerskrået
Nu väntar jag bara på ett foto där hon heilar på fyllan som tonåring så får hon min röst
Citera
2025-07-04, 20:18
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
men för bövelen man kan ju inte ha en UTBILDNINGSMINISTER som ljuger om sin egen utbildning

En UTBILDNINGSMINISTER som blåljuger om sitt eget CV… utbildnings- och integrations minister…

Påstår sig ha en Master…

Vart i helvete är Absurdistan-Svedala på väg…

(Refaat El-Sayed kunde inte ha gjort det bättre…)
Senast redigerad av Alonen 2025-07-04 kl. 20:32.
Citera
2025-07-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BinaryMachine
Aftonbladet bedriver en hets som närmast kan beskrivas som förtal, på regeringens hemsida står det klart och tydligt vad Simon Mohamsson har för utbildning:
Nej Aftonbladet har hållit sig till sanningen.
Det är Linkedin de hänvisar till.

Det kanske är så här med människor som ljuger mycket , de har svårt att komma i håg vad de har uppgett i olika sammanhang
Citera
2025-07-04, 20:20
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Bra du vet vi att du inte tycker om Andreas Carlsson, Anna Tenje eller Erik Slottner. Alla tre blev ertappade med felaktiga CV EFTER att det publicerats på regeringens hemsida.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...eter-i-sina-cv

Nej men däremot är norskan dömd för förtal. Det är väl ändå värre, eller?

Har det varit något större problem tidigare när ministrar till och med låtit felaktiga uppgifter publiceras på regeringens hemsida? Andreas Carlsson, Anna Tenje, Erik Slottner.

Det är åt h-e med ljugande politiker, borde sparkas som ministrar omgående, men Mohamedssonskans lögn är svårslagen - utbildningsminister med hög svansföring ljuger om sin utbildning

Börjar tröttna rejält på Kristersson som ser mellan fingrarna när skit uppenbaras, eller vänta, han är ju själv lika lögnaktig och välsmord i käften. De andra partiernas politiker är inte ett spår bättre, håller varandras skit om ryggen, men det hör till en annan tråd.
Citera
2025-07-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BinaryMachine
Aftonbladet bedriver en hets som närmast kan beskrivas som förtal, på regeringens hemsida står det klart och tydligt vad Simon Mohamsson har för utbildning:

https://regeringen.se/sveriges-reger...ona-mohamsson/

Är det denna examen hon har på riktigt då?

2021
Kandidatexamen i offentlig förvaltning, med inriktning på policyanalys, Göteborgs universitet
Citera
2025-07-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
Hon ljög, eller far med osanning, är det såna vi vill ha i styret i Sverige?
Svetsaren ljög om att han var svetsare. Han klarade fan inte ens en ABF-kurs.
Han blev statsminister - visserigen en sinnessjukt usel sådan, men ändå.
Citera
2025-07-04, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
Hon ljög, eller far med osanning, är det såna vi vill ha i styret i Sverige?

Är det inte såna vi alltid haft vid styret i Sverige?
Citera
2025-07-04, 20:31
En tyskfödd svettig blattina som ljuger. Nej, det var - som vanligt - en lågoddsare.

Ytterligare en kollektiv skam för Sverige som land att den här sandtjejen tillåts styra över oss. Jag skäms över mitt folk som tillåter denna galenskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in