• 4
  • 5
2025-07-02, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Buhu "jag känner mig så kränkt när dom ner våra flaggor" ingen bryr sig förutom bögarna och flatorna

Det är nog inte bögar och flator det handlar om i dag, det är väl mer troligt transor och terianer..
Citera
2025-07-02, 09:15
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Skadegörelse givetvis. Dom andra två håller inte. Vilken folkgrupp tillhör Pride? Det är ju en organisation, som att hävda att det är hets mot folkgrupp att bränna en Hammarby flagga. Nån fara för allmänheten är det inte om det inte råkar råda eldningsförbud.

Elda flaggor kan ge upphov till åtalspunkten ”förargelseväckande beteende”, om det sker kring en demonstration/sammankomst eller liknande.
Citera
2025-07-02, 17:47
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Jag kände ett par av dem som är med i tvåsaxe sedan barn. Åtminstone en av dom var väldigt sexuellt osäker och det är kanske därför de hatar bögar, de försöker utrota en hemlig del av dem själva. Men båda dessa hade liten kuk och extrema självkomplex. Inte träffat dem på länge och hade hoppats att det gått bättre för dem.
Citera
2025-07-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Känns löjligt att lägga resurser på det: bara att köpa några nya och hissa upp? Billigare, enklare, och polisen har tid med annat.

Jag menar ingen tar ju illa vid sig vad några nazister skrikgråter om? Det är litet tyg bara.

AHAAAAA det är Borås stadsvapen som är förklaringen varför dom heter Två Saxar - trodde det var en referns till lesbiskt sex först
Bättre än att de attackerar gamla hund- och kattägare.
Citera
2025-07-02, 17:57
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joggyboll
Ja, det är ju just nämnda patrask som jublar åt det tilltaget - samtidigt som dom lipar när motståndarsidan behandlar dom med samma medel

Och? Båda sidorna lipar när något de gillar förstörs och jublar när de förstör något de inte gillar.

Vi övriga är otroligt trötta på människor som begår brott i höjd av vad en fjortonåring skulle tycka var barnsligt.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in