2025-07-01, 20:07
Medlem
Bassplays avatar
Bra gjort , bra att någon står upp för sunda värderingar!
Citera
2025-07-01, 21:22
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
När det bränns länders flaggor som en form av protest mot det landets utrikespolitik är det ett sätt att uttrycka missnöje och i enlighet med yttrandefriheten.

När flaggan som brinner t ex är regnbågsflaggan förmedlas ett budskap av hat. Regnbågsflaggan är inte en flagga som förknippas med våld på samma sätt som ett lands flagga kan göra det. Jag har dessutom läst att personer som inte gillar när den hissas i kommuners flaggstänger uttrycker missnöje med att en civil organisations flagga har ett privilegium framför andra genom att den tillåts i dessa flaggstänger. Detta tar en hel del av udden från Borås-nazisternas eventuella försvar av sitt tilltag, även om deras mål är just att visa upp hat genom hets.

Fullt förståeligt om det skulle bedömas utgöra Hmf.
Citera
2025-07-01, 21:51
Medlem
headshaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
När det bränns länders flaggor som en form av protest mot det landets utrikespolitik är det ett sätt att uttrycka missnöje och i enlighet med yttrandefriheten.

När flaggan som brinner t ex är regnbågsflaggan förmedlas ett budskap av hat. Regnbågsflaggan är inte en flagga som förknippas med våld på samma sätt som ett lands flagga kan göra det. Jag har dessutom läst att personer som inte gillar när den hissas i kommuners flaggstänger uttrycker missnöje med att en civil organisations flagga har ett privilegium framför andra genom att den tillåts i dessa flaggstänger. Detta tar en hel del av udden från Borås-nazisternas eventuella försvar av sitt tilltag, även om deras mål är just att visa upp hat genom hets.

Fullt förståeligt om det skulle bedömas utgöra Hmf.

Välformulerat och logiskt till skillnad från de pajasar som bara vill sprida hat och nonsens.
Jag önskar att någon av dessa 14-åriga pojkar i denna tråd får ett barn som är homo, bi eller trans och sedan förklara för dem hur mycket deras pappa hatar dom.
Citera
2025-07-01, 22:26
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Faktiskt en rätt bra idé. Det sänder budskapet att nassarna inte ens tas på allvar.

Annars kunde man göra en flagga som är prideflaggan på ena sidan och vår svenska flagga på den andra, så blir de tvungna att bränna den svenska flaggan om de ska bränna prideflaggan
Nassar bryr sig inte om svenska flaggan.
Citera
2025-07-01, 22:27
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joggyboll
Men när Palestinavurmande vänsterpatrask eldar upp den Svenska flaggan så jublas det...
Vem jublar för det, förutom sagda patrask?
Citera
2025-07-01, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Vem jublar för det, förutom sagda patrask?

Ja, det är ju just nämnda patrask som jublar åt det tilltaget - samtidigt som dom lipar när motståndarsidan behandlar dom med samma medel
Citera
2025-07-01, 22:30
Medlem
senhackarens avatar
Är det nmr som är i farten?
Citera
2025-07-01, 22:35
Medlem
Pungpuckels avatar
I min kommun blev Pride nekat, det blev inga flaggor på torget.
Är inte det värre? Egentligen?

Om någon tar ner kommunens egendom, en jävla trasa "made in China" och snor den, bränner den eller vad som helst.
Ja, "skadegörelse", vad kostade den på Temu?
En ruta på en busshållplats kostar minst 10K skriv om det istället...
Citera
2025-07-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
https://www.sverigesradio.se/artikel/6989692

https://www.bt.se/2025-06-28/hogerex...pride-i-boras/

Vilka är nazisterna?

Brott som har begåtts:

Skadegörelse
Hets mot folkgrupp
Förmodligen även någon form av fara för allmänheten med tanke på eldningen.

De som tar ner och eldar upp dessa flaggor borde väl belönas med medalj från Konungen???

Men neeej det fick "gröna jesus" (Peter Carlsson) på Northvolt, så jävla efterblivet, den som gav kungen det rådet borde avrättas. Hela den affären förlöjligar Svea Rikes Konung med facit i hand STÖRSTA KONKURSEN I MODERN TID.

De som eldar dessa flaggor idag kommer hyllas som hjältar om några decennier när folk upptäckt att detta är sjuka människor som förr fick vård och blev inlåsta för att skydda samhället.

Det är så sjukt att normalisera pedofili och homosuxualitet.
Alla pedofiler är inte bögar, men alla bögar är pedofiler!!!

Gör det kriminellt igen, på den tiden fungerade samhället...
Män i kvinnokläder skall inte läsa sagor för barn, barnen har det tillräckligt svårt ändå....
Citera
2025-07-01, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Just nu bombas Gaza som in i helvete. O så skapas såna här trådar samtidigt, nej fyfan..

Gaza ligger rätt långt bort... Varför skulle jag bry mig???
Dessa jävla Palestiner och muslimjävlar gillar att kriga och stack en pinne i getingeboet....

Nu får Palestinierna känna lite på den när kristna handen tröttat och ger dem lite örfilar hela tiden, hoppas verkligen Israel går hela vägen och avrättar "en masse" :-)
Citera
2025-07-02, 05:21
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Med tanke på hur Pride inriktar sig på barn med sina omoraliska värderingar var detta faktiskt bra gjort av nazzzisterna.

De får faktiskt ta ned prideflaggor och bränna dem i fler städer.
Citera
2025-07-02, 06:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Buhu "jag känner mig så kränkt när dom ner våra flaggor" ingen bryr sig förutom bögarna och flatorna

Visst känner man sig kränkt när man ser sådan här misshandling av svenska språket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in