2025-07-01, 14:24
Medlem
Hur fan kan detta bli en stor nyhet? Jävla trams.
Citera
2025-07-01, 14:35
Medlem
Just nu bombas Gaza som in i helvete. O så skapas såna här trådar samtidigt, nej fyfan..
Citera
2025-07-01, 15:22
Medlem
bomhulls avatar
Muslimer gillar inte pride så kul att dom har något gemensamt med byfåne "nazister"
Citera
2025-07-01, 15:34
Medlem
Jan-As avatar
Har en bög i släkten, två på jobbet och en granne.
Samtliga av de tar avstånd till pride och tycker inte att de blir gynnade av deras äckliga organisation.

Pride står för så mycket mer än rätten att älska vem man vill.
Det offentliga ska inte sponsra pride och jag tycker inte att vi ska flagga med deras genompolitiserade flagga.
Citera
2025-07-01, 15:58
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Just nu bombas Gaza som in i helvete. O så skapas såna här trådar samtidigt, nej fyfan..

Visst är det härligt? Tyvärr föds det fortfarande fler muslimer än Israel lyckas panga av. Men, men.

Personligen struntar jag i vad folk har för sexuell läggning, men Pride har blivit ett vansinnesjippo för pedofiler, transpersoner (läs psyksjuka) och påtvingad sexualundervisning i alldeles för ung ålder. Lika bra att flaggorna bränns upp.
Citera
2025-07-01, 17:59
Medlem
shitholecitizens avatar
Muslimerna gör likadant runt om i Europa och förmodligen även här, men dem verkar du inte ha något problem med din falska jävel.
Citera
2025-07-01, 18:50
Medlem
NoTruces avatar
Vem fan bryr sig? Det är tillåtet att bränna flaggor i det här landet.
Citera
2025-07-01, 18:57
Medlem
headshaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Bra att folk visar civilkurage emot påtvingade bögeriet och hoppas folk tar fler såna här iniativ emot skiten och bränner fler flaggor.

På vilket vis är du tvingad att bli bög för att du ser en flagga? Inser du inte hur patetisk då låter när DU uttrycker "förtryck". Jag är 100% säker på att du har USA flagga på din raggarbil eller en halsduk med ditt favoritlag, Skulle jag elda upp din bil eller strypa dig med din halsduk för att jag hatar USA eller ditt lag du håller på? Om du tänkte lite längre än din penis så skulle världen bli mycket vackrare.
Citera
2025-07-01, 19:07
Medlem
Men när Palestinavurmande vänsterpatrask eldar upp den Svenska flaggan så jublas det...
Citera
2025-07-01, 19:13
Medlem
Tuppruskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joggyboll
Men när Palestinavurmande vänsterpatrask eldar upp den Svenska flaggan så jublas det...

Ja den står för förtyck, det gör inte regnbågesflaggan.
Citera
2025-07-01, 19:17
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Återigen man blir inte nazist för att man bränner en prideflagga. Nazism finns inte, det är ett hittepå ord av media att stigmatisera alla som inte går deras vänsterextrema agenda!

Så en liten spjuver brände bögflaggan för att denne vill varna för pedofiler i homolobbyn som förgriper sig på barn, so fucking what!? Då blir det ju en bra aktion, barnen ska skyddas mot snuskgubbar och pedofiler!
Citera
2025-07-01, 19:37
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Ja den står för förtyck, det gör inte regnbågesflaggan.

hur menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in