2025-06-29, 00:51
Medlem
dirtysouths avatar
Gott folk jag önskar få höra era tankar och erfarenheter kring familjelivet, så jag önskar att främst ni som lever med sambo/fru eller har gjort det svarar här

Och jag vill att ni svarar så ärligt ni kan

Jag lever idag ett liv som många är väldigt avundsjuka på, mycket tjejer och kvinnor, ständigt flöde av nya och mina favoriter i behåll... jag har dock alltid inbillat mig att jag ville hitta en bra tjej för att stadga mig, och utan att sväva ut i ett alldeles för långt inlägg här så har en av mina stadiga förälskat sig i mig, hon har nu lov och kommer att resa i över 24 timmar för att komma och spendera några dagar med mig

Jag blir inte yngre det förstår jag, så kort och koncist, hade ni gett upp livet som jag har valt att leva för att vara med en kvinna och bilda familj? Jag har alltid värderat familjen först, den är allt. Samtidigt så älskar jag att kunna krypa ner i sängen med ett par nya tjejer varje vecka, tröttnar aldrig på det, känner mig nöjd med mig själv efteråt och värdesätter varje erfarenhet.

Tjejen i fråga är en 8 av 10 vad gäller looks, och då är jag väldigt petig, jag menar hon ser ut som någon förmodligen 95% av fb-snubbarna aldrig hade tagit sig mod att tala till, men eftersom jag är mycket för detaljer är det ett par saker jag inte gillar med hennes kropp

Sex 6-7 av 10... Hon är en good girl, försöker vara lite lätt naughty, jag föredrar sex med riktigt bad girls, då kan det bli 9-10 av 10
Detta skrämmer mig lite då jag misstänker att jag kan tröttna på att ligga med henne ganska snabbt

Hjärna 10 av 10
Hjärta 10 av 10

Just de 2 sistnämnda gör det extremt svårt för mig att inte vilja ge henne en chans
Det fullkomligt lyser om henne när hon är med mig, hon gör allt och mycket mer för mig som jag aldrig ens ber henne om, hon är väldigt ansvarsfull och mogen, jag är äldre än hennes mamma btw. Hon vill nu komma och vara med mig igen och önskar bli på smällen och flytta ihop etc så småningom (hon har en termin kvar på sina studier)

Så snälla fb vad ska jag göra? Satsa på denna fina tjej som förtjänar en riktigt bra kille, eller fortsätta det enda livet jag numera känner till?

Ni som svarar vänligen uppge lite info om er själva för att kunna väga in era svar

PS hade tänkt göra en poll för att rösta någon som vet hur man gör?

* Satsa på tjejen
* Fortsätta med mitt befintliga sexliv
Citera
2025-06-29, 01:02
Medlem
Pungsvings avatar
Spänn på henne ordentligt men skapa inget seriöst förhållande. Du är bara en gubbe hon använder för att hitta sig själv.
Citera
2025-06-29, 01:06
Medlem
zombie-nations avatar
Du kanske inte kan anknyta. Annars hade du ju saknat de tjejer du haft.
Citera
2025-06-29, 01:11
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Spänn på henne ordentligt men skapa inget seriöst förhållande. Du är bara en gubbe hon använder för att hitta sig själv.

Det är absolut inte så, som jag skrev så är hon förälskad i mig
Hon skrattar genuint åt allt jag gör, och som jag skrev det lyser om henne när hon är med mig... jag är väldigt bra på att läsa av människor så den saken är det ingen tvekan om
Citera
2025-06-29, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Gott folk jag önskar få höra era tankar och erfarenheter kring familjelivet, så jag önskar att främst ni som lever med sambo/fru eller har gjort det svarar här

Och jag vill att ni svarar så ärligt ni kan

Jag lever idag ett liv som många är väldigt avundsjuka på, mycket tjejer och kvinnor, ständigt flöde av nya och mina favoriter i behåll... jag har dock alltid inbillat mig att jag ville hitta en bra tjej för att stadga mig, och utan att sväva ut i ett alldeles för långt inlägg här så har en av mina stadiga förälskat sig i mig, hon har nu lov och kommer att resa i över 24 timmar för att komma och spendera några dagar med mig

Jag blir inte yngre det förstår jag, så kort och koncist, hade ni gett upp livet som jag har valt att leva för att vara med en kvinna och bilda familj? Jag har alltid värderat familjen först, den är allt. Samtidigt så älskar jag att kunna krypa ner i sängen med ett par nya tjejer varje vecka, tröttnar aldrig på det, känner mig nöjd med mig själv efteråt och värdesätter varje erfarenhet.

Tjejen i fråga är en 8 av 10 vad gäller looks, och då är jag väldigt petig, jag menar hon ser ut som någon förmodligen 95% av fb-snubbarna aldrig hade tagit sig mod att tala till, men eftersom jag är mycket för detaljer är det ett par saker jag inte gillar med hennes kropp

Sex 6-7 av 10... Hon är en good girl, försöker vara lite lätt naughty, jag föredrar sex med riktigt bad girls, då kan det bli 9-10 av 10
Detta skrämmer mig lite då jag misstänker att jag kan tröttna på att ligga med henne ganska snabbt

Hjärna 10 av 10
Hjärta 10 av 10

Just de 2 sistnämnda gör det extremt svårt för mig att inte vilja ge henne en chans
Det fullkomligt lyser om henne när hon är med mig, hon gör allt och mycket mer för mig som jag aldrig ens ber henne om, hon är väldigt ansvarsfull och mogen, jag är äldre än hennes mamma btw. Hon vill nu komma och vara med mig igen och önskar bli på smällen och flytta ihop etc så småningom (hon har en termin kvar på sina studier)

Så snälla fb vad ska jag göra? Satsa på denna fina tjej som förtjänar en riktigt bra kille, eller fortsätta det enda livet jag numera känner till?

Ni som svarar vänligen uppge lite info om er själva för att kunna väga in era svar

PS hade tänkt göra en poll för att rösta någon som vet hur man gör?

* Satsa på tjejen
* Fortsätta med mitt befintliga sexliv

Hon kan finna en bättre man. Du verkar ha anknytningsproblem.

Så fortsätt du med ditt liv och släpp henne lös och ledig att finna sina drömmars man.
Citera
2025-06-29, 01:14
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du kanske inte kan anknyta. Annars hade du ju saknat de tjejer du haft.

Jag är "småkär" i en annan tjej, hon är "besatt"av mig men har psykiska problem och hennes psykolog (som stöter på henne) har sagt att hon inte kan ha sex när hon håller på att jobba med sig själv, så hon är inte riktigt tillgänglig för mig men detta är OT, tråden handlar främst om den förstnämnda tjejen
Citera
2025-06-29, 01:17
Medlem
Med tanke på dina andra trådar så tycker jag du ska skaffa ett liv utanför datorn! (FB) Grannens fru flörtar, ska jag initiera?
Citera
2025-06-29, 01:21
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon kan finna en bättre man. Du verkar ha anknytningsproblem.

Så fortsätt du med ditt liv och släpp henne lös och ledig att finna sina drömmars man.

Jag tror att du har rätt I det
Dock så är jag enligt henne hennes drömmars man

Kan ge ett ex på vad som hände när vi sågs sist, hon kom hem till mig för att säga hejdå (jag skulle lämna stan) hade ett par timmar tidigare sagt hejdå till en annan tjej och missat att jag hade läppstift i halva fejset, hon surade i en kvart eller något och frågade vem jag var med... För mig var det ofattbart att hon kunde släppa det så snabbt

Jag önskar dock att hon inte var kär i mig, men nu är hon det och jag vill inte att hon ska bli varken ledsen eller besviken, hon har redan föräldrar som bryr sig för lite om henne
Citera
2025-06-29, 01:23
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Med tanke på dina andra trådar så tycker jag du ska skaffa ett liv utanför datorn! (FB) Grannens fru flörtar, ska jag initiera?

Det är inte min tråd och jag äger ingen dator... Vad har det inlägget med något att göra?
Citera
2025-06-29, 01:25
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Tycker du låter som en värdelös människa och du bör inte föröka dig. Sprid inte dina gener vidare, de är inte värda att sparas.
Du kommer inte klara av att ha familj och du ska inte heller vistas nära barn. Kommer sluta i total katastrof.
Kastrera dig.
Citera
2025-06-29, 01:30
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Tycker du låter som en värdelös människa och du bör inte föröka dig. Sprid inte dina gener vidare, de är inte värda att sparas.
Du kommer inte klara av att ha familj och du ska inte heller vistas nära barn. Kommer sluta i total katastrof.
Kastrera dig.

Tack för din input, mycket kloka ord, dina föräldrar har verkligen gjort ett bra jobb.
Citera
2025-06-29, 01:59
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Tack för din input, mycket kloka ord, dina föräldrar har verkligen gjort ett bra jobb.

Du är ju bara en gatuhund så som du lever och inte en människa i dess egentliga bemärkelse. Hundar på gatan beter sig nog bättre än du. Nej jag kommer inte sniffa dig i röven och förställa mig för dig så att du ska må bra. Utan jag säger som det är. Vi behöver inte fler som du på den här jorden.
Och kvinnorna måste vara dumma som inte ser dig för det du är. Psykopater gillar inte långvariga relationer, för där finns ingen spänning. Du kan inte ha en riktig relation med en annan människa. Du har gjort dig själv till ett sexuellt verktyg och inget mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in