2025-06-28, 15:02
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag tror det är dåligt för att vara riktigt ärlig. Hon var vettig... eller ja jag tror inte det kommer spela jättemycket roll i det stora hela med tanke på det stora maskineri S är.

Men litet synd att en GBG politiker från Bergsjön försvinner av kartan.
Jag har aldrig tidigare hört någon benämna henne som vettig. Men det finns tydligen folk till allt.
Citera
2025-06-28, 15:09
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Intressant att du tar upp Nalin Pekgul – hon som blev för obekväm för sitt eget parti. En av få riksdagspolitiker som faktiskt bor i förorten och som tidigt lyfte de problem vi idag ser konsekvenserna av.

Och du vet själv varför Mona Sahlin har ett uselt rykte: skandal efter skandal.

För alla som följt Annika Strandhäll på Twitter är det uppenbart att hon ofta trollar och startar drev. Hon skriver märkliga inlägg och tolkar sedan all kritik som hat och hot.

Det är nästan synd för högern att hon nu avgår – men också ganska talande. Inte ens hennes eget parti valde att lyfta fram vare sig Strandhäll eller Morgan Johansson som frontfigurer i valet 2022. Som om partiet själva insåg att båda snarare skrämmer bort väljare än attraherar dem.
"Alla vet" vad mobbare skriver på Flashback.
Citera
2025-06-28, 15:13
Medlem
Jag kommer att sakna Strandhäll. Inte många lyckas med lika mycket ofrivillig komik.
- Hur många kärnkraftsreaktorer har Sverige igång, och hur många har stängts?
- Eeeeh, det här borde jag ha koll på!

Men i vanlig ordning så hade hon inte koll på det. Heller.

Hoppas att hon åtminstone kommer att fortsätta att fylletwittra.
Citera
2025-06-28, 15:15
Medlem
Men så tråkigt.
Hon har varit ett av S bästa sänken.
Citera
2025-06-28, 15:18
Medlem
iflys avatar
Hon var ju med och förstörde Sverige, inte mer än rätt
Citera
2025-06-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Hon har alltid hållit sig till sakpolitik och aldrig gått på person. En moderatpolitiker kallade henne för "jävla hora" och SD:s propagandakanal körde drönare över hennes hus. https://www.etc.se/ledare/sd-s-slask...tikens-kvinnor

Drönaren filmade poolen /utförda arbetet hon inte betalat för eller hur?
Citera
2025-06-28, 15:26
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Bra föredöme? https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...os-kronofogden

Folk som väljer föredömen baserat på skulder hos fogden, och liknande trams, borde inte få rösta. 😀
Citera
2025-06-28, 15:30
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Hon verkar inte följa partiets nya riktlinjer ang boende i alla fall.
Inte en kaozblatte så långt ögat når.
Citera
2025-06-28, 15:33
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Folk som väljer föredömen baserat på skulder hos fogden, och liknande trams, borde inte få rösta. 😀

Gillar du skuldsatta folkföreträdare?
Citera
2025-06-28, 15:34
Medlem
Proumbras avatar
Tack och lov. Det var väl hon som frångick "lagen" och lade ut uppgraderingen utav transporstyrelsens databas till Ungern eller Rumänien?
Citera
2025-06-28, 15:34
Medlem
Kvinnan som gav diagnoser ett ansikte. Fullkomligt kucku. Men passade bra ihop med rödtjut-Maggan. De visade vad S-kvinnor består av idag.
Citera
2025-06-28, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Annika Strandhäll, tidigare S-minister, säger att hon ska lämna politiken och kommer inte att stå med på listorna när kandidaterna till nästa val ska utses.

– Jag kommer inte att kandidera för en period till i riksdagen och jag kommer också att avveckla mina andra politiska uppdrag, säger hon.

Annika Strandhäll är ju främst känd för konfrontationspolitik och en del märkliga uttalanden.

Tror ni att det är bra eller dåligt för Socialdemokraterna och för Sverige att Annika Strandhäll slutar med politik?

De har ju bara korkade politiker och korkade väljare så skillnaden blir inte stor. De flesata som röstar på sossrna verkar dessutom inte ha koll på vad sossarna gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in