2025-06-28, 13:20
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Nej. Hon är född den 30 april 1975. Och har således redan fyllt 50 år!
Hon är alltså damaged goods. Inte konstigt att den tydligen välhängde Mogge sökte sig till nya jaktmarker...
Dessa sossar är ena bedrövliga typer och går inte alls att lita på.
Noterar också att hon delar födelsedag med konungen. Tydligen en bra dag för att föda genier...
Dessutom är 30 april den dagen då Adolf Hitler och Eva Braun begick självmord.
Nu är det nog bäst jag slutar innan jag döms för OT.
Senast redigerad av Rimbert 2025-06-28 kl. 13:29.
Citera
2025-06-28, 13:27
Våran skatt hennes Lön ! Så är det, Tänk alla förmåner hon har haft genom åren, och dessutom ständigt skylla på andra när det går fel. Roligt va?
Hon fick sina 5 min i rampljuset så hoppas hon gör något vettigt framöver utan att nedvärdera andra och ständigt dra sina floskler.
Senast redigerad av PilsnerLoffe 2025-06-28 kl. 13:33.
Citera
2025-06-28, 13:28
Medlem
53....so whats avatar
Hon borde aldrig börjat!
Hon borde aldrig fått platsa bland offentliga politiker.
När inte sossarna upptäckte vilken sopa hon är kan man ju undra vilka fler dom släppt fram.
Citera
2025-06-28, 13:36
Medlem
Wayaheads avatar
Haggan hävdar att strandskatan kommer att lämna ett tomrum efter sig i svensk politik! Ja sannnerligen, subban har verkligen visat hur illa Sverige är ur alla avseenden och att såssepolitiken är lika verklighetsfrånvänd som korrupt!

Tack, lilla hårfrisörskan Annika!
Citera
2025-06-28, 13:36
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Varför sådant hat mot en politiker ? Vad exakt har hon gjort för att förtjäna detta? Man behöver ju inte hålla med henne politiskt men varför all detta personliga påhopp och hat ?

Bra föredöme? https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...os-kronofogden
Citera
2025-06-28, 13:40
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerLoffe
Våran skatt hennes Lön ! Så är det, Tänk alla förmåner hon har haft genom åren, och dessutom ständigt skylla på andra när det går fel. Roligt va?
Hon fick sina 5 min i rampljuset så hoppas hon gör något vettigt framöver utan att nedvärdera andra och ständigt dra sina floskler.
Ja, man tycker hon återgå till sitt yrke som papiljotttekniker.
Vet inte hur det fungerar med riksdagspensionen och om den reduceras om de skaffar ett riktigt yrke.

Den feta grisen Guran Persson blev i alla fall ett välavlönat styrelseproffs. Vet inte om det räknas som en lön om man har ett arvode för sitt aktiebolag och aldrig inkasserar någon lön...
Dessa sossesvin hur obildade och dumma de än är ser alltid till ha torrt på fötterna i alla fall.
Senast redigerad av Rimbert 2025-06-28 kl. 13:51.
Citera
2025-06-28, 13:47
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Draggen skall äntligen lätta ankar. Tiden för ett strandhugg är över.

En av många som de behöver få väck.
Ska Draggen lätta ankar? Låt mig gissa, du har aldrig varit till sjöss. Antagligen inte ens i närheten av vatten.
Citera
2025-06-28, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Elände! Först slutade Linda Snecker och nu Strandhäll. Det är nåt befriande med politiker som är genuint korkade och inte har en aning om det utan bara kör rakt på. Mycket högt underhållningsvärde.

Verkligen! Tråkigt att hon slutar. Hon skulle dessutom behövas som sänke för S inför nästa val.
Citera
2025-06-28, 13:58
Medlem
Vet inte så mycket om vad hon gjort. Hon höll väl på med nått feministtrams om man inte minns fel.
MEN kommer ihåg att hon fixade glasögon till fattiga. Det var riktigt fint faktiskt.
Riktigt jobbigt att inte ha råd att kunna se bra. Det blir en ond spiral.
Mycket bra av henne! Mer betydelsefullt än 99 % av allt annat som det babblas om bland politikerna.
Där har hon min största respekt.
Senast redigerad av u9FpM1wXcZ 2025-06-28 kl. 14:00.
Citera
2025-06-28, 14:01
Medlem
Maulcas avatar
Äntligen har hon förstått.
Citera
2025-06-28, 14:05
Medlem
Rimberts avatar
Hon har väl överskridit knasighetsfaktorn och har ombetts att lämna.
Lite synd tycker jag, för hon var riktigt underhållande med sina fylletweets sent på natten.
Men hon kan kanske fortsätta så, med friare tyglar nu.

Hon ser ju fin ut, men synd bara att det verkar saknas en del bakom pannbenet.
Senast redigerad av Rimbert 2025-06-28 kl. 14:09.
Citera
2025-06-28, 14:20
Medlem
Hon har fått stå ut med mycket skit för sina åsikter. Nog en av de politiker som trakasserats mest sedan Annie Lööf hoppade av. Från moderatäcklen Carl-Oscar Bohlin och Hanif Bali till NMR.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in