2025-06-28, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Låter rätt trist att spendera hela sommaren på gymmet...

Men förstå vilken beachbody till 2026 man skulle få
Citera
2025-06-28, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Då är turistsäsongen igång. I mitten av Augusti brukar den ju upphöra tack och lov.

Så bara ca 6 veckor kvar, men hur ska man överleva? Att vara på en affär från 9 till 21 är uteslutet då dessa förpestas av äckliga norrmän och tysk-svin, samt massa svennar. Lika med restauranger osv.

Detta pack åker med sina fula husvagnar och husbilar så att ge sig ut i trafiken är också att glömma.

Jag hoppas alltid på en regnig sommar så man kan sitta hemma istället för att behöva ut.

Hur står ni ut när packet intar era städer?

Ska man rent av bli turist själv och fly? Vilken stad i Sverige har minst turister?

Men studentstäder, särskilt inåt landet, har nog ganska lite turister och folk generellt under just sommaren. Åk dit!

För övrigt är turistandet i Sverige en västanvind jämfört med vad bland annat svenskar utsätter medelhavsländerna för varje sommar. Så gläds åt att det kunde vara betydligt värre kanske?
Citera
2025-06-28, 12:01
Medlem
Klas-Vegass avatar
Hur skall man stå ut? Jag brukar undvika motorvägen under sommarmånaderna om jag kan. Jag kör hellre 70 för mig själv än håller på och kör om som en galning (med undantag till och från jobbet).

Blir ju ofta köer på motorvägen sommartid när man dessutom måste köra vägbyggen under halvåret.

Sett mer husvagnar på motorvägarna i år. Tidigare har jag mest sett folk köra i maj och september.

Husvagnar, husbilar, lastflak plus den vanliga lasbilstrafiken samt fler bilar i största allmänhet runt min del av sweden.
Citera
2025-06-28, 12:03
Citat:
Då är turistsäsongen igång. I mitten av Augusti brukar den ju upphöra tack och lov.

Så bara ca 6 veckor kvar, men hur ska man överleva? Att vara på en affär från 9 till 21 är uteslutet då dessa förpestas av äckliga norrmän och tysk-svin, samt massa svennar. Lika med restauranger osv.

Detta pack åker med sina fula husvagnar och husbilar så att ge sig ut i trafiken är också att glömma.

Jag hoppas alltid på en regnig sommar så man kan sitta hemma istället för att behöva ut.

Ska man rent av bli turist själv och fly? Vilken stad i Sverige har minst turister?
är
Tycker att turister är ett trevligt inslag. De är enligt mig mycket välkomna!
Citera
2025-06-28, 12:05
Citat:
Det är min stad, jag vill kunna vandra fritt utan att höra bögig norska och äcklig tyska när jag är ute.

Dessutom har norrmän en tendens att tror dom äger allt dom rör vi, högljudda, buffliga och pratar fult, verkligen nordens blattar.
Men köp ett par hörlurar då ditt missfall. Snacka om att skapa problem som inte är värd att lägga energi på. Ger mig fan på att du är strumpor i tofflor med lårkorta shorts och blekfeta ben, ja den typiskt mobbade college tönten. Stäng in dig bara. Eller flytta ut i skogen.
Citera
2025-06-28, 12:07
Försök flytta långt ut på landet eller till en sk. avfolkingsbyggd.. så slipper du turister.
Eller finns det turister i Gullspång?
Citera
2025-06-28, 12:23
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Alla turisterna kommer någonstans ifrån. Storstäderna brukar då bli lite folktomma. Utanförskapsområdena kan vara väldigt folktomma då många av dessa åker hem till sina hemländer.

Så gör tvärtom helt enkelt som turisterna.
Verkligen... det är så lugnt och skönt här nu.
Citera
2025-06-28, 12:29
Medlem
Demetrioss avatar
Ingen bryr sig om sådana sociopater som TS. Låt dem bita ihop och sitta i sina stinkande lyor.
Åk snälla till Lidl och köpa allting i förväg så slipper vi turister att se era syra miner på gatorna.
1,5 månader kommer ni överleva hur som helst. Ingen har dött hittills.
Turisterna kommer och gå, tack o lov, till skillnad från invandrare.
Senast redigerad av Demetrios 2025-06-28 kl. 12:32.
Citera
2025-06-28, 12:42
Medlem
HBTKuks avatar
Låt bli att vara i affären i tolv timmar åt gången så blir det nog bättre.
Citera
2025-06-28, 12:44
Medlem
Citat:

Vilken stad i Sverige har minst turister?
Eskilstuna och Flen, jag tror inte att någon turist sätter sin fot där.
Citera
2025-06-28, 13:01
Medlem
Roligt med turister ju. Fria från jantelagen, roligare, mindre stela. Svennebananer och blattar är inga man vill umgås med direkt
Citera
2025-06-28, 13:07
Medlem
Maackans avatar
Åk ut o campa vid nån sjö en helg långt ut i skogen.
Då slipper du alla turister,förhoppningsvis...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in