Citat:
Nej du går emot dem för att du själv är misslyckad och avundsjuk. Du bryr dig inte ett smack om andra än dig själv. Du lurar ingen.
Högst oklart varför du skriver ett smack i dessa trådar. Du bor enligt egen utsago i HR och älskar det. Det är som att man inte äger en bil, hatar bilar, och skriver i bilforum dagarna i ända.
Det hela visar bara att du ljuger. Du vill inget hellre än att ha en nice BR eller villa men din ynkliga miljon och din ynkliga lön räcker enkom till en tvåa på tomträtt i förort vilket gör dig aggressiv, utåtagerande och bitter.
Amortering på bostad gäller tråden och det enda du gör i dessa trådar är att babbla om dig själv och missar helt trådens poänger. Du äger ingen bostad och amorterar inte enligt egen utsago.
Om du någonsin, gud förbjude, skulle bli förälder så är det ett halvdant radhus i Åkersberga som gäller för dig och det känns fruktansvärt för dig. Då kommer ilskan mot alla de som kan bo i bättre hus i bättre områden.
Högst oklart varför du skriver ett smack i dessa trådar. Du bor enligt egen utsago i HR och älskar det. Det är som att man inte äger en bil, hatar bilar, och skriver i bilforum dagarna i ända.
Det hela visar bara att du ljuger. Du vill inget hellre än att ha en nice BR eller villa men din ynkliga miljon och din ynkliga lön räcker enkom till en tvåa på tomträtt i förort vilket gör dig aggressiv, utåtagerande och bitter.
Amortering på bostad gäller tråden och det enda du gör i dessa trådar är att babbla om dig själv och missar helt trådens poänger. Du äger ingen bostad och amorterar inte enligt egen utsago.
Om du någonsin, gud förbjude, skulle bli förälder så är det ett halvdant radhus i Åkersberga som gäller för dig och det känns fruktansvärt för dig. Då kommer ilskan mot alla de som kan bo i bättre hus i bättre områden.
Jag äger en utlandsbostad som är mycket framgångsrikt bara det, speciellt med de förutsättningar jag hade som ung, samt betalar riktig amortering -25 år på hela lånet.
Enligt chatgpt är bara det framgångsrikt och något väldigt många drömmer om. Chat gpt vet mer än dig och mig.
För att jag har ett större sinne än dig som diskuterar och vill förändra saker för sakens skull och jag tycker är rätt, saker som även inte gynnar mig utan för allas bästa, medans du är mer egoistiskt lagd, som en kvinna, som går alltid till personangrepp som kvinnor samt bara diskuterar det som gynnar dig personligen

Vanligtvis är de du som går offtopic med personangrepp jämt när saklig kritik läggs fram mot grupper och det blir någon schism.
Du är bara en ynklig liten sak och har inget i beslutsfattande positioner att göra, möjligtvis någon halvdan information eller dataregistrerande roll skulle vara passande för dig.
Ps. Ja det väl någon om du, du har ju mig som favorit, följer allt jag skriver samt lever här på forumet

Senast redigerad av slemhog 2025-07-03 kl. 16:07.
Senast redigerad av slemhog 2025-07-03 kl. 16:07.