Citat:
Ursprungligen postat av
flanders
Du skriver bara något inlägg bak att du ”levererat muntliga hot flera gånger” till bankerna.
Konsekvensen i slemhogs resonemang är som vanligt noll
Det var formulering som du inte förstod bara. Ingen är så dum att de hotar bankpersonal under muntliga samtal med inspelning i telefon eller annars heller då det ger ingenting förutom en brottsdom.
Jag har däremot med pondus raljerat och ifrågasatt och klagat på hur de förstör samhället och konspirerar med globalister genom inte låta en sätta in kontanter, ta ut större kontanter, ställer frågor om allt och saker de inte har att göra med samt utsett sig till brottsbekämpare och stänga möjligheter att fuska, att de tagit bort bankfacken så man inte ska kunna ha kontanter och guld sparat utanför deras insyn samt blivit arg att de bort kontanter på bankkontor och sa upp lånet när personen inte får sälja lägenheten billigt och varit riktigt jobbig, det har blivit otrevliga samtal och dålig stämning. De har säkert mig uppskriven internt i en svart bok som en systemhotande individ för närmare granskning.
De är ofta riktigt vidriga att ha göra med, det märks de är fienden och har fått oinskränkt makt och att de tycker man ska hålla käften.
Jag fick en mäklare att gå in i väggen förut, hamnade i en livskris och depression 3 mån senare och sa upp sig. Mäklaren försökte lura mig genom inte berätta att en viktig dyr sak ej var godkänd och behövde bytas som jag skulle skriva kontrakt på men denne försade sanningen när den blev pressad sen. Då blev inte slemhog glad.
Jag argumenterar bort och knäcker nästan alla, väldigt kunnig, hög IQ i kombination med arbetarklass pondus.