2025-07-03, 10:58
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Korrekt. Såhär kan banker agera mot psykiskt instabila individer som hotar dem.

”Chatgpt bekräftar” :-D

Jag har aldrig hotat dom.
Citera
2025-07-03, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Jag har aldrig hotat dom.

Du skriver bara något inlägg bak att du ”levererat muntliga hot flera gånger” till bankerna.

Konsekvensen i slemhogs resonemang är som vanligt noll
Citera
2025-07-03, 11:10
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Du skriver bara något inlägg bak att du ”levererat muntliga hot flera gånger” till bankerna.

Konsekvensen i slemhogs resonemang är som vanligt noll

Det var formulering som du inte förstod bara. Ingen är så dum att de hotar bankpersonal under muntliga samtal med inspelning i telefon eller annars heller då det ger ingenting förutom en brottsdom.

Jag har däremot med pondus raljerat och ifrågasatt och klagat på hur de förstör samhället och konspirerar med globalister genom inte låta en sätta in kontanter, ta ut större kontanter, ställer frågor om allt och saker de inte har att göra med samt utsett sig till brottsbekämpare och stänga möjligheter att fuska, att de tagit bort bankfacken så man inte ska kunna ha kontanter och guld sparat utanför deras insyn samt blivit arg att de bort kontanter på bankkontor och sa upp lånet när personen inte får sälja lägenheten billigt och varit riktigt jobbig, det har blivit otrevliga samtal och dålig stämning. De har säkert mig uppskriven internt i en svart bok som en systemhotande individ för närmare granskning.
De är ofta riktigt vidriga att ha göra med, det märks de är fienden och har fått oinskränkt makt och att de tycker man ska hålla käften.

Jag fick en mäklare att gå in i väggen förut, hamnade i en livskris och depression 3 mån senare och sa upp sig. Mäklaren försökte lura mig genom inte berätta att en viktig dyr sak ej var godkänd och behövde bytas som jag skulle skriva kontrakt på men denne försade sanningen när den blev pressad sen. Då blev inte slemhog glad.

Jag argumenterar bort och knäcker nästan alla, väldigt kunnig, hög IQ i kombination med arbetarklass pondus.
Senast redigerad av slemhog 2025-07-03 kl. 11:20.
Citera
2025-07-03, 11:20
Medlem
Citat:
Det var formulering som du inte förstod bara. Ingen är så dum att de hotar bankpersonal under muntliga samtal med inspelning i telefon eller annars heller då det ger ingenting förutom en brottsdom.

Jag har däremot med pondus raljerat och ifrågasatt och klagat på hur de förstör samhället och konspirerar med globalister genom inte låta en sätta in kontanter, ta ut större kontanter, ställer frågor om allt och saker de inte har att göra med samt utsett sig till brottsbekämpare och stänga möjligheter att fuska, att de tagit bort bankfacken så man inte ska kunna ha kontanter och guld sparat utanför deras insyn samt blivit arg att de bort kontanter på bankkontor och sa upp lånet när personen inte får sälja lägenheten billigt och varit riktigt jobbig, det har blivit otrevliga samtal och dålig stämning. De har säkert mig uppskriven internt i en svart bok som en systemhotande individ för närmare granskning.
De är ofta riktigt vidriga att ha göra med, det märks de är fienden och har fått oinskränkt makt och att de tycker man ska hålla käften.

Jag fick en mäklare att gå in i väggen förut, hamnade i en livskris och depression 3 mån senare och sa upp sig. Mäklaren försökte lura mig genom inte berätta att en viktig dyr sak ej var godkänd och behövde bytas som jag skulle skriva kontrakt på men denne försade sanningen när den blev pressad sen. Då blev inte slemhog glad.

Och så undrar du varför ingen vill ha med dig att göra.

Det är tydligt att du borde läggas in omgående
Citera
2025-07-03, 11:22
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Och så undrar du varför ingen vill ha med dig att göra.

Det är tydligt att du borde läggas in omgående

Jag vill inte ha något med mäklare eller bankpersonal att göra, de är svin som ska tryckas till, sen gör jag mycket rabatter, får speciella upplägg, personliga kampanjer och kan pruta 15-20% på fastigheter genom detta förfarande mot dessa aktörer och andra företag och blir således mer välbeställd än dig i längden ,-)
Företag ger rabatter mot jobbiga argumentativa och aggressiva personer för att få tyst på dom, något jag upptäckt och då jag får bara högre och högre utdelning så har beteendet stärks genom åren.

Jag tror ju du sitter på jobb inom dessa sektorer, någon marionett åt pk-etablishemanget, du hade fått ge stor riktad rabatt också till slemhog annars hade din chef tagit i örat för dåligt kundbemötande i utvärderingen.
Senast redigerad av slemhog 2025-07-03 kl. 11:26.
Citera
2025-07-03, 11:36
Medlem
Citat:
Jag vill inte ha något med mäklare eller bankpersonal att göra, de är svin som ska tryckas till, sen gör jag mycket rabatter, får speciella upplägg, personliga kampanjer och kan pruta 15-20% på fastigheter genom detta förfarande mot dessa aktörer och andra företag och blir således mer välbeställd än dig i längden ,-)
Företag ger rabatter mot jobbiga argumentativa och aggressiva personer för att få tyst på dom, något jag upptäckt och då jag får bara högre och högre utdelning så har beteendet stärks genom åren.

Jag tror ju du sitter på jobb inom dessa sektorer, någon marionett åt pk-etablishemanget, du hade fått ge stor riktad rabatt också till slemhog annars hade din chef tagit i örat för dåligt kundbemötande i utvärderingen.

Ja dina geniala strategier har lett dig till hyresrätt, barnlöst singelliv vid 40 och lågavlönat kommunalt arbete.

Du är verkligen någon man avundas.
Citera
2025-07-03, 11:41
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ja dina geniala strategier har lett dig till hyresrätt, barnlöst singelliv vid 40 och lågavlönat kommunalt arbete.

Du är verkligen någon man avundas.

Och miljoner, båt, eftergymnasial utbildning, utlandsbostad, oled tv, jaktvapen, ullmattor, rolex, marmor och en mycket fin lägenhet.

Du vet ingenting om mitt aktuella liv el vem jag är, lille flanders, ang barn samt vad jag jobbar med i detalj m m.
Jag skryter om tidigare kommunalt jobb för att provocera dig och några andra, för jag vet hur ni avskyr någon som är miljonär på skattemedel och kommunalare. Så jävla kul se hur ni genomsnåla blodröda moderater blir frustrerade.
Senast redigerad av slemhog 2025-07-03 kl. 11:49.
Citera
2025-07-03, 14:57
Medlem
Citat:
Och miljoner, båt, eftergymnasial utbildning, utlandsbostad, oled tv, jaktvapen, ullmattor, rolex, marmor och en mycket fin lägenhet.

Du vet ingenting om mitt aktuella liv el vem jag är, lille flanders, ang barn samt vad jag jobbar med i detalj m m.
Jag skryter om tidigare kommunalt jobb för att provocera dig och några andra, för jag vet hur ni avskyr någon som är miljonär på skattemedel och kommunalare. Så jävla kul se hur ni genomsnåla blodröda moderater blir frustrerade.

Ingen är frustrerad över eller avundsjuk på ditt liv slemhog. Din enorma frustration däremot visar bara en man som är otroligt frustrerad över sitt livsmisslyckande. Därför måste du spendera din tid till att spy galla över alla som är framgångsrika.
Citera
2025-07-03, 15:11
Medlem
slemhogs avatar
..
Senast redigerad av slemhog 2025-07-03 kl. 15:25.
Citera
2025-07-03, 15:25
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ingen är frustrerad över eller avundsjuk på ditt liv slemhog. Din enorma frustration däremot visar bara en man som är otroligt frustrerad över sitt livsmisslyckande. Därför måste du spendera din tid till att spy galla över alla som är framgångsrika.

Det vore ju förträffligt om det vore så men tidigare skapade trådar och inlägg samt upplevelser jag har i verkligheten motsäger det tydligt. Det är tråkigt och svenskar är som dom är, blir mycket friktion och sabotage.

Sen har jag sett många som tycker synd om dig också här på forumet.
Jag hoppas du träffar en tjej någon gång och får ligga och hittar ett annat liv än på flashback, då kanske du blir mer empatisk mot andra som har de svårt och olycksbarn.
Jag kritiserar och angriper de sviniga, framgångsrika som behandlar andra mer missgynnade dåligt eller profiterar eller ser ner på dom. Jag är så ledes mer ädel och nobel än dig.
Senast redigerad av slemhog 2025-07-03 kl. 15:39.
Citera
2025-07-03, 15:42
Medlem
Citat:
Det vore ju förträffligt om det vore så men tidigare skapade trådar och inlägg samt upplevelser jag har i verkligheten motsäger det tydligt. Det är tråkigt och svenskar är som dom är, blir mycket friktion och sabotage.

Sen har jag sett många som tycker synd om dig också här på forumet.
Jag hoppas du träffar en tjej någon gång och får ligga och hittar ett annat liv än på flashback, då kanske du blir mer empatisk mot andra som har de svårt och olycksbarn.
Jag dissar de sviniga, framgångsrika som behandlar andra mer missgynnade dåligt eller profiterar. Jag är så ledes mer ädel och nobel än dig.

Nej du går emot dem för att du själv är misslyckad och avundsjuk. Du bryr dig inte ett smack om andra än dig själv. Du lurar ingen.

Högst oklart varför du skriver ett smack i dessa trådar. Du bor enligt egen utsago i HR och älskar det. Det är som att man inte äger en bil, hatar bilar, och skriver i bilforum dagarna i ända.

Det hela visar bara att du ljuger. Du vill inget hellre än att ha en nice BR eller villa men din ynkliga miljon och din ynkliga lön räcker enkom till en tvåa på tomträtt i förort vilket gör dig aggressiv, utåtagerande och bitter.

Amortering på bostad gäller tråden och det enda du gör i dessa trådar är att babbla om dig själv och missar helt trådens poänger. Du äger ingen bostad och amorterar inte enligt egen utsago.

Om du någonsin, gud förbjude, skulle bli förälder så är det ett halvdant radhus i Åkersberga som gäller för dig och det känns fruktansvärt för dig. Då kommer ilskan mot alla de som kan bo i bättre hus i bättre områden.
Senast redigerad av flanders 2025-07-03 kl. 15:44.
Citera
2025-07-03, 15:47
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Din belåning stiger väl inte för att din bostad är värderad lägre? Så det bör ju vara samma amortering.

Däremot kan man väl tänka sig om något att du får en sämre position att förhandla om räntan ifall banken anser att du en större risk ifall bostaden värderats ner något enormt.

Om man har ett hus som är värt 3 miljoner, lånet du har är på 1,4 miljoner så du är under 50% och slipper då amortera. Det blir en nedgång på huspriserna och ditt hus är plötsligt värt 2,7 miljoner. Du har nu ett lån som överstiger 50% av värdet och jag tror faktiskt att du då måste amortera.
Men sen är frågan vem som är dum nog att betala för en värdering om man vet att värdet gått ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in