Igår, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Mm håller med. Men det han skriver och ber om råd för i tråden ang Borderline, det skriver han ju anonymt här, det borde ju vara sant och komma från hjärtat? Vad tror du om det?
Han kan ju inte ha skrivit det i ”förebyggande syfte” för att sätta henne i dålig dager inför ett presumtivt mord. Så smart är han inte.

Hur vet vi förresten att det är han?

En tråd han startade skulle han ta livet av sig, så jag tror verkligen han tvistar om borderline och är mer troligt att han har det själv?
Det stod i fup?

Fast det där att han spelat in frun, är det för att få henne i dålig dager, att få hans mamma att tycka illa om henne?
Därför jag tror han spelar ut dom mot varann och sen skyller han på frun?
Så visst skulle det kunna vara planering på hög nivå?
Senast redigerad av Onemisstake Igår kl. 19:10.
Citera
Igår, 19:01
Medlem
Citat:
Tack för DM OM

Vasssego PP
Citera
Igår, 19:07
Medlem
Citat:
Varför är du så otrevlig?
För att många i denna tråden är smärtsamt naiva.....
Citera
Igår, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Förundersökningsprotokoll
Fup & Stämningsansökan
Attunda tingsrätt
B 8571-25
Attunda TR B 8571-25 Ab179 Stämningsansökan
Attunda TR B 8571-25 Ab181 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab185 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab187 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab188 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab189 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab202 Förundersökningsprotokoll
Attunda TR B 8571-25 Ab203 Förundersökningsprotokoll

Zipfil
https://gofile.io/d/mLl3Y0

Delar för att det ska vara lättare att hitta dom!
Citera
Igår, 19:15
Medlem
Funderar på hans hår, är det blonderat? Har nog aldrig sett någon vara så ljushårig i vuxen ålder, däremot barn kan vara sådär vithåriga.
Citera
Igår, 20:39
Medlem
Bedragerskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Funderar på hans hår, är det blonderat? Har nog aldrig sett någon vara så ljushårig i vuxen ålder, däremot barn kan vara sådär vithåriga.
Det är helt klart blonderat (som de flesta). Han är lika (o)naturligt blond som Eminem, som han även följer på instagram.
Citera
Igår, 20:45
Medlem
Bedragerskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedragerska
Bild på paret: https://ibb.co/Q7WQz2DJ

Gustafs Facebook-konto: https://www.facebook.com/gurrale96
En ny bild på paret:
https://ibb.co/NdBCm7Bs

Instagram- och threads-konton:
/__mayuri__2
/gustaf_96
Citera
Igår, 21:13
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Jag tror inte på det, av flera anledningar, en av dom är att hon är läkare, skolläkare dessutom? Jag tror att han tvistar, att han vänder på saker? Han är missbrukare, då är mamma det och han är besviken arg och ledsen för det? Är det inte mer troligt att mamma föreslår behandling/terapi för att stötta honom ur missbruket?
Han har skrivit i trådar att han insett att hans partner har borderline, är det inte mer troligt att han har det?
..självmordsförsök, själskadebeteende, droger, försvinner iväg utan ett ord, minns jag tänkte att mycket kändes så dramatiskt och barnsligt, tex när han skickat henne något när hon var i Indien, och i en artikel idag hade frun sagt att han varit otrogen mot henne innan de gifte sig, jag får alla fall känslan att han tvistar om och vänder på mycket? Han har dessutom vänt sina vänner och sin fru emot sin mamma, han fick alla att hata henne och sen försöker han skylla det på att frun hatade hans mamma? Jag menar inte att hon måste vara oskyldig men jag tror att han styrde henne, ålderskillnaden är väl ganska stor i den åldern dessutom? Jag tror man måste vända på mycket han säger för att förstå hur galet det är, men säger inte att jag har rätt för det kan jag inte veta, bara min känsla jag får?

Obs bara spekulation och ska inte tas som sanning det jag skrivit ovan!
Du har fel nu igen. Kvinnan som är häktad är galen och han är svag.
Citera
Igår, 21:21
Medlem
Citat:
Det är helt klart blonderat (som de flesta). Han är lika (o)naturligt blond som Eminem, som han även följer på instagram.

Ännu värre liknelse är med Robin i Rönninge, lastbilskillen som också blonderade sina tunna testar. Fler liknelser där dessutom…
Citera
Igår, 22:30
Medlem
Tetrodotoxins avatar
Citat:
En ny bild på paret:
https://ibb.co/NdBCm7Bs

Instagram- och threads-konton:
/__mayuri__2
/gustaf_96

_mayuri_25 på Instagram
Senast redigerad av Tetrodotoxin Igår kl. 22:34. Anledning: Tillägg
Citera
Igår, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Ännu värre liknelse är med Robin i Rönninge, lastbilskillen som också blonderade sina tunna testar. Fler liknelser där dessutom…

Jo, frisyrerna i sig borde vara brottsliga.

Det här fallet utvecklades till något helt annat än jag iaf kunnat föreställa mig. Är inte klar med fupen än, har förhören kvar. Finns det några godbitar där?
Citera
Idag, 01:23
Medlem
Plastartikels avatar
Att ena tofflan lämnades kvar och den andre fick hänga med hem är ju komiskt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in