• 1
  • 2
2025-06-16, 14:13
Medlem
Personen har aldrig gjort ngt förutom idrotten på skolan.
MMA nej
Boxning nej
Maraton nej

Min gissning är: Dart
Citera
2025-06-16, 14:25
Medlem
Bluebeast72s avatar
e.sport, träna träna träna o gör som en polare, vinn 25000 dollar i tex cod strike usa. De flesta större spel har massiva turneringar varje år med bra summor.

slog alla wannebees o ungtuppar med en gäspning o i sista strike runden avslutade med granat som borgade guldet.
Citera
2025-06-16, 14:31
Medlem
Bazze1s avatar
Ta en intensivkurs i golf (inte bangolf) och hoppas på att du har en gudabenådad talang.

Sen kan du hur enkelt som helst (iofs i ur och skur) gå runt på olika golfbanor i världen och tjäna multum av stålar, här pratar vi miljoner bara genom att promenera och vifta med en golfklubba....piece of cake som dom säger over there.

Då kan du även tvätta bort din benämning "Svensson" för med dina nya miljoner så är du allt annat än en "vanlig Svensson"

LYCKA TILL.
Citera
2025-06-16, 14:49
Medlem
ReflektivInsikts avatar
Enkelt. Identifiera som kvinna och tävla mot dem. De som protesterar är rasistnazistfascister.
Citera
2025-06-16, 14:49
Medlem
Poker.
Citera
2025-06-16, 14:51
Medlem
Dart tror jag blir svårt. Det är rätt lätt att bli helt okej på dart, men svårt att nå den otroligt höga nivån som krävs för att man ska kunna leva på det.

Min gissning är bowling. Som superamatör är det inte svårt att få till en strike flera gånger under en omgång. Så har man talang och övar som tusan borde man kunna nå en nivå där man strikar mest hela tiden. I Sverige finns väl ingen deg i bowling dock, så då får man nog flytta till USA eller Asien.
Citera
2025-06-16, 14:58
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloPriceless
Dart tror jag blir svårt. Det är rätt lätt att bli helt okej på dart, men svårt att nå den otroligt höga nivån som krävs för att man ska kunna leva på det.

Min gissning är bowling. Som superamatör är det inte svårt att få till en strike flera gånger under en omgång. Så har man talang och övar som tusan borde man kunna nå en nivå där man strikar mest hela tiden. I Sverige finns väl ingen deg i bowling dock, så då får man nog flytta till USA eller Asien.
Finns säkert lirare som tjänar bra med pengar på sin bowling men man hör sällan talas om en bowlings miljonär.
Tennis hockey och golf miljonärer finns det hur många som helst av.

Ska man tjäna pengar på sin sport idag så ska man välja en som har bra pålitliga och stora sponsorer mycket medieutrymme samt ett stort publikintresse.
Senast redigerad av Bazze1 2025-06-16 kl. 15:02.
Citera
2025-06-16, 15:23
Medlem
Onlinesporter, blir min gissning. Tex. online-poker om nu det räknas som sport.
Citera
2025-06-16, 15:59
Medlem
Du skall satsa pengar på idrott, inte delta själv!
Citera
2025-06-16, 18:58
Medlem
Wasa Sport.
Utan konkurrens.
Citera
2025-06-16, 19:19
Medlem
Sqrbankens avatar
Smått seriöst skrivet så bodybuilding kanske? De som vinner Mr. Freak (Mr. Olympia) är ofta i sina 30 har jag för mig. Givet att du sitter på rätt grundvirke så är det bara börja att lyfta stenhårt redan imorrn (och börja pumpa oheliga doser med roids, förstås). Lycka till.
Citera
2025-06-16, 19:27
Medlem
marytraders avatar
Tror det lättaste är att tävla i e-sport. Joina något lag eller tävla själv i F1 eller krigsspel. Träna och spela 15 timmar per dag så borde du efter något år bara kunna tävla på hyfsat hög nivå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in