Citat:
Ursprungligen postat av
Boyvonder
Liten ort kan inte säga mer utan att outa mig själv
Kan du nämna något om i vilken skala dessa varit aktiva på Archetyp, och i vilken kapacitet (säljare av substans
X,
Y eller
Z, till exempel)?
Citat:
Ursprungligen postat av
snikvard
En sorgens dag att den bästa handelsplatsen slutar på det här sättet. Hade motsvarande runt 3000 sek på mitt konto och hade tänkt lägga en beställning till nästa vecka. Detta var väldigt tråkiga nyheter.
Tråkigt, beklagar. Extra tråkigt är det när man beaktar den
poll som Archetyp själva höll (och som går att se i videoklippet som finns länkat till på första sidan), där användare kunde spekulera i hur Archetyp skulle sluta. Jag, och säkert de flesta med mig, hade nära nog uteslutit en
exit scam, och en
bust kändes avlägsen. Om Archetyp skulle ha gått under skulle jag ha satsat en bra slant på en långsam avveckling, men tyvärr tvingas jag erkänna en egen, och tydligen obefogad, optimism här.
Vägrar handla från FS4, då det är en sida som drivs av regelrätta idioter, och som lever på lånad tid. Vidare bor jag själv heller inte i en storstad, så möjligheten till
dead drop existerar inte i mitt fall. Jag får väl återgå till att odla min egen cannabis, även om det är för sent på sommaren för att plantera autoflowering strains nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
ethernal
rättelse, NSA och andra underrättelsetjänster driver en enorm mängd av exit noder för att kunna sniffa trafiken
FBI och andra polisorganisationer startar inte barnporrsidor, men när de tagit ägaren så låter de sidan fortsätta ett tag för att kunna samla bevis och identifiera användare innan de stänger ner den
tycker ändå det är en viss skillnad mot hur du presenterade det
Håller med dig helhjärtat. Ska man presentera något som fakta så gör man bäst i att se till att det stämmer. Din rättelse är helt i linje med verkligheten, snarare än den fiktion användaren du citerade försöker pådyvla folk.