2025-09-05, 03:04
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
De där namnen verkar bekräfta det som polisen själv sagt tidigare
Dvs handeln på svenska marknadsplatser har inte nån stark koppling till den etablerade kriminaliteten. Med gängen, smugglarligorna osv
Då hade det varit idel utländska namn .

Svenska marknader verkat drivas av amatörer som själva köper med bud från europeiska marknader till olika målvakter

Men ändå tjatar de om att vi som köpare "sponsrar våldsutövande kriminalitet ". Det är den nya grejen. Säga att allt med droger är att man bidrar till våld.

Men det nya sättet att köpa droger på darknet är ju via dead drop. Och många säljare erbjuder dead drop i flera olika städer långt ifrån varandra. Det skulle inte förvåna mig om dessa säljare har gängkopplingar.
Citera
2025-09-24, 20:30
Medlem
Ingen som vet något nytt om admin eller ev rättegång?
Citera
2025-10-19, 02:03
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
INTERPOL-WANTED SWEDISH FUGITIVE ARRESTED AT THAI LUXURY VILLA.

Investigation revealed that Toby allegedly served as a “Global Moderator” for “Archetyp,” an online platform facilitating illegal drug sales across Scandinavia.

https://www.khaosodenglish.com/news/...VJ_-K5y0qShDNA
Kände den där snubben lite halvt när jag var ung.
Citera
2025-11-13, 14:27
Medlem
[quote=st33r|92832376]
De där namnen verkar bekräfta det som polisen själv sagt tidigare
Dvs handeln på svenska marknadsplatser har inte nån stark koppling till den etablerade kriminaliteten. Med gängen, smugglarligorna osv
Då hade det varit idel utländska namn .

Svenska marknader verkat drivas av amatörer som själva köper med bud från europeiska marknader till olika målvakter

Men ändå tjatar de om att vi som köpare "sponsrar våldsutövande kriminalitet ". Det är den nya grejen. Säga att allt med droger är att man bidrar till våld.

Att det inte finns gängkopplingar är nog lite naivt tror jag, kolla trådarna med Marcus Bergel1n och Is@ Tunc så ser du hur organiserat det är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in