2025-06-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Kristendomen har ett och annat liv på sitt samvete också. Som med de flesta religioner så missbrukas de av människor som söker makt och att få bestämma över andra.

Det är i och för sig extremt få liv i förhållande till det elände islam orsakat. Eller ska du komma dragandes med korstågen?
Citera
Medlem
CharlieMartels avatar
Ojojoj.

Citat:
BREAKING: Israeli defense minister says Iran has 'crossed the red lines'
https://x.com/spectatorindex/status/1933602563859099835

Kärnvapen på g?
Citera
Medlem
pukkas avatar
Israel är starka som kämpat emot alla muslimska länder som lever sitt liv efter en sagobok.
Citera
2025-06-13, 22:29
Medlem
nousernameneededs avatar
Tycker synd om de vanliga folket i israehell med en sådan sjuk regering som verkligen ökar på hatet och hotet mot dem
Citera
2025-06-13, 22:30
Medlem
okok1s avatar
Det verkar som man sköt mindre denna gång för Israel bombade ställen där man skjuter ballistiska missiler ifrån.
Citera
2025-06-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMartel
Ojojoj.

https://x.com/spectatorindex/status/1933602563859099835

Kärnvapen på g?

Det tror jag inte. Att Israel skulle ta till kärnvapen ser jag som väldigt avlägset.,
Citera
2025-06-13, 22:31
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Iran är oväntat lyckosamma. I alla fall om man ska tro blattarna i denna tråd.

- 2 israeliska plan nedskjutna. En pilot, en kvinna, tillfångatagen

- ett helt kvarter tillintetgjort i Tel Aviv. Fantastiskt nog var det just där hela det israeliska militärkommandot uppehöll sig.

- en av Israels kärnanläggningar i någon öken sönderbombat av Irans precisionsvapen

- Det regnar in hypersoniska iranska bomber över hela Israel. Israels luftförsvar helt kass. Släpper igenom nästan allt som Iran skickar iväg

- detta är bara början. Iran är otroligt rustade och förfogar över nästan oändligt många hypersoniska projektiler

- Israel och Netanyahu kommer snart bönfalla på sina bara knän om nåd inför den oövervinnliga supermakten Den Islamiska Republiken Iran.

- Allahu Akbar !!!!

Sluta drömma för fan, korkade muslimpatrask. Ni åker på spö så det visslar om det.

Vid förra attacken (med äldre och utrangerade robotar och drönare) lyckades Iran ändå träffa Unit 8200-högkvarteret och militärflygbasen Nevatim. Flera flygplan förstörda, eventuellt även F-35.

Men men, vi får se vad svaret blir denna gång...
Citera
2025-06-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Inga problem att göra smutsiga kärnvapen och jag hoppas Iran gör det. Terroristerna i Tel Aviv förtjänar det.
Det kommer bli blodblad och det är rätt åt Israel
Citera
2025-06-13, 22:33
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2025-06-05
det är lite kul att alla indirekt hatar muslimer när ni egentligen ska hata judar, de är ju de som pippat allting

Tror ni att vi är lika dumma i huvudet och lättlurade som ni? Muslimer är de som förpestat planeten och allt liv däri, ända sedan den äckliga skabbhunden Mohammads dagar.

Judarna bidrar till mänskligheten och arbetar på sitt 250:e Nobelpris.

Vad gör 2,2 miljarder muslimer just nu förutom att bete sig som råttor och kackerlackor.
Citera
2025-06-13, 22:34
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Ett helt kvarter ? Ser ut att vara ett par 3 lägenheter på sin höjd.
Israel bombar militära mål, Iran attackerar civila..
Hursomhelst, det var faktiskt i just dom lägenheterna hela det israeliska militärkommandot satt och planerade sina illdåd mot de genomhyggliga mullorna. Snacka om pricksäkert, Iran kan det där med krig.
Citera
2025-06-13, 22:34
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TUK
Det kommer garanterat mer senare inatt. Det här svaret var för klent för att kännas seriöst och Iran skickade mer senaste gången man attackerade Israel. Dessutom brukar man attackera mitt i natten. Nu kändes det som man ville att juden skulle hinna till skyddsrummet. Tror det kommer fler attacker inatt.

Man tröttar ut Israels luftförsvar. Det är inga garagebyggen Israel beskjuts med den här gången.
Citera
2025-06-13, 22:35
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Tycker synd om de vanliga folket i israehell med en sådan sjuk regering som verkligen ökar på hatet och hotet mot dem

Du har nog aldrig träffat en Israel märker jag.

Jag har träffat många och det är ett stolt folk.
Jag minns att vi sågs i Koh Phangan och dom ville resa innan dom skulle göra sin militärtjänstgöring under TRE ÅR. Det var obligatoriskt och dom såg fram emot det. Alla israeler som träffades pratade med varandra oberoende var i Israel dom kom ifrån. Om en svensk hör en annan svensk i New Yorks tunnelbana så hälsar man inte ens.

Israel är typ ett av få länder där barnafödandet ÖKAR. Det säger något om befolkningen. Tro mig, hela landet är på regeringens sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in