2025-06-13, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Ja, verkligen. De hade behövt göra omfattande skador och dödat högt uppsatta israeliska militärer för att visa att de är med i matchen.

Islamister vill att det ska låta mycket om allt dom gör, Israels attack var ju många mil mycket mer i faktiskt påverkan.
Bara att stora delar av Irans ledar-garnityr dödades är enormt. Khameneis närmsta rådgivare dog av sina skador utöver alla befälhavare osv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Judiska terrordiktaturen ska inte ha kärnvapen. Iran ska DEFINITIVT skaffa sig kärnvapen för att kunna skydda sig mot de två terrorstaterna USA och Israel.

Israel har aldrig uttryckt varken har eller önskemål om att utrota andra länder. Israel försvarar vara sitt varande.
Citera
Avslutad
Antisemitismen kommer blomma igen tyvärr efter detta.

Hoppas på en fredlig lösning.
Citera
2025-06-13, 22:08
Medlem
Flaklypans avatar
Släpp sargen och kom in i matchen nu!

Iran har kärnkraft vilket är helt ok men att tillverka fuluran för bomber är en annan!

Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Har Israel någon slags gudagiven rätt enligt deras "religion" att förbjuda grannländer i regionen att skaffa kärnkraft (och därmed kärnvapen) när de själva har kärnvapen?

Det kommer aldrig bli fred i Levanten/MÖ innan nån tar Israels regim i örat och förklarar för dem att Gud inte har givit dem rätten att behandla Palestinas ursprungsbefolkning som djur och kasta dem i flyktingläger. Mina fem cent...
Citera
2025-06-13, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Islamister vill att det ska låta mycket om allt dom gör, Israels attack var ju många mil mycket mer i faktiskt påverkan.
Bara att stora delar av Irans ledar-garnityr dödades är enormt. Khameneis närmsta rådgivare dog av sina skador utöver alla befälhavare osv

Israel arbetar med avancerad underrättelsetjänst, detaljerad planering och precisionsattacker. Helt motsatt mot hur islamisterna arbetar.
Citera
2025-06-13, 22:09
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senilix
Religion är ondska och kontroll oavsett vilken religion som avses...

Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Gäller detta även judendomen? Enligt vissa här i tråden verkar denna ondska enbart gälla islam
Du verkar inte riktigt förstå vad Du svarade på och vad jag skrev... Så läs igen - men - JA..!
Citera
Medlem
Månsans avatar
Iran är oväntat lyckosamma. I alla fall om man ska tro blattarna i denna tråd.

- 2 israeliska plan nedskjutna. En pilot, en kvinna, tillfångatagen

- ett helt kvarter tillintetgjort i Tel Aviv. Fantastiskt nog var det just där hela det israeliska militärkommandot uppehöll sig.

- en av Israels kärnanläggningar i någon öken sönderbombat av Irans precisionsvapen

- Det regnar in hypersoniska iranska bomber över hela Israel. Israels luftförsvar helt kass. Släpper igenom nästan allt som Iran skickar iväg

- detta är bara början. Iran är otroligt rustade och förfogar över nästan oändligt många hypersoniska projektiler

- Israel och Netanyahu kommer snart bönfalla på sina bara knän om nåd inför den oövervinnliga supermakten Den Islamiska Republiken Iran.

- Allahu Akbar !!!!

Sluta drömma för fan, korkade muslimpatrask. Ni åker på spö så det visslar om det.
Citera
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSilverdufva
Islamistiska diktaturer ska inte ha kärnvapen. Logiken är inte svårare än så.

Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Det går aldrig att ha fred bland Islamister då deras mål alltid är att ta över med våld! Man måste utplåna dom då och då för att klara sig.

Ajabaja med kärnvapen för islamister men ok för religioner som anser sig vara Guds utvalda herrefolk... Ok, tack för klargörandet!
Citera
2025-06-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Ja, de har burit sig för jäkligt åt. Det är obegripligt att ett folk som blev så utsatta under andra världskriget kan bete sig på det sättet som de gör.

Men då är de ju praktiskt att starta krig mot Iran så vi glömmer Gaza!
Jo det ligger något i det du säger men Netanayu presenterade sin plan för krig i MÖ och Afrika redan för 25 år sedan och lyckades få USA att köpa strategin. De stater som skulle försvagas, splittras och plundras så att de inte kunde utgöra hot mot USAs och Israels hegemoni var följande
Irak, Iran, Syrien, Somalia, Afganistan, Sudan och Libyen
Nu har turen kommit till Iran.
Citera
2025-06-13, 22:10
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Minns det när bomberna faller över ditt hem, terroristsympatisör.

Nu hoppas jag att Gollum-Erdogan också ger sig in i dream team Iran & Nordkorea. Då är teamet The Three Stooges komplett.

Heja Israel ❤️

IAEA:
"Kärnanläggning i Iran förstörd. Enligt Rafael Grossi, generalsekreterare för FN:s internationella atomenergiorgan IAEA, har en anläggning för att anrika uran blivit förstörd i Iran."
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-06-13 kl. 22:12.
Citera
2025-06-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera

Israel kommer nog försöka att dra in USA på något sätt. Jag tror inte att Trump-administrationen har det minsta intresse i nuläget av att hamna i en konflikt med Iran, men det skulle inte förvåna mig ifall Israel hittar på en väg för att dra in USA i bombkampanjen. Detta är viktigt för Israel, militärt, ekonomiskt och politiskt.

Jag tvekar på att Iran kommer att skapa någon stor vedergällning. Om landet förfogar över kärnvapen redan så tror jag inte att landet är redo att använda det mot Israel då svaret kommer bli förödande för regimen och landet. Iran kommer kanske att skicka iväg ett antal drönare och missiler som inte kommer att påverka Israel i någon högre grad. Visst, jag kan ha fel, men av att döma av det senaste iranska angreppet mor Israel så var det ytterst taffligt.

För mig är Israels mål uppenbara.

1. Krossa Hamas samt fördriva den palestinska befolkningen från Gaza.

2. Krossa Hizbollahs makt. Lyckas Israels operation mot Iran över förväntan tror jag att Israel kommer att rikta in sig mot Libanon igen.

3. Hålla Syrien på mattan, dvs hålla landet och dess regim så svag som möjligt. Göra riktade attacker mot enskilda militära mål.

4. Jag tror att Israel kommer till sist att rikta in sig mot palestinierna på Västbanken och helt eller delvis försöka att minska den palestinska populationen i det ockuperade området.
Det är väl inte svårt? Det räcker ju med att en person som TACO ser som "en person han gillar" diskuterar problemet och säger att en konflikt är bra?

Israel har säkert en lösning! Deras problem är mest att se till att ingen iranier som "TACO gillar" pratar med honom, för då byter han åsikt igen. Jag tror ändå att de är kapabla att se till att fel idiot inte får kontakt med TACO.
Citera
2025-06-13, 22:11
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
För din skull möjligtvis, jude.

För oss andra är total rensning av ALLA judar i Levanten det bästa som kan hända Europa.

Det är judeterroristerna och deras lydstat USA som sett till att hela Sverige är full av muslimer.

Hoppas Iran utrotar Israel nu och att de muslimska grannländerna nu fattar att alla judar MÅSTE fördrivas från Palestina! Och alla US militärbaser ska BORT om så de ska bombas till sand.

Hej mulla swine. Tar du emot islamisterna med öppna armar efter att de äntligen återerövrat det otomanska riket? Åka ner till Wien med frugan i nikab och och skrika allahu akbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in