• 1
  • 2
2025-06-10, 23:11
Avstängd
Folk surar på alla sociala medier att folk går in varann eftersom den mötande parten inte flyttade på sig, flyttade du på dig då?
Varför ska den som möter just dig flytta på sig? Kan inte du lika gärna flytta på dig.
Hur vet du att den mötande parten inte går hem och skriver ett liknande inlägg som du?
Är du huvudpersonen i detta universum vi alla delar på och vi statister bör flytta på oss?

Jag har testat hela veckan pga stor rörelse i stan och det har gått åt helvete, varför och vem ska flytta på sig?
Senast redigerad av TorpareBlod 2025-06-10 kl. 23:15.
Citera
2025-06-10, 23:14
Citat:
Ursprungligen postat av TorpareBlod
Folk surar på alla sociala medier att folk går in varann eftersom den mötande parten inte flyttade på sig, flyttade du på dig då?
Varför ska den som möter just dig flytta på sig? Kan inte du lika gärna flytta på dig.
Hur vet du att den mötande parten inte går hem och skriver ett liknande inlägg som du?
Är du huvudpersonen i detta universum vi alla delar på och vi statister bör flytta på oss?

Den som blir arg i en sådan situation är oftast män med väldigt små snoppar
Citera
2025-06-10, 23:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Den som blir arg i en sådan situation är oftast män med väldigt små snoppar

Problemet är att detta gnälls precis överallt, men ingen verkar förstå att man kan faktiskt flytta på sig själv.
Om inte du vill flytta dig, varför ska den mötande parten göra det då? Saknar du ansvar i den frågan? Fan frågeställningen finns precis överallt men ingen verkar fråga sig varför man inte själv flytta sig.
Snart är vi i ett läge där ingen vill flytta sig och folk blir stående...nån jävla sims reaility, här är största beviset på att vi lever i en simulation.
Folk ser inte sitt eget ansvar i en sån enkel grej.
Senast redigerad av TorpareBlod 2025-06-10 kl. 23:23.
Citera
2025-06-10, 23:18
Medlem
Citat:

Jag har testat hela veckan pga stor rörelse i stan och det har gått åt helvete, varför och vem ska flytta på sig?

Det är upp till envar att försöka undvika sådana situationer
Citera
2025-06-10, 23:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Timo988
Det är judarna som skapat sociala medier som gör detta beteende

Nu var du rolig va HAHAHA,

Om jag möter nån så ser jag deras mönster och håller undan som en normal mäniska utan en massa tankar. Men alla som nånsin skrivit på ett forum säger att det är den mötande parten som går rakt fram fast "hen" själv gör exakt samma sak.

Såg en flashbackare och en redditor gå in i varandra idag, intelligensen va på topp. Det blir som två svarta hål som skapar intilligensvågor genom rum o tid.
Men frågan om vem som ska akta sig förbryllar denna enorma pool av intelligens än i dag. Kanske kommer nåt superforum i framtiden som kan besvara frågan alla funderat på:
Vad händer om två idioter går rakt mot varandra och sen gnäller att folk går rakt emot varandra.
Senast redigerad av TorpareBlod 2025-06-10 kl. 23:42.
Citera
2025-06-10, 23:41
Medlem
IRMEs avatar
Citat:

Det händer rätt ofta att jag stannar och så går de rakt in i mig.
Citera
2025-06-10, 23:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Det händer rätt ofta att jag stannar och så går de rakt in i mig.

Helt annan sak, inte det jag pratar om, plus jag tror dig inte. Lägg av för fan, du stannar och folk går in i dig. Sånt händer nån gång, inte så man gnäller på ett forum. Inte en chans att folk bara går in i dig "rätt ofta"
Andra människor rör sig också bland folk inkl mig, det är inte "ofta" folk bara går rakt in i mig på en trottar eller gångväg när jag står still. Inte i dig heller.
Senast redigerad av TorpareBlod 2025-06-10 kl. 23:57.
Citera
2025-06-10, 23:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Det är upp till envar att försöka undvika sådana situationer

Äntligen, JAPP alla hjälps åt och "testar" inte om den andra tänker flytta på sig.
Citera
2025-06-11, 00:02
Medlem
Jag är sur i trafiken och kör powergame där jag försöker få andra att flytta sig. Effektivast är att titta i telefonen och låtsas att man inte ser den som man möter
Citera
2025-06-11, 00:04
Medlem
Citat:

Man går på vänster sida färdriktning den som inte håller sig på rätt sida är en idiot. Givetvis ska du inte flytta på dig om du går på rätt sida, en snubbe gick in i mig och fick sin iPhoneskärm spräckt optimal karma eller "rättvisa". Jag tyckte synd om honom och sa där hade du tur de kunde varit en spårvagn. Idiot var han uppenbarligen då vi fick ögonkontakt 50meter innan kollision, jag på 196cm och 105kg han omkring 170 runt 60kg.. Nu bor jag i GBG så det är uteslutande endast personer med invandrarbakgrund som vägrar flytta på sig, män som kvinnor.
Senast redigerad av sweetcrypto 2025-06-11 kl. 00:14.
Citera
2025-06-11, 00:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Man går på vänster sida färdriktning den som inte håller sig på rätt sida är en idiot. Givetvis ska du inte flytta på dig om du går på rätt sida, en snubbe gick in i mig och fick sin iPhoneskärm spräckt optimal karma eller "rättvisa". Jag tyckte synd om honom och sa där hade du tur de kunde varit en spårvagn. Idiot var han uppenbarligen då vi fick ögonkontakt 50meter innan kollision, jag på 196cm och 105kg han omkring 170 runt 60kg...

WOW du måste verkligen va stolt över dig själv! Vilken ödmjukhet.
Du kanske skulle sett bamse som barn "Är man stor och stark måste man va snäll"
Jag är också stor och stark, det betyder inte att jag är så osäker på mig själv att jag går och knuffar på människor.

Frågan kvarstår, varför är det alltid den mötande som inte flyttar sig? Är inte du likadan när du inte flyttar på dig? Den du möter kan mycket väl vara från denna tråd som tänker exakt likadant som du.

Detta måste ju vara bevis att vi är alla idioter och dags för skärpning. Alla bråkar om samma sak.
Senast redigerad av TorpareBlod 2025-06-11 kl. 00:34.
Citera
2025-06-11, 00:18
Medlem
Citat:
WOW du måste verkligen va stolt över dig själv! Vilken ödmjukhet.
Du kanske skulle sett bamse som barn istället för styvpappas kuk. "Är man stor och stark måste man va snäll"

Nej. Jag har gått på fel sida av vägen en gång, blev då själv utskälld av en cyklist på 70+ som gapa högertrafik, min själ log, jag bad så hemskt mycket om ursäkt. Man går på vänstersida färdriktning punkt slut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in