2025-06-10, 18:49
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
T-80U har återkommit som moderator och börjar moderera "Vapen och militär".

admin5
Citera
2025-06-10, 20:02
Medlem
Negreritvs avatar
Bra! Äntligen en bra person bakom spakarna!
Citera
2025-06-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Bra! Äntligen en bra person bakom spakarna!

Instämmer!
Citera
2025-06-10, 20:12
Medlem
Lilliehorns avatar
Den där figuren verkar ha svårt att bestämma sig, är det inte typ femte gången han bestämmer sig för att sluta och börja moderera på nytt?

Hursomhelst ett dåligt val av moderator i mitt tycke. För många personpåhopp och alldeles för få argument i inläggen. Måste finnas andra betydligt mer lämpliga kandidater?
Senast redigerad av Lilliehorn 2025-06-10 kl. 20:15.
Citera
2025-06-10, 20:16
Medlem
Tråkigt att höra.
Citera
2025-06-10, 20:36
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilliehorn
Den där figuren verkar ha svårt att bestämma sig, är det inte typ femte gången han bestämmer sig för att sluta och börja moderera på nytt?

Hursomhelst ett dåligt val av moderator i mitt tycke. För många personpåhopp och alldeles för få argument i inläggen. Måste finnas andra betydligt mer lämpliga kandidater?

Hehe, livet kommer ju ibland emellan.

Av ren nyfikenhet: Kan du ge några exempel på inlägg där jag inte argumenterar utifrån fakta eller kunskap, utan bara sysslar med påhopp på enskild person?
Citera
2025-06-10, 20:37
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Det kan nog vara en smart strategi att moderera ett tag och sen vara ifrån det ett tag och köra det i intervaller.

Citat:

Jag vet att vi haft lite olika åsikter om några saker. Men som moderator har T-80U alltid skött sig galant. Enligt min erfarenhet.

En med erfarenhet så jag tror det blir bra det här.

Citera
2025-06-10, 21:10
Medlem
Lilliehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Hehe, livet kommer ju ibland emellan.

Av ren nyfikenhet: Kan du ge några exempel på inlägg där jag inte argumenterar utifrån fakta eller kunskap, utan bara sysslar med påhopp på enskild person?

Absolut.

Citat:

Du slår fantamej rekord i idioti mer eller mindre varje dag här inne. Det är rätt starkt, faktiskt.

Hur många fler exempel vill du ha?

(FB) Förnedrande att söka jobb?
Citera
2025-06-10, 21:14
Medlem
Jultrollets avatar
Välkommen tillbaka!
Citera
2025-06-10, 21:16
Medlem
Pyssling67s avatar
Citat:

Själv så har jag varit Super-moderator på ett annat forum under ett annat nick för många år sedan.
Jag svarar därför att antalet inlägg inte har någon betydelse eller för den delen dåliga argument i olika trådar då moderatorer styr i olika forumdelar och kan därför manipulera både sina egna och även andras inlägg.

Så jag säger bara lycka till att hitta några kritiska inlägg med personangrepp från en moderator.

Folk ska vara glada över att det finns dom som vill jobba gratis med att rensa trådar från Offtopic och annat.
Citera
2025-06-10, 21:23
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Hur många fler exempel vill du ha?

(FB) Förnedrande att söka jobb?

Jag kan möjligen köpa att behovet av inlägget var litet. Möjligen. Det kan jag ge dig.

Det påstådda, som jag alltså svarade på där, är däremot inte bottnat i någon verifierbar vetenskap, varför jag menar att behovet att bemöta det som sådant knappast existerar. Inte heller är man immun för att bli bemött med någon form av hård ton på FB. Skriver man rena dumheter, som vem som helst som jobbat med rekrytering (i det aktuella fallet) direkt kan avfärda som fria fantasier, så får man nog också finna sig i att bli bemött på samma nivå.
Citera
2025-06-10, 21:24
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Välkommen tillbaka!

Tackar! Något har fattats mig, men nu är det back in business.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in