Citat:
Ursprungligen postat av
Felicia.C.Rose
Trevligt att du citerar STALIN, då vet vi vad du är för en filur!
Det är kravaller, och det är patrask som ägnar sig åt kravaller. Men Taco-Trump har förvärrat situationen. Om han hade suttit stilla i båten och betet sig som en statsman så hade det inte blivit så illa...
Jag jobbar inte svart, din äggätande hönshjärna!

Jag har numera en fast anställning och bidrar till det allmännas bästa!

Till skillnad från en Incel-tönt som dig som bor i dina föräldrars källare och inte har sett solljus på 15 dagar!

Den var bra. Trump kan inte ens stava till statsman och han begriper givetvis inte vad det innebär överhuvudtaget. Det enda han begriper är att tjäna pengar genom att vara den conman och utpressare som han alltid har varit.
Hans enda tanke är hur kan jag casha in på mitt presidentskap. Ibland blir det mitt i tragiken lite komiskt, som när han sålde ut presidentskapet genom att sälja sina memecoins och erbjuda en middag med presidenten och för de som köpte mest en rundtur i Vita Huset.
Så folk med pengar köpte memecoins för att få presidentens öra. Trump anlände med helikopter höll ett tal på 20 minuter där han lovprisade sig själv och försvann med samma helikopter.
Kvar satt mijardärer med en middag som enligt vittnesmål var som den man blir serverad i businessclass om man är snäll.
Och presidenten cashade in någonstans mellan en och två miljarder på sin memecoin scheme.