• 3
  • 4
2025-06-09, 20:27
Medlem
XlAdZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
... Studien säger att lägre testosteronnivå hos män innebär bättre kognitiv förmåga.

Skrev ett längre svar på allt men jag lägger ner det här nu. Jag har dragit den här tråden tillräckligt OT.

Och kvinnor med högre T presterade bättre än de med låga nivåer. Som sagt, jag skulle posta studier och det gjorde jag både det dåliga och bra, läste du om livslängden? Sen svar på ditt första påstående, TRT kommer ge bättre resultat även om slutprodukten är samma nmol nivå testo. För injicerat testo fluktuerar inte alls på samma sätt som det som HPTA (Hypothalamic-hypofys-testikulär-axis) är kapabel till att justera i kroppen. Du har ”högt” hela tiden. Titta bara på alla ”half-nattys” på insta som säger att de bara kör TRT t.ex.

OnT

Nej testo behöver inte ge dig mer gyno. Beror helt på hur du svarar på östrogen och prolaktin. Men svaret kan vara ja också om du blastar utan koll på dina värden, kan jag sätta 100kr på att gynon kommer bli värre
Senast redigerad av XlAdZ 2025-06-09 kl. 20:33.
Citera
2025-06-11, 00:40
Medlem
26 testo är pissbra! Hade väntat några år om jag varit som dig. Och gyno är drygt skit som inte släpper utan operation, det är min erfarenhet.
Plus du kommer inte hålla dig till 250 mg...Du kommer slänga in annat prepp, kickstarta och höja dos. Vet vad du ger dig in på. Tänk till. Ska du hoppa på, ha novla hemma eftersom det är snabbverkande och ligg på aromasin under kuren. Då har du gjort vad du kan göra i pteppväg. Kosten och motion styr också ditt östrogen....läs på om det, sov rätt, vila.
Citera
2025-06-11, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gouglas
26 testo är pissbra! Hade väntat några år om jag varit som dig. Och gyno är drygt skit som inte släpper utan operation, det är min erfarenhet.
Plus du kommer inte hålla dig till 250 mg...Du kommer slänga in annat prepp, kickstarta och höja dos. Vet vad du ger dig in på. Tänk till. Ska du hoppa på, ha novla hemma eftersom det är snabbverkande och ligg på aromasin under kuren. Då har du gjort vad du kan göra i pteppväg. Kosten och motion styr också ditt östrogen....läs på om det, sov rätt, vila.

Äter rätt, sover väl samt går minst 25-35k steg per dag.

Vill inte vänta men vill kunna köra på en 250 och stoppa om de kliar utan att riska att de växer o blir värre.
Citera
2025-06-11, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otroligbalans

Äter rätt, sover väl samt går minst 25-35k steg per dag.

Vill inte vänta men vill kunna köra på en 250 och stoppa om de kliar utan att riska att de växer o blir värre.

Fast du skrev att du skall köra 300 mg ew eftersom du anger 250 mg e5d. Lycka till oavsett!
Citera
2025-06-11, 20:03
Medlem
PingPongZongs avatar
250mg var 5e dag är 350mg/vecka. Om du är känslig för gyno så är det bättre och testa injicera mindre mängd oftare än var 5e dag.

100mg varannan dag är 350mg/vecka. 50mg varje dag är 350mg/vecka Är ju inte svår matematik?
Citera
2025-06-11, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
250mg var 5e dag är 350mg/vecka. Om du är känslig för gyno så är det bättre och testa injicera mindre mängd oftare än var 5e dag.

100mg varannan dag är 350mg/vecka. 50mg varje dag är 350mg/vecka Är ju inte svår matematik?

Haha, du har helt rätt, vet inte vad jag tänkte på. Ja, ex var 3.5d funkar bra tycker jag och då blir det ju 175 mg x2.
Citera
2025-06-11, 21:14
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Haha, du har helt rätt, vet inte vad jag tänkte på. Ja, ex var 3.5d funkar bra tycker jag och då blir det ju 175 mg x2.

En gång i tiden så hade jag inte heller någon koll på hur mycket jag tog. När jag tog testosteron första gången så var det 500mg testo E var 5 dag. Jag trodde det var ett sätt och få i sig 500mg i veckan bara att man injicera efter halva halveringstiden. På den tiden så sa många att enanthate hade 10.5 dagars halveringstid. Men den verkliga halveringstiden är 4.5-5 dagar. Det kan faktiskt variera beroende på vilken olja som använts som bärolja. Till exempel är det stor skillnad mellan MCT och ricinolja. på engelska castor oil. Påverkar helveringstiden. Men själva estern har alltid den halveringstid den har. Så kan inte bli kortare halveringstid än 4.5-5dagar, bara längre.

Här är ett exempel på en "kunnig" FBare som skriver att enanthate har 10.5 dagars halveringstid.

Guide/FAQ om frontning av BengtZz för Flashback. (FB) Frontning - En Guide/FAQ

"Enligt de källor jag fann, både på detta forumet och på många andra så är halveringstiden på Enanthate cirka 10.5 dagar."

Det var annorlunda förr. Men det gick jävligt bra ändå. Fast vi hade/gjorde fel... Helvete folk som inte kunnat kura alls (enligt steroidexperterna idag) har ju vunnit Mr Olympia.
Citera
2025-06-12, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

Får se vad man kör… Kanske sparar några kronor och gör en operation istället om 3 månader. Jag kontaktade några kliniker som skrev att de kunde ta bort allt… Då är det väl bara fritt fram och köra sedan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in