Citat:
Ursprungligen postat av
SDless
Haha, du har helt rätt, vet inte vad jag tänkte på. Ja, ex var 3.5d funkar bra tycker jag och då blir det ju 175 mg x2.
En gång i tiden så hade jag inte heller någon koll på hur mycket jag tog. När jag tog testosteron första gången så var det 500mg testo E var 5 dag. Jag trodde det var ett sätt och få i sig 500mg i veckan bara att man injicera efter halva halveringstiden. På den tiden så sa många att enanthate hade 10.5 dagars halveringstid. Men den verkliga halveringstiden är 4.5-5 dagar. Det kan faktiskt variera beroende på vilken olja som använts som bärolja. Till exempel är det stor skillnad mellan MCT och ricinolja. på engelska castor oil. Påverkar helveringstiden. Men själva estern har alltid den halveringstid den har. Så kan inte bli kortare halveringstid än 4.5-5dagar, bara längre.
Här är ett exempel på en "kunnig" FBare som skriver att enanthate har 10.5 dagars halveringstid.
Guide/FAQ om frontning av BengtZz för Flashback. (FB) Frontning - En Guide/FAQ
"Enligt de källor jag fann, både på detta forumet och på många andra så är halveringstiden på Enanthate cirka 10.5 dagar."
Det var annorlunda förr. Men det gick jävligt bra ändå. Fast vi hade/gjorde fel... Helvete folk som inte kunnat kura alls (enligt steroidexperterna idag) har ju vunnit Mr Olympia.