• 1
  • 2
2025-06-01, 18:28
Medlem
Det här inlägget riktar sig mot er som inte är helt körda. Om du har en allvarlig hjärnskada, varit med om en bilolycka eller har en allvarlig brännskada sympatiserar jag med dig och förstår att din situation är tuff. Inlägget riktar sig inte heller till er män som är 50+ då er neuroplasticitet är så låg att ni troligvis aldrig kommer att lyckas förändras. Men 95% av alla killar i den här typen av forum är bara riktigt "mesiga" och tar inget ansvar för sin situation.

1. Att du skyller på ditt utseende: Om du kämpar för en fysik i något år eller två kan vem som helst få en bra fysik som kommer attrahera kvinnor. "Men jag har en stor näsa!" - Det är inte synd om dig! "Jag har fula tänder" - Tyst snälla. Är så trött på dagens unga grabbar som är så fruktansvärt feminina. Har du ens testat att kötta lite?! Har du aldrig tänt på en tjej som har 1/2 defekter om hon har kroppen och allt annat?

2. Självförtroende; Jag förstår att ett stort problem för folk är deras självförtroende. Problemet är att man rättfärdigar det genom att skylla på faktorer som utseende, utbildning osv. Jag känner killar som är FULA men så pass sköna och självsäkra att de kan dra hem med tjejer som är stabila 8/10.-BÖRJA PÅ KAMPSPORT, HOPPA PÅ EN SSRI, KÖTTA PÅ GYMMET?? Hade du varit född för 100 år sedan hade du legat i en skyttegrav just nu och gjort vad som helst för att byta plats ditt nutida du. Kampsport har personligen hjälpt mig en hel del med självförtroendet. Att träna MMA gör att jag inte direkt känner mig hotad av en annan man, oavsett om han är större än mig eller vad det nu än är (låter fett cringe men det är sanningen.).

3. Utbilda dig. Om du är anser dig fucked just nu oavsett ovanstående så för i helvete. Utbilda dig. Vem som helst har förmågan att klara en högskoleutbildning på minst 3 år. Jag har själv dyslexi, haft dåliga betyg genom hela min skolgång och pluggar ändå en bra utbildning. Bara sätt dig ner och kriga. Högskoleprov. Komvux. Ingen har några ursäkter. En utbildning kommer inte bara innebära en högre lön (och därmed mer attraktiv för de flesta kvinnor) utan även social status, allmänbildning och självförtroende.

Jag gick från att vara en spinkig, ful, finnig loser som tjejerna skrattade åt till att kontinuerligt lyckas med de flesta jag har ögonen på.

Nu får du gärna invända mot detta inlägg men jag menar att 95% av killar, med en bra fysik, groomar sig, klär sig väl, är välutbildade, har okej med pengar och lite självförtroende kan få NÄSTAN vilken tjej som helst- problemet är din inställning. Sluta nu böga runt och skriva i tråden "Den enda stora tråden där vi uttrycker hat/missnöje/förakt mot kvinnor" sätt er och läs, träna eller jobba på er själva. TACK.

Om du genuint vill ha hjälp med hur du ska börja eller vad som helst så vänd er gärna till mig på DM. Är trött på att dagens grabbar får för lite rätt vägledning och hamnar på den här typen av incelforum istället för att bli maskulina sköna män!
Citera
2025-06-01, 18:34
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drvattenmelon

Nu får du gärna invända mot detta inlägg men jag menar att 95% av killar, med en bra fysik, groomar sig, klär sig väl, är välutbildade, har okej med pengar och lite självförtroende kan få NÄSTAN vilken tjej som helst- problemet är din inställning. Sluta nu böga runt och skriva i tråden "Den enda stora tråden där vi uttrycker hat/missnöje/förakt mot kvinnor" sätt er och läs, träna eller jobba på er själva. TACK.

Om du genuint vill ha hjälp med hur du ska börja eller vad som helst så vänd er gärna till mig på DM. Är trött på att dagens grabbar får för lite rätt vägledning och hamnar på den här typen av incelforum istället för att bli maskulina sköna män!

Vad är topic ? Diskussionsämne ?

Ego-trådar hör hemma i en blogg ,kan man tycka. Eller du får annonsera att bli någons personliga coach i någon annan media
Citera
2025-06-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Vad är topic ? Diskussionsämne ?

Ego-trådar hör hemma i en blogg ,kan man tycka. Eller du får annonsera att bli någons personliga coach i någon annan media
Vad har folk för ursäkter EGENTLIGEN när de lever i celibat?
Citera
2025-06-01, 18:39
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:

Jaha, där räddade du antagligen din trådstart ...
Citera
2025-06-01, 18:40
Medlem
EnCartes avatar
Så du menar att du hatade kvinnor och satt ensam hemma och spred hat mot dem på Internet tidigare?
Citera
2025-06-01, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Så du menar att du hatade kvinnor och satt ensam hemma och spred hat mot dem på Internet tidigare?
Förstår innerligen inte var du får detta från. Du kanske har en egen definition men ordet incel innebär involontary celibate = ofrivilligt celibat = att du vill ligga men kan inte.
Citera
2025-06-01, 18:43
Medlem
Citat:
Vi är aspiga/autistiska kufar som inte kan föra oss i sociala sammanhang. Det stämmer för alla mina barndomsvänner som är oskulder upp i 30-årsåldern inklusive mig själv.
Citera
2025-06-01, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symmetrisk
Vi är aspiga/autistiska kufar som inte kan föra oss i sociala sammanhang. Det stämmer för alla mina barndomsvänner som är oskulder upp i 30-årsåldern inklusive mig själv.
Jag förstår, är du diagnostiserad med autism? Om du faktiskt har autism kan det säkerligen vara tufft. Om du menar mer att du är en sk nördig grabb som kan snacka med sina killvänner men blir nervös för att prata med tjejer har du inga ursäkter.
Citera
2025-06-01, 18:46
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Förstår innerligen inte var du får detta från. Du kanske har en egen definition men ordet incel innebär involontary celibate = ofrivilligt celibat = att du vill ligga men kan inte.
Fast du angriper väl de som gör det, som incels. Du säger något om människor, som du kanske inte delar åsikterna och upplevelserna med, var min första tanke när jag läste ditt inlägg.
Citera
2025-06-01, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Fast du angriper väl de som gör det, som incels. Du säger något om människor, som du kanske inte delar åsikterna och upplevelserna med, var min första tanke när jag läste ditt inlägg.
Ja du har helt rätt att jag angriper incels. Jag menar att du ska sluta skylla på externa faktorer som ex. kvinnors natur för att istället växa upp och bli en man!
Citera
2025-06-01, 18:52
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Kan bero på vad som helst. För mig var det att jag blev anti pga vissa händelser. Men nu lever jag inte i celibat nå längre.
Citera
2025-06-01, 18:54
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ja du har helt rätt att jag angriper incels. Jag menar att du ska sluta skylla på externa faktorer som ex. kvinnors natur för att istället växa upp och bli en man!
Blanda inte in mig i det här, jag älskar kvinnor. Men då blir tanken att om du inte vet hur de känner och upplever det, så är dina råd kanske inte något som kommer att gå hem hos dem. Eller tror du att du är den första som sagt så här?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in