2025-06-24, 16:49
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vad jag läst så verkar Gabriel vara populär bland fansen och många hoppats på att han ska hitta 22/23 säsong form. Rodrygo spelar väl bäst på högerkanten?

---

Juma Bah lånas ut från City till Nice

I Real har han varit till höger ja, eftersom Vinicius håller till på vänster. Jag tror han skulle vara utmärkt på vänster och dessutom kunna vikariera för Saka på höger, där har inte Martinelli funkat.

Martinelli är omtyckt. Jag gillar honom skarpt.
Citera
2025-06-24, 17:27
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
90 miljoner var euro tror jag (73 miljoner pund) är det jag läst.

Jag tror det är en uppgradering, Martinelli har stagnerat. En nackdel är att Martinelli räknas som homegrown så där förlorar vi en bra sån isf.

Jag tycker absolut inte att lil'Gabi har stagnerat, däremot har taktiken och spelarna runt honom bytts ut. Det är ingen förvåning att hans bästa säsong kom när han hade en ständigt löpande samt vänsterfotad Xhaka bakom sig. Rice löper lika mycket, men han saknar vänsterfoten för att supporta Martinelli.

Jämför man hans stats med Luis Diaz i Liverpool, som många Liverpoolfans(iaf på reddit) anser vara värd 80-90m euro, så skiljer det inte mycket alls på dom. Dom är jämna men bättre på olika saker, enda skillnaden är väl att Martinelli är 4 år yngre.

premierleague.com/stats/player-comparisonhttps://share.google/mOagh000GIwKi3F9X.

Edit: verkar inte fungera så bra att länka från PLs hemsida.
Citera
2025-06-24, 23:01
Avslutad
Weah och Mbangula nära att lämna Juventus för att skriva på för Nottingham Forest.

Weah 14m euro
Mbangula 8m euro
Citera
2025-06-24, 23:46
Medlem
Drickbacks avatar
Pogba —> Monaco
Citera
2025-06-24, 23:54
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Roony Bardghji, Köpenhamn —> Barcelona kör vi here we go på.

Blir många timmar i reservlaget innan han tröttnar.
Citera
2025-06-25, 13:45
Medlem
HycklarSveriges avatar
Jaha, det här kom ju från ingenstans, men Arsenal har budat 11m euro på Nørgaard.

https://x.com/fabrizioromano/status/1937815484491088047?s=46

Då kan man så gott som bekräfta att Partey kommer lämna.
Citera
2025-06-25, 13:47
Medlem
HycklarSveriges avatar
Kepa 5m pund till Arsenal nu aktiverat och klart. Bra backup målvakt för det priset, men fan vad trött jag är på att värva Chelsea rejects.

https://x.com/fabrizioromano/status/1937808927854403664?s=46
Citera
2025-06-25, 14:39
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Jaha, det här kom ju från ingenstans, men Arsenal har budat 11m euro på Nørgaard.

https://x.com/fabrizioromano/status/1937815484491088047?s=46

Då kan man så gott som bekräfta att Partey kommer lämna.

Backup till Zubimendi?
Osexig värvning, men Nørgaard var en av Brentfords bästa förra året. Inte så förtjust i att värva en 31-åring dock. Fast jag tänker ofta framtid, Arsenal tänker (förhoppningsvis) på vilka som kan ta oss till nästa nivå redan nästa säsong.
Citera
2025-06-25, 15:02
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Backup till Zubimendi?
Osexig värvning, men Nørgaard var en av Brentfords bästa förra året. Inte så förtjust i att värva en 31-åring dock. Fast jag tänker ofta framtid, Arsenal tänker (förhoppningsvis) på vilka som kan ta oss till nästa nivå redan nästa säsong.

Yup håller med dig, men samtidigt måste ju Partey ersättas och runt 15m är ju ändå helt okej att lägga på någon som inte kommer starta varje match. Förhoppningsvis kan resten av budgeten läggas på anfallare istället, vilket jag ser som högre prioritet när vi redan värvat Zubi också.

Man har ju väntat på nyheter om en striker, så lite frustrerande är det ju när detta dyker upp istället haha. Jag har ingen panik än dock, så länge någon kommer in innan försäsongen börjar så är det lugnt. 1 juli börjar nya räkenskapsåret för många klubbar också verkar det som, tror det kan vara en anledning till varför det väntas, och antagligen därför Zubi inte blivit officiellt uppvisad än.
Citera
2025-06-25, 15:23
Medlem
Drickbacks avatar
Allt lutar åt att Partey lämnar Arsenal som free agent. Kör en halv here we go på detta.
Citera
2025-06-25, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Blir många timmar i reservlaget innan han tröttnar.

Kan väl på sätt och vis förstå, en chans han inte lär få igen, men knappast det bästa för hans utveckling, i synnerhet då han kommer ifrån att ha varit långtidsskadad. Hade han valt ett mitten/bottenlag i den spanska ligan så hade han nog fått en hel del speltid och kunnat bli aktuell för landslaget inom kort.
Citera
2025-06-25, 17:40
Medlem
Drickbacks avatar
Nørgaard, Brentford ser ut att byta stadium inom staden, en klubb som Sesko idag har börjat följa på Instagram.

Mbeumo, Brentford —> Man U
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in