2025-06-13, 16:53
Avstängd
Dalulvens avatar
Såg en notis om Wirtz till Liverpool för en fantasiljon. Där duckar Bayern en kula? Karln har varit allvarligt knäskadad? Detta kan bli världshistoriens dyraste korsband.

Håller förstås min UCL för att det ska gå bra.

Men magkänslan är sådär.
Citera
2025-06-13, 17:01
Medlem
Jack Grealish är enligt Fabrizio Romano nära en övergång till Tottenham. Roligt om det stämmer.

En lirare jag gärna ville se i klubben under hans tid i Aston Villa och vill minnas att det var en sommar man var nära att köpa honom , men Levy snålade som vanligt. Liknande summa ryktas även nu - ca £40m.
Klart mindre valuta för pengarna den här gången.

Jag hoppas att han ska kunna återuppliva karriären men spontant känns det som en värvning som kommer 4-5 år för sent.
Citera
2025-06-13, 17:42
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jack Grealish är enligt Fabrizio Romano nära en övergång till Tottenham. Roligt om det stämmer.

En lirare jag gärna ville se i klubben under hans tid i Aston Villa och vill minnas att det var en sommar man var nära att köpa honom , men Levy snålade som vanligt. Liknande summa ryktas även nu - ca £40m.

Jag hoppas att han ska kunna återuppliva karriären men spontant känns det som en värvning som kommer 4-5 år för sent.

Låter som en bra idé.
Citera
2025-06-13, 18:05
Medlem
Drickbacks avatar
Följer Mbeumo, Brentford Frank till Tottenham? Ryktas att ett bud ska vara lagt av Tottenham på ~£70m.
Vi får se om trovärdiga källor dyker upp och priset inte är lite väl högt.
Citera
2025-06-13, 19:17
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna

Helt rätt flytt för honom isåfall. Han är för bra för bänken i City och han är bättre än t.ex. Maddison, även om dom antagligen inte kommer slåss om samma position. Men Grealish skulle bidra enormt.

Han var otrolig i Villa.
Citera
2025-06-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Följer Mbeumo, Brentford Frank till Tottenham? Ryktas att ett bud ska vara lagt av Tottenham på ~£70m.
Vi får se om trovärdiga källor dyker upp och priset inte är lite väl högt.
Mbuemo ska enligt trovärdiga källor vilja gå till United och har haft siktet inställt på det under en tid. Klart det kan ändras nu när Frank byter klubb men jag skulle säga 80-10 i favör att det blir United - så som läget ser ut nu
Citera
2025-06-13, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Szoboszlai, Mac, Greven. Vem tar bänk?

En anfallare behövs väl för er? Diaz ryktas till Barca, Bayern vill ha Gakpo, Jota och Nunez inte bra nog.
Spekuleras i att Wirtz kommer ta en liknande falsk 9-roll som den som Dembele har i PSG.
Citera
2025-06-13, 20:01
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Spekuleras i att Wirtz kommer ta en liknande falsk 9-roll som den som Dembele har i PSG.

Och nu har både Manchester United och Liverpool varit i kontakt med Osimhen. Vore kul och se ett afrikanskt anfall i Liverpool, senast gick det ju bra.
Citera
2025-06-13, 22:38
Medlem
Schmooves avatar
Varför vill någon ens värva Grealish? En alkoholist som Gazza. Om 20 år kommer Grealish parafrasera Gazza, det kommer låta nåt i stil med detta:

Citat:
I used to be a happy drunk, I ain't any more … I'm a sad drunk.

Pep har tröttnat och lite skämtsamt sägs det att nu värvas det bara muslimer. Pep har fått nog av engelska festprissar.
Citera
2025-06-13, 23:29
Medlem
jontepsgs avatar
Liberpoolfans: vad sker med Nunez tror ni? Har inte sett mycket snack om honom.
Citera
2025-06-14, 01:13
Medlem
Drickbacks avatar
Milner tecknar ett år till med Brighton han står på 638 matcher kan han nå Gareth Barry på 653 matcher?
Citera
2025-06-14, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Liberpoolfans: vad sker med Nunez tror ni? Har inte sett mycket snack om honom.
Tycker mig ha läst att det finns minst en klubb i Saudiarabien som vill ha honom. Eller om det var Qatar.

Kan tycka att han borde ha bud även från Europa. Lite av en flopp i Liverpool, såklart, men kan säkert blomstra i en annan miljö. Serie A kanske vore något? La Liga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in