Citat:
Ursprungligen postat av
annisseen
Så min pojkvän sedan två år tillbaka gillar nästan inte min familj. Jag vet inte riktigt varför, men jag tror att det beror på att de har väldigt olika syn på saker. Det var inte ett problem i början, men ju längre vi har varit tillsammans, desto mer bitter har han blivit mot dem. Min pojkvän är väldigt "traditionell" i sina åsikter, medan min familj inte är det. Hur som helst, häromdagen när vi satte oss ner och pratade började vi diskutera något om min syster och han kallade henne bara rakt ut för en slampa. Jag blev ganska förbluffad över det och visste inte hur jag skulle svara. Han har inte bett om ursäkt eller något. Det här är inte första gången han har sagt saker om min familj, men inte så här. Vad skulle du göra?
Dumpa? Alltså hans värderingar från början hade fått mig att spika igen luckan och dra - men eftersom du inte gjorde det så antar jag det är ok - men en person som så helt saknar vett att dom snackar skit om ens syrra eller närmaste familj är antingen dum i huvudet eller bryr sig inte om hur du skulle må av det.
Om inte du också hatar din familj osv... men det låter ju inte som det.
Så jag skulle nog lägga ner det här förhållandet.