2025-06-08, 22:04
Medlem
ManMedProblems avatar
Män och kvinnor attraheras av olika saker. Män fokuserar främst på utseendet medan kvinnor vill ha en man med bra egenskaper. Jag har träffat en hel del snubbar som varit ganska mediokra sett till utseendet men som kunnat fälla begärliga kvinnor på rad eftersom de antingen varit socialt begåvade, kunnat spela instrument, haft entreprenörskap eller liknande. Personer som folk gillar att umgås med är tilltalande.
Citera
2025-06-09, 05:58
Medlem
kuddenchristos avatar
TS, kan du inte fråga din mamma? Du hade förmodligen inte existerat om hon inte tände på din pappa.

Jag tycker att sniglar är jävligt äckliga, men de måste tända på varandra för att föröka sig.
Citera
2025-06-10, 14:44
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

Precis så är det även om jag applicerar dessa mina tankar på kvinnor.
Om de sedan när man ses har den BLICKEN, de ÖGONEN, den RÖSTEN, den den den, jag då är hon sexig.
Är övertygad om att samma gäller för kvinnor som tänker på män.

/VV

För en del är som för dig och för mig, vissa andra blir alldeles till sig av en naken människa. Tror det beror mera på ens personlighet och tändningsmönster än vilket kön man tillhör.
Kan såklart se en man med snygg kropp och veta att denne är det många kvinnor som uppskattar men enbart yta kan inte tända mig.
Citera
2025-06-13, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
För en del är som för dig och för mig, vissa andra blir alldeles till sig av en naken människa. Tror det beror mera på ens personlighet och tändningsmönster än vilket kön man tillhör.
Kan såklart se en man med snygg kropp och veta att denne är det många kvinnor som uppskattar men enbart yta kan inte tända mig.

Nä flesta tänder på porr oavsett kön.
Citera
2025-06-16, 20:11
Medlem
Det skulle stå personlighet. oavsett personlighet
Citera
2025-06-29, 19:10
Medlem
Breda axlar är sexigt. En vältränad rygg. Ett lagom hårigt bröst kan också vara sexigt. Tänder bara på överkroppen visuellt och på ett manligt kantigt ansikte med en fast blick.
Citera
2025-06-29, 19:27
Medlem
Kombination av utseende och personlighet. Det är väl ungefär 1% av alla män som känns extra speciella. Där allt faller på plats. Erotiken med. Andra behöver jag inte - och så ska det nog vara.

Förstår inte alla män som klagar på en massa kvinnor i detta forum. Ni ska inte bli tillsammans med de flesta ändå. Endast en minoritet av minoriteten.

I övrigt ska vi inte skada varandra. Vi människor ska ta hand om varandra och vilja varandras bästa.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-06-29 kl. 19:38.
Citera
2025-06-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vad är sexigt med en man? En kvinna är ju självklart. De kan till och med tjejer förstå. Höfterna, rumpan, brösten, allt det kvinnliga.. Fittan! Inget/lite hår på kroppen. Tight baja. Men män då? Raka streck som lufsar fram med sitt kött som dinglar mellan benen. Pungen och kuken? Tillåt mig skratta.. Jävlar vad ful skapelse.

Så vad är sexigt med en man?
Jag tycker det är märkligt att du sitter och funderar över detta...
Citera
2025-06-29, 19:38
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag tycker det är märkligt att du sitter och funderar över detta...
Vi är alla olika
Citera
2025-06-30, 01:03
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vi är alla olika
Hade du inte själv svårt att inse det när du startade den här tråden?

Olika varelser har olika drifter och attraheras av olika saker, av biologiska skäl. Vi människor är djur med parningsinstinkter. Man kan bara fortplanta sig med personer av det motsatta könet. Därför är kvinnor sexuellt attraherade av män och deras manliga drag, medan män är sexuellt attraherade av kvinnor och deras kvinnliga drag. Flugor och maskar är attraherade av bajs, för att kalasa i bajs är ett effektivt sätt för dem att roffa åt sig näring. De flesta av oss människor finner däremot bajs motbjudande, eftersom det är farligt för oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in