2025-05-30, 00:36
Medlem
Rumpkorvens avatar
Vad är sexigt med en man? En kvinna är ju självklart. De kan till och med tjejer förstå. Höfterna, rumpan, brösten, allt det kvinnliga.. Fittan! Inget/lite hår på kroppen. Tight baja. Men män då? Raka streck som lufsar fram med sitt kött som dinglar mellan benen. Pungen och kuken? Tillåt mig skratta.. Jävlar vad ful skapelse.

Så vad är sexigt med en man?
Citera
2025-05-30, 00:38
Medlem
En man ska inte vara sexig.

Om en man är sexig, så är denne inte en riktig man!
Citera
2025-05-30, 00:41
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Vad är sexigt med en man? En kvinna är ju självklart. De kan till och med tjejer förstå. Höfterna, rumpan, brösten, allt det kvinnliga.. Fittan! Inget/lite hår på kroppen. Tight baja. Men män då? Raka streck som lufsar fram med sitt kött som dinglar mellan benen. Pungen och kuken? Tillåt mig skratta.. Jävlar vad ful skapelse.

Frågade frun och hon svarade följande: "Jag vet vad du och din kropp kan göra med och för mig".
Det räcker som svar för mig.
Citera
2025-05-30, 00:43
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Frågade frun och hon svarade följande: "Jag vet vad du och din kropp kan göra med och för mig".
Det räcker som svar för mig.
Ja, jag vet vad kuken kan göra. Men det är inte det jag är ute efter här. När man ser en naken man. Vad är sexigt med det? Jag kan inte fatta det.
Citera
2025-05-30, 00:47
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ja, jag vet vad kuken kan göra. Men det är inte det jag är ute efter här. När man ser en naken man. Vad är sexigt med det? Jag kan inte fatta det.

Det handlar inte bara om kuk utan om helheten, aktivitet och förväntningar.
Precis som åt andra hållet.
Citera
2025-05-30, 00:49
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Det handlar inte bara om kuk utan om helheten, aktivitet och förväntningar.
Precis som åt andra hållet.
Men kroppsdelar? När jag ser en man så ser jag något konstigt. Visst kan det finnas män som är snygga och så, men inte skulle jag vilja ligga och gosa med honom för det? Det är för att jag är heterosexuell. Men hjälp mig ta mig in i en kvinnas hjärna. Vad är sexigt? Vad får någon att vilja ligga och kela med en man?
Citera
2025-05-30, 00:50
Medlem
pn222jws avatar
Kul fråga - jag har faktiskt hört tjejer som tyckte mannens ben och vader var snyggare.
Citera
2025-05-30, 00:54
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Men kroppsdelar? När jag ser en man så ser jag något konstigt. Visst kan det finnas män som är snygga och så, men inte skulle jag vilja ligga och gosa med honom för det? Det är för att jag är heterosexuell. Men hjälp mig ta mig in i en kvinnas hjärna. Vad är sexigt? Vad får någon att vilja ligga och kela med en man?

Du ska kanske ta och fundera på vad "sexigt" innebär.

Vackert?
Förväntan?
Fantasi?
Annat?
Citera
2025-05-30, 00:55
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:

Att tjejer kan förstå att tjejer är attraktiva i andras ögon, är inte samma sak som att de själva är attraherade av tjejer.

Heterosexuella kvinnor finner tanken att slicka fitta som lika motbjudande, som du finner det att suga en kuk.
Annars så är de bi, gay eller i garderoben.
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Vet inte om jag skulle beskriva det som sexig då jag är helt hetero, men visst finns det män som är snygga och har "det där" utstrålningen. Clint Eastwood, Sean Connery, Christopher Lee. Yngre varianten av Jim Morrisson och Elvis Presley innan de knarkade sönder sig.
Citera
Medlem
Citat:

Sant! Men jag är sexig, 52 år.... ser ut som Johnny Depp.... Men jag jobbar för det också. Rakar mig, tvättar mig, färgar håret, brun utan sol, kajal et etc....... Kvinnorna älskar det. likaså unga tjejer!

Jobba med dig själv!
Citera
2025-05-30, 01:07
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
En man ska inte vara sexig.

Om en man är sexig, så är denne inte en riktig man!

Så det är omanligt att vara "sexuellt åtråvärd"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in