2025-05-30, 01:12
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Frågade frun och hon svarade följande: "Jag vet vad du och din kropp kan göra med och för mig".
Det räcker som svar för mig.

Tycker att din fru hade ett väldigt rimligt svar på en sådan fråga.
Eller ja. Din fru får naturligtvis behålla dig för sig själv. Jag vet vad min man är kapabel till att utföra..
Citera
2025-05-30, 01:19
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Tycker att din fru hade ett väldigt rimligt svar på en sådan fråga.
Eller ja. Din fru får naturligtvis behålla dig för sig själv. Jag vet vad min man är kapabel till att utföra..

Ja, det behöver ju inte vara svårare än så.
Jag vet hur hennes kropp känns, hur den kan ge mig njutning, hur jag kan ge henne detsamma med bonus, och det är sexigt åt båda hållen.

Med det sagt, och möjligen off topic, så är jag lite avundsjuk på förmågan till multipla orgasmer.
Citera
2025-05-30, 07:36
Medlem
triptykens avatar
Fast det är väl inte svårare än att du som heterosnubbe TS kan se på en annan karl och tänka "jävlar vad vältränad han var" eller "shit det där är en haka och ett par kindben man kan slipa knivar på" osv?

Vad JAG tycker är sexigt på män är rätt brett personligen, jag har ingen exakt typ (ungefär som du TS och ditt intresse i kvinnor nog inte är en exakt måttsamling), så det är sjukt svårt att säga "har han X drag är det för mig". Men litet kort: en snygg röv, bra axlar, vackra manliga händer och ett visst rörelsemönster.
Typ motsatsen mot att röra sig stelt och hopkrupet.

Samma med personligheten eller leendet (börjar bli vagt nu)... det blir en helhet.

Hoppas det ger nåt svar TS jag måste gå och ta en kalldusch eller försöka ragga upp maken innan han ska iväg till sitt jobb
Citera
2025-05-30, 08:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
En man ska inte vara sexig.

Om en man är sexig, så är denne inte en riktig man!

Men en riktig man är väl sexig i kvinnors ögon, en man med t.ex. hård kropp, ådriga underarmar, grova händer samt förförarleende?
Citera
2025-05-30, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
En man ska inte vara sexig.

Om en man är sexig, så är denne inte en riktig man!
Va? Har jag fattat fel nu igen? Om han uppfattas som sexig av mig, vad är han då istället för en man?
Citera
2025-05-30, 09:41
Medlem
Jag tycker att kräftor är så jävla äckligt. Kan någon som gillar kräftor förklara vad det är som är så gott med det?

Ungefär så
Citera
2025-05-30, 09:43
Medlem
Ja lätt är det inte.

Men snygga underarmar på en lång man med humor funkar hyfsat.
Citera
2025-05-30, 11:59
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja lätt är det inte.

Men snygga underarmar på en lång man med humor funkar hyfsat.

Stig Helmer Olsson?
Citera
2025-05-30, 13:32
Bannlyst
Utstrålning, pondus, trygg i sig själv och sin kropp, osv..
Citera
2025-05-30, 13:46
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Stig Helmer Olsson?

En ung Stig Helmer... Första sällskapsresan när han ibte förlorat oskulden ens. Den där jävla lapplisan hade fått slåss för sin sak i alla fall.

"Buenas Dias Stig-Helmer donde esta CC Yumbo här i Playa del Ingles? Vill du följa aqui som man säger?"
Citera
2025-05-30, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrVegas
Sant! Men jag är sexig, 52 år.... ser ut som Johnny Depp.... Men jag jobbar för det också. Rakar mig, tvättar mig, färgar håret, brun utan sol, kajal et etc....... Kvinnorna älskar det. likaså unga tjejer!

Jobba med dig själv!

LoL
Citera
2025-05-30, 14:04
Medlem
Kennethkvartings avatar
De flesta kvinnor tycker inte att de flesta män är särskilt sexiga att titta på näck.

De tycker att kewken och pungen i bästa fall är löjeväckande, i värsta fall motbjudande, såvida de inte sitter på deras älskling, för då är åtminstone kewken fin.

Det är lite som en kompis påpekade: Kvinnor tror själva att de gillar en man som får dem att skratta, men de gör själva ett logiskt felslut, de män de gillar får dem att skratta.

Analogt: Tycker de om mannen ser han sexig ut i deras ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in