• 3
  • 4
Igår, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Alla reagerar olika över en förlust.
Och man kan reagera olika på olika förluster.
Det är lättare att acceptera att en gammal förälder dör, än att ett barn eller en partner man haft en bild av att bli gammal med går bort plötsligt.

Hur hanterar man sorgen på ett vettigt vis?
Jag har ”dubbelsorg”, pappa är ok, men att min partner sedan 25 år dog plötsligt ger mig känslor jag inte trodde jag hade.

Ibland är jag arg, ibland bitter, ibland tröstlöst romantisk, ibland bara så ensam och jätteledsen.
Hur hanterar man sorg?

Jag har tappat fotfästet.
Pappa och min partner gav mig en grundtrygghet, men utan dom är livet meningslöst.
Jag existerar bara för att jag har barn.
Hur tog ni er igenom livskriser som liknar den här?

Med tid. Det låter tjatigt men det är sant. Var med om 2 dödsfall förra året, väldigt tungt. Men idag så är sorgen på hanterbar nivå.

Beklagar sorgen. Ett tips, fastna inte i sorgetankar, utan försök göra sådant du tycker om, lev livet. Hedra din partner genom att leva det bästa liv du bara kan
Citera
Igår, 22:50
Medlem
https://www.svenskakyrkan.se/sorg?ga...SAAEgKl6vD_BwE
Citera
Igår, 22:59
Medlem
Hip hop changed into rock and metal one summer about 22 years ago. The new structure became right-wing.

Still, the new structure is a loss because the voices they like the left and hockey more, they are crazy with the right and with foreigners.

Both the left and the right distance acted a secret moreover?
Citera
Igår, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Alla reagerar olika över en förlust.
Och man kan reagera olika på olika förluster.
Det är lättare att acceptera att en gammal förälder dör, än att ett barn eller en partner man haft en bild av att bli gammal med går bort plötsligt.

Hur hanterar man sorgen på ett vettigt vis?
Jag har ”dubbelsorg”, pappa är ok, men att min partner sedan 25 år dog plötsligt ger mig känslor jag inte trodde jag hade.

Ibland är jag arg, ibland bitter, ibland tröstlöst romantisk, ibland bara så ensam och jätteledsen.
Hur hanterar man sorg?

Jag har tappat fotfästet.
Pappa och min partner gav mig en grundtrygghet, men utan dom är livet meningslöst.
Jag existerar bara för att jag har barn.
Hur tog ni er igenom livskriser som liknar den här?

Beklagar sorgen! ❤️ Försök att omge dig med barn och vänner om det går. Det är ofta umgänget med andra som gör att vi förblir någorlunda förankrade i nuet. Tror också det är viktigt att tillåta sig att känna alla sina känslor eftersom att det är en del av bearbetningsprocessen. Om du behöver prata med någon är du också välkommen att skriva till mig här.

Stor kram till dig!
Citera
Idag, 00:03
Medlem
Burnwines avatar
Sorg är priset av kärlek
Citera
Idag, 00:38
Medlem
I do not want to associate with a Catholic in the Catholic Church in the end, and then the reward came. A Catholic had sex with women and I like sports more detailed fact hockey before it was football but it turns out hockey is a racist and Nazi sport in Sweden and a racist/fascist sport in Europe, even Germans are hockey fanatics the league DEL contains many fans.

The arenas are larger in Germany and Russia.

Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Sorg är priset av kärlek

Hockey är kärlek.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem