Citat:
Ursprungligen postat av
Hovslättsmannen
Faktum är att de flesta manliga "storknullare" jag kännt, fick smöra ganska bra och lova en massa skit för att få ligga.
Jag tror dessutom man ska ta snacket från de riktigt häftiga killarna som hävdade att de knullade satan med en stor näve salt, om inte en hel hink salt.
Jag minns när jag gjorde lumpen och hur snacket gick. Den ena rövarhistorien värre än den andra när man satt i tältet och snackade om vad man gjort på permisen. Jag själv hade väl några rätt genanta och fumliga sexerfarenheter med tjejer. Exakt så som
alla haft när det begav sig, oavsett hur gammal man var. Fumligt, nervöst, ångestladdad osäkerhet över att göra fel, tafsa lite, begriper inte hur man tar av en bh etc etc.
Men i tältet fick man minsann höra vad folk gjort under permisen. Nån hade satt sig i bastun på dennes lokala badhus (Vem fan går till ett badhus ensam? Inte artonåriga killar alla fall). Varpå en skitsnygg fotomodell inlindad i handduk kommit in bastun. Ogenerat tagit av handduken och satt sig bredvid med sin yppiga bröst. Och sedan börjat tafsa på min förvånade lumparpolare där i bastun. Vilken snabbt nog ledde till först en avsugning där i bastun. Och sedan ett imponerade samlag i alla möjliga ställningar.
En annan hade åkt nattbuss hem. Varpå två två blondiner satt sig bredvid honom där på sätet längs bak i bussen. Och utan större dialog utvecklades situationen till en trekant där i mörkret på baksätet i bussen.
Där satt vi flesta och lyssnade med gapande munnar i ren fascination över vilken helt jävla galen tur dessa snubbar alltid hade på sina permissioner. Och vilka skills. Rena porrfilmsscenarion de hamnade i. I bästa fall fick jag själv kanske någon snabb blick av en tjej när man satt på tunnelbanan i uniformen. Förmodligen mer av nyfikenhet på utstyrseln snarare än de var synnerligen nerkåtade på mig.
Några år senare när man själv fått fason på sexlivet och fattade lite mer hur det faktiskt funkar så kan jag ju bara garva åt de jävla historierna man hörde i lumpen. Man visste inte bättre och trodde ju på det. Men alldeles bevisligen spenderade de där snubbarna sina permissioner på att kolla porr och runka satan. Och de återberättade mest sina favoritscener från porrfilmer. Inte fan hade de trekanter på nattbussen.
Killar, i synnerhet unga killar, snackar så in åt helvete mycket skit om hur jävla mycket de knullar med sjukt snygga brudar till höger och vänster. Och om de lyckas få till ett genant fumligt ligg under täcket så återberättas det hela som en porrscen med imponerande inslag de fantiserar om. Om det dessutom är nån av de där snygga coola killarna, så tror polarna helt okritiskt på precis allt. Man har ju ingen aning i den åldern. Man hade ju själv sett porrfilmer om att granntjejen ringer på dörren och bara började suga av snubben utan vidare i hallen. Det lät rimligt på den tiden.