2025-05-23, 21:49
Medlem
DevilsDens avatar
Hela USA är en enda stor psyop så det förvånar mig inte, freakshow. Dom går verkligen all in på satanism, nästa steg blir väl DNA modifiering som om inte amerikanerna ser konstiga och ohälsosamma ut redan.

Varför inte återinföra gladiatorspelen när dom ändå håller på.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-05-23 kl. 21:52.
Citera
2025-05-23, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Hela USA är en enda stor psyop så det förvånar mig inte, freakshow. Dom går verkligen all in på satanism, nästa steg blir väl DNA modifiering som om inte amerikanerna ser konstiga och ohälsosamma ut redan.

Ja, och på riktigt i så fall, inte som amerikansk ”brottning”.
Citera
2025-05-23, 22:52
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Boxning med knoghjärn.

Next level helt klart!

Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Ser framför mig hur skidskytte numer handlar om att hoppa backhoppning och samtidig skjuta (gärna att det är två parallella backar och två backhoppare duellerar, de får såklart bara skjuta den andre när de är i luften eller på väg nedförs).

Låter som en modernare tappning från medeltiden och dess tornerspel. Skulle utan tvekan sitta bänkad framför tv:n.
Citera
2025-05-23, 23:27
Medlem
Det kommer ta ett decennium eller två, men sedan är detta framtiden för olympiska spelen.

Sportens ideal kan inte samexistera i en verklighet där råa hårda längder, höjder och tider utmärker vinnaren.
Citera
2025-05-23, 23:31
Medlem
BananaYoos avatar
Klart de i dessa tider ska tävla dopade. Är det någon gång rekord ska slås så är det nu, när sådana här preparat är lättillgängliga och typ alla verkar göra allt för 14 millisekunder i rampljuset.
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen

Hört talas om ämnena MRC-5, WI38 och PER-C6 som injiceras systematiskt i världens befolkningar av makterna världen över? NPC.. give yourself a fucking break. Du LEVER snarare i en global medveten DNA-modifiering samtidigt som du snurrar om sjukdomar till höger och vänster samtidigt som du kliar dig på ditt NPC-huvud. Knappast begränsat till clownerna i USA.
Citera
2025-05-23, 23:50
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Sociopat-Trumps son, Trump Jr går alltså in med miljoner dollar och stöttar detta projekt. Ingen blir förvånad.

Situationen påminner om komedin Idiocracy från 2006 https://m.imdb.com/title/tt0387808/ där amerikas befolkning i framtiden blir allt dummare, och en medioker person kan bli president.
Citera
2025-05-23, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Ser framför mig hur skidskytte numer handlar om att hoppa backhoppning och samtidig skjuta (gärna att det är två parallella backar och två backhoppare duellerar, de får såklart bara skjuta den andre när de är i luften eller på väg nedförs).

Jag gillar ju inte dopning, men det här hade jag lätt kollat på!
Citera
2025-05-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Tänker samma sak. Ta vad du vill och se ut som en monster, typ 10 gånger värre än Ben Johnson 1988 i Seoul.

Låt oss leka med tanken att detta enhanced game håller på ett par år och tiderna på 100 meter blir neråt 9,20 för de dopade herrarna. Hur många kommer då tycka att det är kul att kika på odopade OS när de joggar in på 9,70?

Äntligen kommer någon kvinna slå världsrekordet 10,49 sekunder, satt av Florence Griffith-Joyner den 16 juli 1988. Hon var ju dopad så in i helvete också.

Som jag minns det, åkte Ben Johnson dit för att han dopade sig mer än vad hans läkare tyckte var ok.
Han hade blivit stressad av nån amerikan.
Och dopade sig utan läkarkontroll.

Så att slå ett världsrekord utan doping är nog rätt kört efter 3je rikets avelsprogram.
Citera
2025-05-24, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detach3d
Snark. Min poäng kvarstår.

Vilken poäng? All idrott på tillräckligt hög nivå förkortar ditt liv och försämrar din hälsa.
Citera
2025-05-24, 00:46
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Coolt, nu blir det bara skäggiga damer med pung i damidrotten. Nice.

Det är det ju redan så ser inte problemet
Citera
2025-05-24, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Elitidrott har alltid varit lite underlig, där rekord och vinst är det väsentliga, oavsett om vinnaren skulle dö av idrotts relaterade orsaker dagen efter.

Idrott saknar numera långsiktiga och ädla ideal, tex att uppvisa sann god hälsa eller att inspirera publiken att bli mer hälsosamt aktiva.

Så att tillåta och rentav uppmuntra dopning och dålig långsiktig hälsa för kortsiktig vinst pga artificiell prestation, är helt i linje med idrottsrörelsens värderingar sedan länge.

Ligger mycket i det du skriver. Elitidrott är väldigt dysfunktionellt. Jag själv gillar mycket mer gamla tiders OS när deltagarna var amatörer som hade vanliga jobb därhemma. Då tävlade vanliga vältränad sunda människor mot varandra. Folk som hade tränat lagom mycket helt enkelt och var i generell god form. Inte pressat sönder kroppen för inför ett speciellt tillfälle.
Citera
2025-05-24, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Enhanced Games: OS för dopade kommer att ha premiär i Las Vegas 2026.

En tidigare OS-simmare har redan kapat 0.7 sekunder på 50 m genom drogmissbruk.

https://www.bbc.com/sport/swimming/a...s/c629996lnkro

Drogmissbruk??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in