2025-05-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r00tmos
Nej det är hennes nuvarande jobb.
Ansökningstiden har heller inte heller gått ut för en ersättare.

"Skicka CV och personligt brev senast den 1 juni 2025 "
Såg det har ändrat
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Så förvånad man blir att det var en arab som antastade Teodorescu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Dom skulle väl utöka?
Vi har nyligen dubblerat våra mandat i EU-parlamentet och är nu ett kansli med tio medarbetare – administratörer, kommunikatörer och politiska rådgivare – som arbetar nära våra parlamentariker för att uppnå våra politiska mål.

Nej, 2 valda politer , 2 st tjänstepersoner som är politiska rådgivare. En för varje, Utökningen blir i så fall nästa EU val
Citera
2025-05-24, 20:38
Avstängd
Du fattar noll

ATM vart först ofredad sen ANGRIPEN när Alice tog upp sin mobil för fota henne.Där kan rivsår ha kommit men eftersom hon agerar NÖDVÄRN då du får skydda dig för skydda sig själv och egendom så får V satmaran ta det.

Menar du om en våldtäkt sker så får inte offret riva ögonen ur gärningsmannen??

Så läs på lite

Citat:
Ursprungligen postat av Pieru
BÅda har gjort formellt fel. Om det inte är tillåtet att fotografera ska man vänligt be personen som tar bilden att sluta och be personen ta bort bilden. Man får absolut inte klösa personen. Det är misshandel. Jag tror att Teodoresco har gjort det största felet och kommer att bli dömd om hon klöste. Typiskt kvinnor att snabbt ta på sig offerkoftan. Hon verkar inte så vek i debatter men här spelar hon ett offer. Hon borde ha hanterat situationen vänligt och gått vidare. Hon är klart olämplig som en offentlig person. Man ska kunna hantera stressfyllda situationer professionellt, och det har hon inte gjort.
Citera
2025-05-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pejjje
Det är inte gruppkamraten som tittat på cctv och kommit med slutsatsen att V-tjänstepersonen "...initierade och eskalerade...". Det är EU-parlamentets säkerhetsavdelning. Deras slutsats har sedan kommunicerats utåt av EU-parlamentets presstalesman.

Gruppledaren har "fördömt händelsen", vilket ju inte behöver betyda mer än "..det var ju förfärligt det här..."
Fördöma en händelse betyder inget mer än att klaga på vädret.
Citera
2025-05-24, 20:56
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
https://youtu.be/2TSyLQswNTk?si=-P8wavoL5b5BRXvC

Enligt en expert inom EU så ligger Nooshi jäkligt pyrt till då hennes kommentarer redan spridit i EU och UK.

Ja hur ska Maggan försvara detta?😂

Tom EU gruppen som där V finns är förbannade på V.

Men fortsätt förminska det ni palle älskare...😂😂

Såg det inslaget. I andra partier i EU hade partiledaren tvingats avgå om denne anklagat EU-parlamentet för att vilseleda fakta. Bråket mellan tjänstepersonen och ATM har man nu lämnat. Saken har blivit en principfråga om hur V försvarar sin egen tjänstemans attack mot en parlamentariker inne i parlamentet och därefter hur partiet därefter anklagar parlamentets undersökning för jäv.
Citera
2025-05-24, 20:56
Medlem
HomoDeuss avatar
Så.. vänstertypen går ut, konfronterar ATM och söker konflikt. Startar bråk och gör bort sig på video, kastar på sig offerkoftan och springer bölandes tillbaka till kontoret och inleder självförsvarsattack genom att snabbt polisanmäla ATM och gå ut i media med sina "skador". Hade hon lärt sig det beteendet i Palestina?
Citera
2025-05-24, 21:05
Avstängd
Ja som sagt, vänstern är ju inte de vassaste knivarna i lådan. En brand på en stol slutar nu att hela huset brann ner för skydda en palle. De skulle ha låtit stolen (pallen) brinna ner och räddar huset. 😂 Men som sagt.... har man ett IQ under 60 så tänker man inte så långt

Nooshi en misslyckad juriststudent och Alice en toppjurist. ... är Nooshi det bästa V kan gräva fram??😂

Medans Alice ser jag i framtiden som minister, Sverige ambassadör till Israel ja you name it.
Hon har hela livet framför sig att glänsa ännu mer.

Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Såg det inslaget. I andra partier i EU hade partiledaren tvingats avgå om denne anklagat EU-parlamentet för att vilseleda fakta. Bråket mellan tjänstepersonen och ATM har man nu lämnat. Saken har blivit en principfråga om hur V försvarar sin egen tjänstemans attack mot en parlamentariker inne i parlamentet och därefter hur partiet därefter anklagar parlamentets undersökning för jäv.
Citera
2025-05-24, 21:12
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Så.. vänstertypen går ut, konfronterar ATM och söker konflikt. Startar bråk och gör bort sig på video, kastar på sig offerkoftan och springer bölandes tillbaka till kontoret och inleder självförsvarsattack genom att snabbt polisanmäla ATM och gå ut i media med sina "skador". Hade hon lärt sig det beteendet i Palestina?
Vänsterkvinnans agerande är så märkligt att man blir lite misstänksam. Det är när Måwe vill fota henne som hon spårar ur fullständigt och försöker sno åt sig Måwes telefon. Som om hon var rädd för att hamna på bild. Hade hon bara låtit Måwe hållas och backat undan, så skulle antagligen även Måwe gått därifrån. Jag kan inte riktigt släppa det. Det skaver.

I vilket fall så utgår jag ifrån att både säkerhetspolisen i Belgien och i Sverige vänder ut och in på vänsterkvinnans liv och förehavanden.
Citera
2025-05-24, 21:16
Avstängd
Till mina favorit pallar i FB:

Jag undrar om ni kan stilla min nyfikenhet

Vad anser vi om detta

https://youtu.be/2TSyLQswNTk?si=-P8wavoL5b5BRXvC

Enligt en expert inom EU så ligger Nooshi jäkligt pyrt till då hennes kommentarer redan spridit i EU och UK.

Ja hur ska Maggan försvara detta?😂

Tom EU gruppen som där V finns är förbannade på V.

Men fortsätt förminska det ni palle älskare...😂😂"

Ytterst nyfiken på era svar. Det kommer säkert bli en fascinerad läsning 🥺

Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Alice vänder kappan efter vinden

Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Så länge ingen får se filmen så finns det ingen anledning att tro på att hennes gruppkamrat skulle göra annat än skydda och ljuga för henne.

Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Endast andrahandsinformation än så länge och där säkerhetsavdelningen har tagit parti som måste tas med försiktighet då varken övervakningsfilmerna har släppts eller polisutredningen är klar. Så ta det lugnt, din lilla sionist.

Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Troligare att Alice bär vapen …
Citera
2025-05-24, 21:16
Medlem
Det säger sig självt att de följer parlamentets talmans direktiv lille vän. Du är ohyggligt naiv.

Citat:
Nä men säkerhetsavdelningen är inte hennes parti kamrat min lilla Palle troll
Citera
2025-05-24, 21:18
Medlem
Indikerar 1982 ditt födelseår så är jag bra mycket äldre än dig lille rassetrollet

På så långt avstånd som detta skedde är det inte ofredande någonstans.

Citat:
och säger igen "ofreda" kan du inte svenska???
Du får alltså inte trycka upp en mobil och filma för negativt syfte...kallas ofreda ...är olagligt i en arbetsplats där ATM jobbar

så ännu en ggn läs på ok min lilla palle troll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in