Igår, 02:54
Medlem
alla somalier jag känner kallas Abbe och det finns sånna flaskor
Citera
Igår, 06:49
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
En burk som det stod Muhammad Ali på hade förmodligen knockat hela marknaden i försäljningssiffror.
Med Håkan på burken blir det bara tråkig och trygg Svenne dricka.
Bättre om det står Ali-Babba så blir det mer spänning när det dricks läskeblask och felsprängs portar. Klart pöbeln även skall ha sina namn på burken som tack för att de valde Sverige.
Citera
Igår, 08:18
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Det går skam på torra land.
Hur kan CC inte ha med Proften Muhammed på någon burk?

De har Aisha intressant nog. Nej ännu ett företag som spottar en i ansiktet.
Citera
Igår, 08:19
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Med Håkan på burken blir det bara tråkig och trygg Svenne dricka.
Bättre om det står Ali-Babba så blir det mer spänning när det dricks läskeblask och felsprängs portar. Klart pöbeln även skall ha sina namn på burken som tack för att de valde Sverige.

Jag gillar din avatar den passar så bra till det du skriver.
Citera
Igår, 08:25
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Såg en jävla burk med namnet Amir igår. Så det stämmer ej.

Hålla med dig = "Amir"

Så då är rubriken missvisande

alla cola namn lista
https://www.expressen.se/nyheter/sve...-cola-flaskor/
Citera
Igår, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Antagligen vill de inte ha med Muhammed för att det finns en massa galningar som bränner bilar och mördar folk så fort "profeten" avbildas.

Helt klart detta, de är rädda för molotovs i huvudkontoret.

Racist if they do, racist if they don’t. Enda PK lösningen hade varit att pudla ”Coca-Cola kommer i fortsättningen inte ha namn på flaskorna, pga påhittade anledningar helt orelaterade till religiös extremism”.

Får ändå respektera att de kör på med svenska namn. Hade jag varit invandrare i nåt land där mitt namn är vanligt så hade jag väl för fan skitit i om det inte fanns på en Cola-flaska. Klart jag unnar lokalbefolkningen att kunna lalla runt med namnprydda flaskor. Roligare med historiska namn för landet man är i. De kränktas religion, och marxisterna ska såklart mjölka varenda droppe sojadryck de kan.
Citera
Igår, 10:01
Medlem
Jag tycker de borde ha något balkan namn typ Dragan eller Bogdan.
Min favorit-Dragan!
Citera
Igår, 10:29
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
Helt klart detta, de är rädda för molotovs i huvudkontoret.

Racist if they do, racist if they don’t. Enda PK lösningen hade varit att pudla ”Coca-Cola kommer i fortsättningen inte ha namn på flaskorna, pga påhittade anledningar helt orelaterade till religiös extremism”.

Får ändå respektera att de kör på med svenska namn. Hade jag varit invandrare i nåt land där mitt namn är vanligt så hade jag väl för fan skitit i om det inte fanns på en Cola-flaska. Klart jag unnar lokalbefolkningen att kunna lalla runt med namnprydda flaskor. Roligare med historiska namn för landet man är i. De kränktas religion, och marxisterna ska såklart mjölka varenda droppe sojadryck de kan.

En bra lösning vore att kasta ut alla som inte anpassar sig till landet de bor i.
Citera
Igår, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
En bra lösning vore att kasta ut alla som inte anpassar sig till landet de bor i.

Cola-testet, vägrar de ta en flaska som det står Björn/Anna-Karin på, och direkt börjar skrika om ”var Mohammad!!!” så åker de ut.

Simpla test är de bästa, om man klagar över en plastflaska så kommer man garanterat klaga över välfärden/bidrag/jobbtvång/boende etc…
Citera
Igår, 10:44
Medlem
Finns listan med namnen nånstans där man kan läsa?
Citera
Igår, 11:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Dom köper väl inte CocaCola ändå? Det är väl därför det finns PalestinaCola. Och i Saudi-Arabien står det knappast Gunnar på burkarna.
https://arabianmarketer.ae/coca-cola...-share-a-coke/

Ja muslimerna får inte dricka CocaCola, det är Haram för dem. Det vore som att skriva Muhammed på baconpaketen. Det vore en förolämpning mot Profeten, hädelse, som skulle resultera i kravaller och kanske t.o.m. mord på Scan-anställda.
Citera
Igår, 11:34
Medlem
Frater_Frags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
De har Aisha intressant nog. Nej ännu ett företag som spottar en i ansiktet.

Aisha, för dig som gillar unga flickor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in