2025-09-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blibbottczkhentzhk
Finns ingen exakt statistik på ett exakt antal... Men polisen och psykvården har flera gånger uttalat sig i media angående detta. Och detta är verifierat. Du förstår att det faktiskt är dem som ser det här och får ta hand om spillrorna. Men jag antar att sånt skiter väl du i, eller hur.
Jag pratar såklart om nya sexköpslagen. Som också tråden handlar om.

Till skillnad från dig så ser jag dem som det fungerar alldeles utmärkt för - alltså dem som typ polisen osv aldrig ser, eller i alla fall inte vill låtsas om att de finns. Sänker mig tillfälligt till din nivå i illustrativt syfte, och gissar att det skiter väl du i, eller hur.
Citera
2025-09-11, 15:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Till skillnad från dig så Vet jag sanningen kring Lindas avslut från den sexuella delen av OF…

Vad som skrivs i media och hur de/du nu använder hennes avslut där till något som ska göda er syn på digital sexförsäljning var ju väntat!

De orden som man där framställer låter inte som Linda så jag räknar med att de är tagna ur sitt kontext eller helt enkelt fabricerade!

Varför ska jag omvärdera något som är hur kul som helst, ohyggligt lönsamt och inte skadar någon?

Sexköparens ansvar?
Så länge något är överenskommet gällande digital sexförsäljning utan att någon hallick eller liknande är inblandat eller att du är väldigt ung så ser jag inga som helst problem med det!
Har föreslagit åldersgräns på 25 år innan för att få vara kreatör i denna tråd!

Vi säljer sex för att vi själva vill utan ett uns dåligt mående någonstans!

Likställer det med vilket jobb som helst fast 100 gånger roligare och lönsammare!

Så du är en sådan som inte köper Marabou, bensin, diesel, kör Tesla osv?
Alltså tar ställning och drar allt och alla över samma kam?

Svaret på det vet jag redan så du behöver inte svara..

Jag svarar ändå som du märker, du verkar ha enorma problem med att diskutera detta ämne på ett sakligt och sansat sätt, man kan bara spekulera i vad som orsakar all denna vrede och ilska hos dig. Du verkar inte må bra.

Men om vi istället ser till de positiva effekterna av den nya sexköpslagen så är det tydligt att kreatörerna har blivit starkt påverkade av lagen som började gälla blott för 2 månader sedan.

Flera kreatörer har uttryckt att intäkterna har minskat/rasat eller så har de lämnat Onlyfans på grund av den nya sexköpslagen.

(FB) Sexköp på distans (ex. OnlyFans) förbjuds 1 juli 2025
Citera
2025-09-11, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Jag svarar ändå som du märker, du verkar ha enorma problem med att diskutera detta ämne på ett sakligt och sansat sätt, man kan bara spekulera i vad som orsakar all denna vrede och ilska hos dig. Du verkar inte må bra.

Men om vi istället ser till de positiva effekterna av den nya sexköpslagen så är det tydligt att kreatörerna har blivit starkt påverkade av lagen som började gälla blott för 2 månader sedan.

Flera kreatörer har uttryckt att intäkterna har minskat/rasat eller så har de lämnat Onlyfans på grund av den nya sexköpslagen.

(FB) Sexköp på distans (ex. OnlyFans) förbjuds 1 juli 2025

Du och dina gelikar som sitter och ljuger varje dag och hitta på saker om oss som är i branschen, det gör mig heligt förbannad!

Så därav min ilska!

Antar att du hade gjort likadant om det sitter folk och hittar på och ljuger och ska hindra dig från att göra saker som inte skadar någon annan!

Som jag sagt innan, kommer bekämpa detta på alla sätt som lagligt går att genomföra!
Citera
2025-09-11, 15:37
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Till skillnad från dig så ser jag dem som det fungerar alldeles utmärkt för - alltså dem som typ polisen osv aldrig ser, eller i alla fall inte vill låtsas om att de finns. Sänker mig tillfälligt till din nivå i illustrativt syfte, och gissar att det skiter väl du i, eller hur.
Till skillnad från er så får psykvården och polisen ta hand om spillrorna. De mkt unga tjejerna. Polisen och psykvården vet 1000 ggr mer än dig angående den saken. Visst, finns alltid undantag, men hela den där branschen är rutten. Men jag gissar på att dessa fakta ang tjejerna- skiter ni totalt i.
Citera
2025-09-11, 15:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Du och dina gelikar som sitter och ljuger varje dag och hitta på saker om oss som är i branschen, det gör mig heligt förbannad!

Så därav min ilska!

Antar att du hade gjort likadant om det sitter folk och hittar på och ljuger och ska hindra dig från att göra saker som inte skadar någon annan!

Som jag sagt innan, kommer bekämpa detta på alla sätt som lagligt går att genomföra!

Du kommer inte att vinna, en majoritet av riksdagsledamöterna röstade igenom den nya sexköpslagen.

Vi ska samtidigt komma ihåg att en majoritet av Sveriges befolkning vill att sexköp ska vara förbjudet.

Du slåss alltså med väderkvarnar 😁
Citera
2025-09-11, 15:45
Medlem
Citat:
Till skillnad från er så får psykvården och polisen ta hand om spillrorna. De mkt unga tjejerna. Polisen och psykvården vet 1000 ggr mer än dig angående den saken. Visst, finns alltid undantag, men hela den där branschen är rutten. Men jag gissar på att dessa fakta ang tjejerna- skiter ni totalt i.

Hela branchen rutten..
Hur vet du det? Jobbar du i den?

Nä, just det! Gissar du?

Ett tips! Stäng munnen!
Citera
2025-09-11, 15:48
Medlem
Citat:
Du kommer inte att vinna, en majoritet av riksdagsledamöterna röstade igenom den nya sexköpslagen.

Vi ska samtidigt komma ihåg att en majoritet av Sveriges befolkning vill att sexköp ska vara förbjudet.

Du slåss alltså med väderkvarnar 😁

Oddsen är dåliga och visst är det väderkvarnar på ”The Dark Side” men gillar inte orättvisor så det får bli strid ändå!😉
Citera
2025-09-11, 16:03
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Citat:
Hela branchen rutten..
Hur vet du det? Jobbar du i den?

Nä, just det! Gissar du?

Ett tips! Stäng munnen!
Polisen och psykvården gissar inte. Korkskalle, Det är dem som får ta hand om dessa unga tjejerna i verkligheten. Så branschen är genomrutten. Ett tips, dra igen käften när ni har noll koll och ingen empati. Detta enbart bevisar att ni är ett stort pissigt ego.
Citera
2025-09-11, 16:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Vi som är digitala sexförsäljare och är i porrbranchen vet att det är väldigt många svenska medborgare som inte alls tillhör det som framställs av politiker, polis och andra moralister!

Vi gör det helt av fri vilja, med glädje, utan kriminalitet inblandat och inget psykiskt dåligt mående

Fast nu är inte du talesperson för andra sexsäljare utan du kan endast utgå ifrån eget perspektiv.

Kvinnor hamnar ofta i prostitutionen på grund av psykisk ohälsa, missbruk eller trauma men om du utgör ett undantag så gäller det självklart inte helt andra personer som inte du vet ett skvatt om.
Citera
2025-09-11, 16:33
Medlem
Citat:
Fast nu är inte du talesperson för andra sexsäljare utan du kan endast utgå ifrån eget perspektiv.

Kvinnor hamnar ofta i prostitutionen på grund av psykisk ohälsa, missbruk eller trauma men om du utgör ett undantag så gäller det självklart inte helt andra personer som inte du vet ett skvatt om.

Nej, jag utgår från alla vi regelbundet träffar i branschen!
Till skillnad från er så är jag mån om medmänniskan och deras rättigheter till sin egna kropp!

De saker du tar upp! Vad har de att göra med digital sexförsäljning?

Jag gissar av stor erfarenhet att 7-8 av 10 svenska medborgare som sysslar med digital sexförsäljning tillhör inte något av de fack du påstår!

De är som oss! Vanliga människor utan de monogama vanföreställningar ni har!

Var är en korrekt undersökning av detta?
Är det något som vill göra den och ta reda på sanningen?

Nä, just det! Det var det här med att allt detta egentligen handlar om att styra folk in i fållan av moraliska värderingar som passar er!
Citera
2025-09-11, 16:34
Medlem
Citat:
Polisen och psykvården gissar inte. Korkskalle, Det är dem som får ta hand om dessa unga tjejerna i verkligheten. Så branschen är genomrutten. Ett tips, dra igen käften när ni har noll koll och ingen empati. Detta enbart bevisar att ni är ett stort pissigt ego.

Du vet inte vad du snackar om! Gå och lägg dig ditt psykfall!

Lämna rummet till de vuxna!
Citera
2025-09-11, 16:51
Medlem
Citat:

Det vet väl inte du! Du är bara en gaphals som tror att aggreesivitet kan ersätta intelligens. Stor i orden liten på jorden brukade min mamma säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in