2025-09-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
... glöm inte bort att en majoritet av Sveriges befolkning är för sexköpslagen 😂

Så när ska du presentera fakta på undersökningen som inte ens Novus känner till som du hela tiden har refererar till?

Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?

Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Du ser kvinnor som vilken handelsvara som helst
Citera
2025-09-05, 19:09
Medlem
Citat:

Du företräder med andra ord en liten marginaliserad grupp av sexköpare

Har du ens reflekterat över varför du spenderar så mycket tid och energi på att skriva hundratals inlägg med ungefär samma innehåll gång på gång, samtidigt som du gång på gång påpekar hur marginaliserat alltihop är? Vad är det för fanatism som driver dig till detta? Du idiotförklarar ju indirekt dig själv!
Citera
2025-09-05, 20:00
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Du ska nog inte börja prata om människosyn med tanke på din inställning till sexköp och prostitution.

Du verkar se kvinnokroppar som vilken handelsvara som helst, hur länge har du tänkt dig att nakenkreatörerna på OF ska arbeta? Tills de uppnår pensionsåldern och är utslitna?

Finns redan gott om kvinnor i de övre åren som kör cam shows. Du är decennier efter utvecklingen i din okunnighet.
Citera
2025-09-05, 20:10
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoul-thot
Många män som sitter i fängelse för Oaktsam Våldtäkt hade inte gjort det om de hade köpt sex istället. Kan vara värt att fundera på: är det där gratis ligget värt 2 år i fängelse? Hur mycket sex kan du köpa för 200 papp?

Det handlar inte bara om två års fängelse, eller fyra års fängelse läste jag nyligen om en man som fått - utan det än värre straffet är 700k, alternativt 400k - i skadestånd till kvinnan som garanterat ljuger - särskilt om hon tog upp ett sju år gammalt ärende och inte hade ett enda fysiskt bevis - men domstolen ser hennes ord som bevis, hennes trovärdighet - det är samma typ av bevisläge jag upplevde mot läkare och förvaltare, att deras ord vinner mot sanningen för att de är tjänstemän - och nu verkar kvinnligt kön väga nästan lika tungt som en "tjänsteman" om det är en man mot en kvinna i ett sex-ärende - frågar ni mig skulle jag aldrig ha sex med en svensk kvinna i Sverige - för sex är det ett måste att ta flyget utomlands för att undvika svenska galna lagar.

400k, eller 700k i skadestånd - är ju mer än vad jag själv äger t.ex. - inte roligt att en ljugande kvinna får allt man äger, vidare att fängelse blir lätt rättspsyk på obestämd tid om du har diagnos - vilket är värre än fängelse.

Kvinnor ser så klart en möjlighet att tjäna pengar på detta, i fallet jag läste om på Samnytt via två artiklar av Kent Ekeroth, Sverigedemokraterna, så nämndes det att kvinnan hade fått fler än en tidigare pojkvän dömd, och hade plockat ut 400k från två, och 700k från den senaste - det fanns ingen fysisk bevisning - endast hennes ord, och ärendet var 7 år gammalt så ord mot ord där domstolen litar på kvinnans trovärdighet.

När radikalfeministerna i Feministiskt Initiativ skrev och uttalade att "Alla män är potentiella våldtäktsmän" så menade de varje ord, det är ju det vi alla blir om en kvinnas ord är allt som räcker i bevisväg...

Där dog all min vilja att ha med svenska kvinnor att göra, om vi inte befinner oss i tryggt avstånd från feminist-Sverige. De har ju hittat ett sätt att få mannens pengar utan att behöva gifta sig och sedan skilja sig - hitta bara på att sexet vi hade frivilligt var mot din vilja och domstolen belönar dig med allt man äger.

Nej tack, säger jag.

PS: 700k, eller 400k - är mer än vad många svenskar har - det är ju jättebra fickpeng, och hade jag varit kvinna hade jag hittat på en massa för att få in de stålarna.

Det handlar alltså om pengar, inte om våldtäkt - våldtäkt är bara anklagelsen de använder för att få dessa pengar - det är uppenbart att kvinnan i ärendet på Samnytt gjort detta till sin affärsidé.

Hade jag skickat in mitt ex i fängelset mot 700k? Mycket möjligt. Folk är villiga att skicka andra i fängelse för så mycket pengar.

https://samnytt.se/mor-till-valdtakt...ons-berattelse

https://samnytt.se/ekeroth-nar-ratts...ffrar-unga-man

https://samnytt.se/intervju-tinder-d...brist-pa-bevis

Helt sinnessjukt, svenska kvinnor får vara glada om de kan få en enda man med dessa lagar - de flesta kommer fly undan dem som pesten.

Och nej svenska kvinnor, det är inte ni som är oattraktiva - det är lagarna som är det.
Senast redigerad av Druthuludi 2025-09-05 kl. 20:51.
Citera
2025-09-05, 22:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoul-thot
Det kan vara en kul hobby eller extrainkomst. Tror att många tjejer skulle gilla det om de vågade prova.

Du vill alltså att fler kvinnor ska prostituera sig?

Får man fråga hur länge de ska hålla på med detta? Tills de är pensionärer?

En annan aspekt på det hela att flera nakenkreatörer har berättat i media att inkomsterna har minskat betydligt på grund av den nya sexköpslagen, ändå vill du att fler kvinnor ska sälja sex?
Citera
2025-09-05, 22:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Finns redan gott om kvinnor i de övre åren som kör cam shows.

Du menar alltså att det är gott om kvinnliga pensionärer på exempelvis Onlyfans och andra plattformar och att de kör bla camshower?

Man får intrycket att du anser att prostitution är något som kvinnor ska hålla på med hela livet tills de är gamla och trillar av pinn?
Citera
2025-09-05, 22:45
Medlem
Citat:

En annan aspekt på det hela att flera nakenkreatörer har berättat i media att inkomsterna har minskat betydligt på grund av den nya sexköpslagen, ändå vill du att fler kvinnor ska sälja sex?

Så länge som man vill jobba precis som alla andra yrken. Vi är många tjejer som vill jobba med detta och tycker om vårat jobb, och nej våra inkomster minskar inte, det finns så hög efterfråga.

Vi säljer så mycket sex vi vill, män köper också helt lagligt CAM videos osv utan önskemål helt lagligt, och vi som säljer gör det helt lagligt också.
Citera
2025-09-05, 22:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Har du ens reflekterat över varför du spenderar så mycket tid och energi på att skriva hundratals inlägg

Har du ens reflekterat över varför du lägger ner så mycket tid och energi på försvara sexköp och prostitution?
Citera
2025-09-05, 22:51
Medlem
Citat:
Har du ens reflekterat över varför du lägger ner så mycket tid och energi på försvara sexköp och prostitution?

Behövs fler män som står upp för oss snart tröttnar eliten på feminist taliban sossen.

Vi vet att dom flesta eliter i Sverige köper sex i olika former. Därför dom blir så driftiga. Till skillnad från dig, som säkert har ett fattigt sex liv utan onani, porr, bröst, fitta och orgasmer.

Bara se på dom som är för lagen, dom saknar allt som har med sexighet att göra.
Citera
2025-09-05, 22:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Något som är tillåtet I nästan alla andra länder är förstås inte något kriminellt.

Som vanligt har du fel. Sexköp är olagligt i ett antal länder förutom Sverige. Bla har även Norge, Irland, Nordirland, Frankrike, Kanada och Israel förbjudit köp av sexuell tjänst och i USA är sexköp förbjudet i många delstater

Sverige är alltså inte unikt när det gäller att kriminalisera sexköp.

Man kan fråga sig varför det är så viktigt för dig att lägga ner tid och energi på att försvara sexualbrottslingar?

Du verkar dessutom inte rikta någon saklig kritik mot den nya sexköpslagen utan det är mest en massa gnäll om hur dumma politikerna är som har röstat igenom den nya lagen.
Citera
2025-09-05, 23:14
Medlem
Citat:

Jag tror att sexarbete är en framtidsbransch för många unga kvinnor. Det ser vi också med hur populärt OF och sugardating är bland unga kvinnor.

Tror många kan hålla på hela livet om de håller sig i form.

Nu tror jag inte att inkomsterna har minskat alls. Svenskar lär vara en minimal grupp av de som betalar för cam.

Om fler kvinnor provar på sexarbete kommer stigmat försvinna. För 10 år sen var det mycket mer stigmatiserat att göra porr. Idag är det normalt.

Citat:
Som vanligt har du fel. Sexköp är olagligt i ett antal länder förutom Sverige. Bla har även Norge, Irland, Nordirland, Frankrike, Kanada och Israel förbjudit köp av sexuell tjänst och i USA är sexköp förbjudet i många delstater

Man kan fråga sig varför det är så viktigt för dig att lägga ner tid och energi på att försvara sexualbrottslingar?

Du verkar dessutom inte rikta någon saklig kritik mot den nya sexköpslagen utan det är mest en massa gnäll om hur dumma politikerna är som har röstat igenom den nya lagen.

Vem åker till Norge för att köpa sex? I Kanada är det lagligt vad jag vet. USA har gatutjejer i varenda stad. I praktiken avkriminaliserat på många ställen.
Senast redigerad av Ghoul-thot 2025-09-05 kl. 23:17.
Citera
2025-09-05, 23:31
Avstängd
LimitedByAsholess avatar
Citat:

Folk måste förstå att sexköpslagen bygger på en stor lögn, nämligen att kvinnorna blir utnyttjade och tvingade.
Det är detta jag försöker upplysa folk om.
Man behöver inte ens tro mig, räcker bara att tänka lite logiskt.

Varför tvinga någon från till exempel Colombia när de här tjänar lika mycket på två timmar I Sverige som de gör hemma i Colombia?
Tror du verkligen att det krävs något tvång för att få många kvinnor att tacka ja till detta ditt imbecilla helvete?

Samma sak med OnlyFans, finns hur många kvinnor som helst som tycker om att visa upp sig.
Personligen tycker jag att det är extremt korkat av männen att betala för camshow men jag till skillnad från dig vill inte lägga mig i hur folk spenderar sina pengar.

Dessutom så vet jag att ni talibaner blir aldrig nöjda utan nästa steg är förstås att förbjuda porr.
Sen blir det väl olagligt med sex utanför äktenskapet, att titta på en kvinna på stan eller vad fan ni sinnessjuka människor bestämmer er för.
Dårar som dig ska bekämpas med alla medel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in