Citat:
Ursprungligen postat av
Ghoul-thot
Många män som sitter i fängelse för Oaktsam Våldtäkt hade inte gjort det om de hade köpt sex istället. Kan vara värt att fundera på: är det där gratis ligget värt 2 år i fängelse? Hur mycket sex kan du köpa för 200 papp?
Det handlar inte bara om två års fängelse, eller fyra års fängelse läste jag nyligen om en man som fått - utan det än värre straffet är 700k, alternativt 400k - i skadestånd till kvinnan som garanterat ljuger - särskilt om hon tog upp ett sju år gammalt ärende och inte hade ett enda fysiskt bevis - men domstolen ser hennes ord som bevis, hennes trovärdighet - det är samma typ av bevisläge jag upplevde mot läkare och förvaltare, att deras ord vinner mot sanningen för att de är tjänstemän - och nu verkar kvinnligt kön väga nästan lika tungt som en "tjänsteman" om det är en man mot en kvinna i ett sex-ärende - frågar ni mig skulle jag aldrig ha sex med en svensk kvinna i Sverige - för sex är det ett måste att ta flyget utomlands för att undvika svenska galna lagar.
400k, eller 700k i skadestånd - är ju mer än vad jag själv äger t.ex. - inte roligt att en ljugande kvinna får allt man äger, vidare att fängelse blir lätt rättspsyk på obestämd tid om du har diagnos - vilket är värre än fängelse.
Kvinnor ser så klart en möjlighet att tjäna pengar på detta, i fallet jag läste om på Samnytt via två artiklar av Kent Ekeroth, Sverigedemokraterna, så nämndes det att kvinnan hade fått fler än en tidigare pojkvän dömd, och hade plockat ut 400k från två, och 700k från den senaste - det fanns ingen fysisk bevisning - endast hennes ord, och ärendet var 7 år gammalt så ord mot ord där domstolen litar på kvinnans trovärdighet.
När radikalfeministerna i Feministiskt Initiativ skrev och uttalade att "Alla män är potentiella våldtäktsmän" så menade de varje ord, det är ju det vi alla blir om en kvinnas ord är allt som räcker i bevisväg...
Där dog all min vilja att ha med svenska kvinnor att göra, om vi inte befinner oss i tryggt avstånd från feminist-Sverige. De har ju hittat ett sätt att få mannens pengar utan att behöva gifta sig och sedan skilja sig - hitta bara på att sexet vi hade frivilligt var mot din vilja och domstolen belönar dig med allt man äger.
Nej tack, säger jag.
PS: 700k, eller 400k - är mer än vad många svenskar har - det är ju jättebra fickpeng, och hade jag varit kvinna hade jag hittat på en massa för att få in de stålarna.
Det handlar alltså om pengar, inte om våldtäkt - våldtäkt är bara anklagelsen de använder för att få dessa pengar - det är uppenbart att kvinnan i ärendet på Samnytt gjort detta till sin affärsidé.
Hade jag skickat in mitt ex i fängelset mot 700k? Mycket möjligt. Folk är villiga att skicka andra i fängelse för så mycket pengar.
https://samnytt.se/mor-till-valdtakt...ons-berattelse
https://samnytt.se/ekeroth-nar-ratts...ffrar-unga-man
https://samnytt.se/intervju-tinder-d...brist-pa-bevis
Helt sinnessjukt, svenska kvinnor får vara glada om de kan få en enda man med dessa lagar - de flesta kommer fly undan dem som pesten.
Och nej svenska kvinnor, det är inte ni som är oattraktiva - det är lagarna som är det.