Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Det finns inget tvivel om att det var den nya sexköpslagen som fick henne att lämna Onlyfans -träsket.
"L*nda Sk*gge lämnar Onlyfans"
"L*nda Sk*gge berättar att hon välkomnar den nya lagen och att det var den som dessutom fick henne att vilja gå vidare.
L*nda Sk*gge säger att hon ”hatar sexköpande män” och att sexköp i praktiken bara gynnar män, medan kvinnorna får betala priset"
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...atesinstruktor
Du KyleMilfHunter borde omvärdera din egen inställning till sexhandeln på nätet, du försöker hela tiden förminska sexköparnas ansvar samtidigt som du gör allt för att normalisera försäljning av sexuella tjänster.
Tänk om du vore lika klok som L*nda 😁
Till skillnad från dig så Vet jag sanningen kring Lindas avslut från den sexuella delen av OF…
Vad som skrivs i media och hur de/du nu använder hennes avslut där till något som ska göda er syn på digital sexförsäljning var ju väntat!
De orden som man där framställer låter inte som Linda så jag räknar med att de är tagna ur sitt kontext eller helt enkelt fabricerade!
Varför ska jag omvärdera något som är hur kul som helst, ohyggligt lönsamt och inte skadar någon?
Sexköparens ansvar?
Så länge något är överenskommet gällande digital sexförsäljning utan att någon hallick eller liknande är inblandat eller att du är väldigt ung så ser jag inga som helst problem med det!
Har föreslagit åldersgräns på 25 år innan för att få vara kreatör i denna tråd!
Vi säljer sex för att vi själva vill utan ett uns dåligt mående någonstans!
Likställer det med vilket jobb som helst fast 100 gånger roligare och lönsammare!
Så du är en sådan som inte köper Marabou, bensin, diesel, kör Tesla osv?
Alltså tar ställning och drar allt och alla över samma kam?
Svaret på det vet jag redan så du behöver inte svara..
Du är avundsjuk inget annat! Får inte ligga eller något liknande!