2025-07-20, 07:28
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Är det ok att åka till danmark och logga in på onlyfans för en stilla stund eller är det olagligt med? Och är det bara förbjudet med svenska tjejer som aktörer? Hur funkar det?
Citera
2025-07-20, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Det gör vi inte alls och folk betalar för vår närvaro. Tex live klipp bilder osv. Att göra det leder till avstängning. Vi ger personliga upplevelser tex specifika kläder en live bild.

Det enda som är tragiskt är att du sitter här och ljuger, för du har aldrig köpt ens ?

Tjänar mer än dig därför du är en så desperat och ledsen.

Har inget problem att ge sponsrade killar våran närvaro med text och bilder och fantasier i överflöd.
Du ljuger dig blå. Eller så är du dum och inte förstår hur världen ser ut.

Jag är inte desperat och ledsen, det är så sjukt att du har ett argument som det. Jag är omtyckt och älskad av mina egna tjejer, nu en 28årig traditionell läkartjej från Vitryssland.

Jag behöver inte betala för sådan skit ni förgiftar världen med.

Chatbotar används i stor grad av horor på OF när de ska lura sina coomers.
Citera
2025-07-20, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
https://timbro.se/smedjan/den-svenska-sexkopsparadoxen/
Jag är inte för dessa moraliserande lagar ni har i Sverige.

Men av princip så går jag inte med på lögn. OF med flera följare använder chatbots till 100%, att säga eller tro något annat är lögn eller att vara naiv.
Citera
2025-07-20, 08:32
Medlem
Har sett en del frågor här om hur det funkar med blockeringen på vissa cam-sajter. Eftersom jag känner väl till MyFreeCams, och de blockar Svenska konton, så gjorde jag ett test. Med Svenskt ip så blir jag omdirigerad till deras MFCShare-sida, där man kan köpa förinspelat material från deras modeller om man vill, dvs lagligt även i Sverige.

När jag kopplar in vpn (valde USA-ip) så öppnas hemsidan med alla tjejerna som är online precis som före lagen. Här är länken om ni vill testa https://www.myfreecams.com/#Homepage

Nu med vpn kan jag både logga in, joina modellers rum, och även tippa om jag har tokens på mitt konto. Allt funkar som före lagen. I det här läget valde jag att inte ens försöka köpa mer tokens med mitt USA-ip, men det är möjligt att det hade gått... men i stället stänger jag nu ner vpn. MFC hickar till och återansluter mig, men förvånande nog är jag fortfarande inloggad, så jag testar att köpa några hundra tokens. Jodå inga problem! Jag behövde bara ha vpn för att passera en första regionkontroll på ip-nivå, sedan kan jag alltså koppla ifrån vpn och interagera med sidan och cammande modeller med mitt Svenska ip precis som före lagen.

Huruvida denna metod funkar på alla blockande cam-sidor vet jag inte, men det kan vara värt att testa.
Citera
2025-07-20, 09:02
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Har nån av er kåtbockar åkt dit på distanssnusk än?
Nej ingen som kan åka på det eftersom svenska kredit kort är blockerade på cam sajterna. Tack vare kommunist islamisterna i riksdagen.
Citera
2025-07-20, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Jag är inte för dessa moraliserande lagar ni har i Sverige.

Men av princip så går jag inte med på lögn. OF med flera följare använder chatbots till 100%, att säga eller tro något annat är lögn eller att vara naiv.

Haha sluta ljug. Det är ingen som har det mer än tack för tip osv.
Citera
2025-07-20, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Du ljuger dig blå. Eller så är du dum och inte förstår hur världen ser ut.

Jag är inte desperat och ledsen, det är så sjukt att du har ett argument som det. Jag är omtyckt och älskad av mina egna tjejer, nu en 28årig traditionell läkartjej från Vitryssland.

Jag behöver inte betala för sådan skit ni förgiftar världen med.

Chatbotar används i stor grad av horor på OF när de ska lura sina coomers.

Då så bevisa det då? Man kan ha tackande för tip eller sätta mål. Men inget annat. Dessutom är det förbjudet på only fans.

Jag jobbar ju med detta så jag vet ju, även om din tjej berättar för dig så behöver det inte betydande att det är sant.

Om du själv inte har betalat så kan du ju omöjligt veta. Det kräver närvaro. Ingen vill köpa annars.
Citera
2025-07-20, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu främjar du prostitution på ett väldigt fult sätt, det finns inga såna där askungesagor i prostitutionsvärlden. Unga kvinnor i prostitution i Colombia har i princip nästan alltid hallickar. Du propagerar med andra ord för människohandel, sexuell exploatering och koppleri!

Du har ingen allmänbildning överhuvudtaget, tidigare påstod du att man inte hade utvärderat sexköpslagen, jag kunde bevisa att du hade fel 😁

Alla läsare kan klicka på länken nedanför och se att jag har rätt ☺️

https://www.regeringen.se/rattsliga-...07/sou-201049/

Du förstår väll själv att prostituerade i Sverige inte minskat, sen om man så gärna vill göra skillnad på dom som säljer på gatan eller dom som säljer på hotell som ger ett missvisande vilseledande resultat.
Alla förstår att det har ökat. Dom vet inte ens hur dom skall mäta resultaten, genom att prata med polis och myndigheter. Sen att dom stått och spionerat på Gatu prostituerade vilket har gjort att marknaden bara flyttat sig.
Att behöva bli påkommen av polis när man säljer sig måste kännas som ett övergrepp om man gör det frivilligt.

Ingen som det går bra för vill tala med myndigheterna.

Du vet inte det, det finns tjejer som kan göra detta och slippa bli sålda av halickar. Därför ger detta ger en frihet och inkomst.

Vill du att kvinnor skall förfalla istället för att kunna styra sitt eget liv, ekonomisk frihet ger ett bättre liv. Dessa i Colombia skulle kanske leva ännu värre annars.

Jag är inte beroende av någon, dom flesta är ekonomiskt oberoende, och så är det för dom flesta i Sverige.

Vi kan välja detta själva det ger oss ekonomisk frihet.
Citera
2025-07-20, 13:03
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Är det ok att åka till danmark och logga in på onlyfans för en stilla stund eller är det olagligt med? Och är det bara förbjudet med svenska tjejer som aktörer? Hur funkar det?
Ditt kort är fortfarande svensk och således blir det blockerat även om du befinner dej i danmark. Så du kan inte köpa däe heller.
Citera
2025-07-20, 13:37
Medlem
Häggström gör reklam för sin nya bok, SvD hakar glatt på. Sex säljer ju, som Simon själv konstaterar i artikeln...

https://www.svd.se/a/yEwV0a/simon-ha...ution-onlyfans

Allt han säger är inte skitprat, men jag tycker hans motivering till utvidgningen av lagen känns lam i överkant:

"Simon Häggström varnar för att se de digitala tjänsterna som mer skyddande för kvinnan.
– I debatten brukar det framhållas hur mycket bättre det är att kunna vara hemma jämfört med att sätta sig i en bil med en främmande man. Men då förstår man inte traumat det innebär att ständigt bli sexualiserad."

Känns som om ett förbud är väldigt motiverat då - eller?
Citera
2025-07-20, 13:57
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Häggström gör reklam för sin nya bok, SvD hakar glatt på. Sex säljer ju, som Simon själv konstaterar i artikeln...

Allt han säger är inte skitprat, men jag tycker hans motivering till utvidgningen av lagen känns lam i överkant:

"Simon Häggström varnar för att se de digitala tjänsterna som mer skyddande för kvinnan.
– I debatten brukar det framhållas hur mycket bättre det är att kunna vara hemma jämfört med att sätta sig i en bil med en främmande man. Men då förstår man inte traumat det innebär att ständigt bli sexualiserad."

Ja, han hymlar då inte om problematiken:

Citat:
Till det som tappas bort i diskussionen om att sälja sex via nätet hör normaliseringsprocessen, menar Simon Häggström. De första bilderna är oskyldiga. Men snart krävs mer för att behålla och hitta nya följare. Gränserna tänjs.

– Det finns flera exempel på kvinnor som började med att visa sig i underkläder och som i dag suger av snubbar eller har samlag framför kameran.

Ett bra tips till vissa som gråter över att de inte kan köpa prostituerade digitalt längre:

Citat:
Han har ett råd till de läsare som undrar hur beroende de är: Ta en vit månad. Om du inte klarar att hålla dig borta från internetporr i fyra veckor har du problem som du måste ta tag i. Bra hjälp finns enligt honom att få hos exempelvis landets KAST-mottagningar, som vänder sig till köpare av sexuella tjänster.
Citera
2025-07-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear

Å nej haha polisen S har alltså själv varit konsumerande av porr ? Haha det här var det mest ironiska någonsin

Traumat att bli förbjuden att göra vad man vill med sin kropp.

Han är säkert besatt att läsa i tråden den stinkaren.

Skulle inte förvåna mig om han går och runkar medans han spionerar på kvinnor som är utsatta. Ser ut som en riktig loser!

Förstå att vilja sälja sex och sedan behöva bli filmad av polis och där ens sexliv dokumenteras.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-07-20 kl. 14:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in