Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Nu främjar du prostitution på ett väldigt fult sätt, det finns inga såna där askungesagor i prostitutionsvärlden. Unga kvinnor i prostitution i Colombia har i princip nästan alltid hallickar. Du propagerar med andra ord för människohandel, sexuell exploatering och koppleri!
Du har ingen allmänbildning överhuvudtaget, tidigare påstod du att man inte hade utvärderat sexköpslagen, jag kunde bevisa att du hade fel 😁
Alla läsare kan klicka på länken nedanför och se att jag har rätt ☺️
https://www.regeringen.se/rattsliga-...07/sou-201049/
Du förstår väll själv att prostituerade i Sverige inte minskat, sen om man så gärna vill göra skillnad på dom som säljer på gatan eller dom som säljer på hotell som ger ett missvisande vilseledande resultat.
Alla förstår att det har ökat. Dom vet inte ens hur dom skall mäta resultaten, genom att prata med polis och myndigheter. Sen att dom stått och spionerat på Gatu prostituerade vilket har gjort att marknaden bara flyttat sig.
Att behöva bli påkommen av polis när man säljer sig måste kännas som ett övergrepp om man gör det frivilligt.
Ingen som det går bra för vill tala med myndigheterna.
Du vet inte det, det finns tjejer som kan göra detta och slippa bli sålda av halickar. Därför ger detta ger en frihet och inkomst.
Vill du att kvinnor skall förfalla istället för att kunna styra sitt eget liv, ekonomisk frihet ger ett bättre liv. Dessa i Colombia skulle kanske leva ännu värre annars.
Jag är inte beroende av någon, dom flesta är ekonomiskt oberoende, och så är det för dom flesta i Sverige.
Vi kan välja detta själva det ger oss ekonomisk frihet.