2025-06-30, 23:24
Medlem
WhereIsRussias avatar
Hur fungerar detta? Jag skriver med en amerikansk OF-tjej, kan hon se att jag är från Sverige och blockas hon från att kunna chatta med mig? Jag kan ju inte ha VPN på 24/7
Citera
2025-06-30, 23:29
Medlem
The Swedish Government not longer allows Fans based in Sweden to pay for custom created explicit content. Fans based in Sweden cannot send direct messages to Creators.

nu kan man inte chatta med tjejer längre. så det blir vpn + nytt konto.
vpn på gammalt konto = fortfarande bannad från chatten eftersom onlyfans tar datan från det kreditkort man använt vid registrering.
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-06-30 kl. 23:41.
Citera
2025-06-30, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
The Swedish Government not longer allows Fans based in Sweden to pay for custom created explicit content. Fans based in Sweden cannot send direct messages to Creators.

nu kan man inte chatta med tjejer längre. så det blir vpn + nytt konto
Man ryser inför att Sverige har en sådan riksdag och regering. Sveriges riksdag diskriminerar sin egen befolkning. Fans i andra länder får lov att chatta men inte svenskarna. Det här är ett allvarligt ingrepp i yttrandefriheten i Sverige
Senast redigerad av Blueintime 2025-06-30 kl. 23:38.
Citera
2025-06-30, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Man ryser inför att Sverige har en sådan riksdag och regering. Sveriges riksdag diskriminerar sin egen befolkning. Fans i andra länder får lov att chatta men inte svenskarna. Det här är ett allvarligt ingrepp i yttrandefriheten i Sverige

registrerar man nytt konto så kan man inte skriva till folk innan man lagt till ett kreditkort. det är så onlyfans länker dej ihop med din nationalitet. så onlyfans är nu ej möjligt att använda. då har regeringen fått som de ville?
Citera
2025-06-30, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
registrerar man nytt konto så kan man inte skriva till folk innan man lagt till ett kreditkort. det är så onlyfans länker dej ihop med din nationalitet. så onlyfans är nu ej möjligt att använda. då har regeringen fått som de ville?
Det här verkar ha gått överstyr. Det börjar likna en tragedi. Det här är ett fasanfullt beteende av Sveriges riksdag och regering
Senast redigerad av Blueintime 2025-06-30 kl. 23:49.
Citera
2025-06-30, 23:47
Medlem
Citat:
Det här verkar ha gått överstyr

ja, speciellt nu kommer orättvisan fram igen när araber, turkar, syriannner, serber, i Sverige som förväntas ha dubbelt medborgarskap och förmodligen ett utlandsregistrerat kreditkort - kan registrera sig med ett utländskt kreditkort på OF och köra vpn från sin lilla bostad i malmö HELT UTAN RESTRIKTIONER- och en helyllesvensk numera inte ens kan skriva till någon dam alls. fyfan. alltid ska invandrare få förtur i detta land. Finns många politker med dubbelt medborgarskap i blandannat socialdemokraterna och moderaterna som nu kommer att kunna använda OF och snorta kokain medan den tame svensken får vända sig om och skaka buren i en skamvrå med en staffanshatt på huvudet.
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-07-01 kl. 00:14.
Citera
2025-07-01, 00:00
Medlem
Och där blev det 1:a Juli.
Citera
2025-07-01, 00:00
Medlem
Att OnlyFans skulle blockera alla svenskar hade uppenbarligen inte regeringen räknat med. Kanske måste OnlyFans låsa upp blockeringen efter en tid när den befängda svenska lagstiftningen blivit mer förståelig för OnlyFans
Citera
2025-07-01, 00:01
Medlem
Tidsresenarens avatar
Jag brukar aldrig köpa sådana här typer av tjänster, men överförmynderiet har gått för långt till den grad att jag troligen kommer rösta på MED nästa val. Jag läste någonstans att de vill avskaffa sexköpslagen helt och hållet.
Citera
2025-07-01, 00:04
Medlem
Citat:
Att OnlyFans skulle blockera alla svenskar hade uppenbarligen inte regeringen räknat med. Kanske måste OnlyFans låsa upp blockeringen efter en tid när den befängda svenska lagstiftningen blivit mer förståelig för OnlyFans

Troligen, alla väntar på en första rättegång.
Citera
2025-07-01, 00:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Yes! Nu är det den 1 juli och äntligen gäller den nya lagen som förbjuder sexköp på distans.

Straffsatserna ligger på:

Upp till 1 års fängelse är straffet för sexköp på distans.
Upp till 4 års fängelse för koppleri på distans

Citera
2025-07-01, 00:37
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Du yrar som vanligt. Sveriges inverkan på internationella platformar är försumbar. Vi har en av de minsta befolkningarna i världen.

Du sitter bara och rapar upp våra politikers propagandateser. Du är helt meningslös.

Stackars dig som har såna enorma problem med andra människors åsikter kring den nya lagen som förbjuder sexköp och koppleri på distans.

Du är ingen bra förespråkare för demokrati direkt märker man trots att riksdagen har röstat igenom den nya lagen.

Plattform heter det dessutom ☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in