• 4
  • 5
2025-07-30, 11:37
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missmaryjanes
Hur avgör ni om ett tjack är i block/sten! Är det inte störst chans det är minst obankad? Eller vad använder sig säljarna av för få det så sammansatt.

Amfetaminsulfat har inte en naturlig grundform som är en hård sten. Som(tror jag) kokain.

Det är väl ofta fuktigt tidigare i processen och om det torkar blir det ett torrt pulver.

Skulle misstänka det var bankat med nån konsistensgivare om det var sten
Citera
2025-08-01, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Tjack är svårt på det viset...
Du kan få bra tjo i sten, pulver och klet.

Klet är nästan alltid bara tillsatt vatten. Det finns äkta klet men nästan allt klet går att torka.

Generellt gäller, tycker jag med rätt stor erfarenhet:

Bäst: tjack i sten eller oljigt tjack.
Sämst: pulver. Förmodligen eftersom det som är mest bankat är bankat med saker som är i pulverform

Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Haha när har det kommit ut 100% heroin på gatan?

Jo mannen han lovar att det var minst 95 %igt, som typ varannan langare har kontakter som har

Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Myten om att folk inte gillar tjack som är "för rent" är den mest efterblivna kvarhängande myten som folk fortfarande sprider

Du känner knappt nåt rus. Varför ? "För rent"

Nästa gång någon påstår det om nån speciell batch .
Så testa denna teori i praktiken

Ta det där "för starka" tjacket och blanda det med 50% dextropur.

Naturligvis kommer du inte bli "känna av det" mer denna gång. Vilket du ju borde. Om problemet var att det är "för starkt"

För många år sedan när jag köpte gubbar själv och återkom till min kran, glad över att få träffa honom igen då det var bra kvalitet senast ... Så berättar han att han"fixat det nu" och jag undrade vad han menade och han berättade bara rakt av att "har bankat det med dextro (-pur) ... Fan folk klagar annars".

Och jag vet hur lönlöst det är att argumentera logik/vetenskap med narkomaner (inte son att jag inte är det, men min hjärna är åtminstone normalfungerande), så jag suckade mest inombords och tänkte på hur jävla galet det egentligen är med en säljare som öppet berättar att han "fixat" knarket genom att göra det mindre renare och istället haft i ... Druvsocker.

Det stämmer dock att den intensiva kicken man får av gatuamfetamin blir relativt starkare än den man får av renare tjack.

Inte absolut, men slår du tjack som är 20 % rent så kommer kicken inte att vara bara 20 % av rent amfetamin; långt ifrån 100 %, och varken jag eller någon annan vet exakt hur mycket starkare kicken blir; alltså starkare än 20 % av rent; kanske 30 %, kanske 40 %; vem vet? Jag vet bara att jag har kontakter som tillverkat eget och ändå tillsatt substanser för att kicken ska bli lite bättre.
Citera
2025-08-02, 18:32
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toxarcheus
Klet är nästan alltid bara tillsatt vatten. Det finns äkta klet men nästan allt klet går att torka.

Generellt gäller, tycker jag med rätt stor erfarenhet:

Bäst: tjack i sten eller oljigt tjack.
Sämst: pulver. Förmodligen eftersom det som är mest bankat är bankat med saker som är i pulverform

Jo men det ligger väl nått i det.
För mig handlar det mycket om hur det löser sig i vatten eftersom att jag kör rövpannor och jag har fått tag i pulver som löser sig fint det med, funkat bra har det gjort med.
Citera
2025-08-10, 01:05
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobodybeatsthebeat
Tror vi betala 14k för en kasse fult när polackerna kom hit och gjorde det själva med affeoljan och sina szinski kemistski. Då var det så jävla rent att våra sprutpundare som fick testa kvaliten nästan kolavippen. När det är affärer om 100kg klassen eller iaf 10kg då håller inte folk på och fular sig. Tyvärr så når ju partierna Ronny o Conny som vill tjäna lite extra så tjacket dom sparar ihop till slår dom ut med hud vet vad.. såå ja du får befinna dig i första ledet. Eller acetontvätta som en galning. Kanske minns fel med priset där med den finns en stor fup om just detta jag skrev. Tror vi betala 14k köra vi böra det kilot tex över norska gränsen hade det tredubblats så det var trevliga pengar

En lokal "storkran" torskade med ett hekto och enligt FUP var det.... 3 jävla procent rent. Ok klart man kan ha olika påsar men någon jävla skam i kroppen får man väl ha!
Citera
2025-08-10, 11:57
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
En lokal "storkran" torskade med ett hekto och enligt FUP var det.... 3 jävla procent rent. Ok klart man kan ha olika påsar men någon jävla skam i kroppen får man väl ha!

Okej.
Citera
2025-08-10, 14:39
Medlem
st33rs avatar
Var ju nån rätt stor säljare på gamla flugsvamp också som sålde 3% tjack och resten koffein.

Nu tror jag inte de flesta har SÅ dåligt, men jag tror tjacket på dark web-marknaderna är sämre än folk tror. Och det är därför dessa marknader har priser som är under marknadspriset jämfört med traditionella langare och kriminella

Skulle gissa att tjacket som säljs för 350 kr per femma på svenska markets är utbankat till kanske 10-11% amfetamin . Och att de "bästa" säljarna säljer max 20% tjack.

Att det kan hålla på beror på att en stor del av köparna saknar referenser till annat tjack än det som säljs där.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in