Citat:
Ursprungligen postat av
TjackOhej
Tjack är svårt på det viset...
Du kan få bra tjo i sten, pulver och klet.
Klet är nästan alltid bara tillsatt vatten. Det finns äkta klet men nästan allt klet går att torka.
Generellt gäller, tycker jag med rätt stor erfarenhet:
Bäst: tjack i sten eller oljigt tjack.
Sämst: pulver. Förmodligen eftersom det som är mest bankat är bankat med saker som är i pulverform
Citat:
Ursprungligen postat av
1000RopparOch1Yxa
Haha när har det kommit ut 100% heroin på gatan?
Jo mannen han lovar att det var minst 95 %igt, som typ varannan langare har kontakter som har
Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Myten om att folk inte gillar tjack som är "för rent" är den mest efterblivna kvarhängande myten som folk fortfarande sprider
Du känner knappt nåt rus. Varför ? "För rent"
Nästa gång någon påstår det om nån speciell batch .
Så testa denna teori i praktiken
Ta det där "för starka" tjacket och blanda det med 50% dextropur.
Naturligvis kommer du inte bli "känna av det" mer denna gång. Vilket du ju borde. Om problemet var att det är "för starkt"
För många år sedan när jag köpte gubbar själv och återkom till min kran, glad över att få träffa honom igen då det var bra kvalitet senast ... Så berättar han att han"fixat det nu" och jag undrade vad han menade och han berättade bara rakt av att "har bankat det med dextro (-pur) ... Fan folk klagar annars".
Och jag vet hur lönlöst det är att argumentera logik/vetenskap med narkomaner (inte son att jag inte är det, men min hjärna är åtminstone normalfungerande), så jag suckade mest inombords och tänkte på hur jävla galet det egentligen är med en säljare som öppet berättar att han "fixat" knarket genom att göra det mindre renare och istället haft i ... Druvsocker.
Det stämmer dock att den intensiva kicken man får av gatuamfetamin blir
relativt starkare än den man får av renare tjack.
Inte absolut, men slår du tjack som är 20 % rent så kommer kicken inte att vara bara 20 % av rent amfetamin; långt ifrån 100 %, och varken jag eller någon annan vet exakt hur mycket starkare kicken blir; alltså starkare än 20 % av rent; kanske 30 %, kanske 40 %; vem vet? Jag vet bara att jag har kontakter som tillverkat eget och ändå tillsatt substanser för att kicken ska bli lite bättre.