Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-23, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Aha som Lyrica då ungefär, då förstår jag priserna jag ser. Funderade på att testa nån gång men ovärt

Lyrica är inte så dyrt att köpa på gatan?
brukar få ge 80kr/g
Citera
2025-07-24, 14:28
Medlem
Hur avgör ni om ett tjack är i block/sten! Är det inte störst chans det är minst obankad? Eller vad använder sig säljarna av för få det så sammansatt.
Citera
2025-07-25, 17:44
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missmaryjanes
Hur avgör ni om ett tjack är i block/sten! Är det inte störst chans det är minst obankad? Eller vad använder sig säljarna av för få det så sammansatt.

Tjack är svårt på det viset...
Du kan få bra tjo i sten, pulver och klet.
Citera
2025-07-25, 23:18
Medlem
Svårt att undvika sånt här på en illegal marknad när det finns pengar att tjäna.
Citera
2025-07-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Alltså ett hekto kostar typ 4000 alltså 40kr grammet. Dom tjänar 160/g eller 16000 per hekto om dom säljer för standardpriset 200. Finns ingen anledning att banka tjacket med dom marginalerna.

Vet inte asså, de finns ju nåt o tjäna om dom spär ut det, då får de helt plötsligt dessutom 200 spänn per gram för panodil eller vad fan dom nu har i xD så visst finns anledning att banka trots marginalerna.
Citera
2025-07-26, 01:51
Medlem
Tror vi betala 14k för en kasse fult när polackerna kom hit och gjorde det själva med affeoljan och sina szinski kemistski. Då var det så jävla rent att våra sprutpundare som fick testa kvaliten nästan kolavippen. När det är affärer om 100kg klassen eller iaf 10kg då håller inte folk på och fular sig. Tyvärr så når ju partierna Ronny o Conny som vill tjäna lite extra så tjacket dom sparar ihop till slår dom ut med hud vet vad.. såå ja du får befinna dig i första ledet. Eller acetontvätta som en galning. Kanske minns fel med priset där med den finns en stor fup om just detta jag skrev. Tror vi betala 14k köra vi böra det kilot tex över norska gränsen hade det tredubblats så det var trevliga pengar
Citera
2025-07-26, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NZT1337
Svårt att undvika sånt här på en illegal marknad när det finns pengar att tjäna.

Vad menar du?
Citera
2025-07-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missmaryjanes
Vad menar du?

Dels menar jag att varje led i smugglingen+försäljningen lär lockas av att banka det för att tjäna sig en slant. Sedan är en annan del av problemet med en illegal marknad att det som tillverkas i illegala labb inte ens är rent amfetaminsalt ens när när det kommer direkt ur labben. Det är inte nån heisenberg som står och kokar Europas gatuamfetamin direkt tänker jag mig.
Citera
2025-07-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Exakt!
Om du har en påse med 1g rent och en påse med 5g som är 20%-igt och säger som det är så tror ingen dig utan dom väljer påsen med 5g.
Det är därför det brukar bli ett antal som dör av överdos när det kommer ut 100% heroin på marknaden,
det är svårt för pundarna att tro att det är rent då dom alltid hör att det dom köper är så jävla bra och även svårt att dosera så mycket mindre än dom är vana med att göra.

Haha när har det kommit ut 100% heroin på gatan?
Citera
2025-07-29, 22:37
Medlem
Spendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Haha när har det kommit ut 100% heroin på gatan?

Aldrig, han snackar bara skit 😅
Citera
2025-07-29, 22:39
Medlem
Spendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjatjenahalleo
ja som rubriken lyder.. varför? jag menar varför inte bara låta det va rent o höja prislappen istället?

Pengar givetvist som många andra här skrivit. Men så jobbigt är det inte att rena det, då får du ju högre kvalite men mindre varor om det nu är så noga å få svin starkt tjack
Citera
2025-07-30, 11:33
Medlem
st33rs avatar
Myten om att folk inte gillar tjack som är "för rent" är den mest efterblivna kvarhängande myten som folk fortfarande sprider

Du känner knappt nåt rus. Varför ? "För rent"

Nästa gång någon påstår det om nån speciell batch .
Så testa denna teori i praktiken

Ta det där "för starka" tjacket och blanda det med 50% dextropur.

Naturligvis kommer du inte bli "känna av det" mer denna gång. Vilket du ju borde. Om problemet var att det är "för starkt"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in