2025-05-20, 01:37
Medlem
Praisethesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Det är för starkt för de vanliga pundarna med rent tjack, livsfarligt rent ut sagt.
Man måste kunna dosera rätt vilket inte är det lättaste om det är så små mängder.
Dessutom är det väldigt svårt snorta (vanligast) rent då du bränner sönder näsan.
Om du själv någonsin prövat rent Pink t.ex så förstår du nog.
Så det är inte bara för vinsten det bankas, nå en del bankar ju ut för mycket.

Minns det rosa guldet. Det var den goda tiden. Räckte i evigheter (om man är måttlig och väljer sina tillfällen).
Undrar var det tog vägen.
Citera
2025-05-22, 12:01
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Det är för starkt för de vanliga pundarna med rent tjack, livsfarligt rent ut sagt.
Man måste kunna dosera rätt vilket inte är det lättaste om det är så små mängder.
Dessutom är det väldigt svårt snorta (vanligast) rent då du bränner sönder näsan.

Det där kanske gäller i första leden efter tillverkningen, men det ursäktar inte att varje jävla tjomme i kedjan bankar det.

Jag tror det handlar mestadels om att en många som handhar större mängder inte har en aning om hur kvaliten ska vara och bara ser snabba pengar och hoppar otroget mellan marknader och dealar. Typ Ali som stött på en kille som säljer två kilo "bra tjack till bra pris".
Ali får dollartecken i blick och ska tjäna stora pengar och bankar det tjacket han muntligt hört är bra så att det blir 3,5 kilo.
Sen kommer nästa tjomme, Lasse Brytpund och köper fem hekto. Ali lovar Lasse "jävligt bra grejer". Lasse låter nån pundig kompis smaka lite och säger ok. Så Lasse slår ut 5 hekto till 8..

Sen kommer Liam i slutledet och köper 2 hekto och bankar med koffeinpulver och dextropur.

Och till slut har vi nån sorts 15-22% skräp. Vi skulle nog fått bättre kvalitet om större delar av kundkretsen vore sprutnarkomaner.
Citera
2025-05-22, 18:05
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Det där är bara rent skitsnack. Jag har äran att få köpa av en person som tillverkar metamfetamin i mindre skala själv så jag köper det direkt ifrån den som gör det och det är så enkelt att istället för att skjuta en 0.5g så räcker 0.15g gott och väl i 10 timmar.

Livsfarligt har jag svårt att tro att det skulle vara om man inte är en riktig pannbiff och har hjärtproblem och ska slå i sig 0.3g+. Det är just den starkaste dosen jag tagit av metamfetaminet som är från människan som gör det och det var allt annat än trevligt men jag som ändå är pigg och kry och 25 år bara så var det inte en tanke om att det blev för mycket ur perspektivet att det blev för mycket ur ett dödligt perspektiv utan fick bara ett satans illamående och en överhättning som var väldigt påtaglig men det gick över efter 5-10 min.

Ska ta mig en ryckare nu då det är nästan 20 timmar sedan jag tog en .
Senast redigerad av Nkpgisit 2025-05-22 kl. 18:14.
Citera
2025-05-22, 18:44
Medlem
postade detta i allmänna tråden om elvanse men det kanske passar bättre här.

Hej! Köpt "tjack" och av erfarenhet jag haft med denna dealer så misstänker jag att han bankar med elvanse. När det är helttorrt så tror jag bara elvanse och dextro. Det är så stor skilldnad på när han faktiskt har tjack och när han ena sekunden säger det inte finns nåt för att sen komma med 5g av denna konstiga skit.

Testade idag att köra IV med det första ggn med den sorten. Först använde jag 0.3 är det tjack tkr jag det räcker med 0.2...0.3... injicerades utan preoblem men märkte inte mer än ett morgonkaffe kanske.

Sen testa jag IV med ca 1.7g i. Fick världens äckliga smak i munnen och illamånde över den smaken men inge gåshud, inge rus.Nada. INga farliga biverkningar heller. Min fråga är, hur brukar det bli att köra elvanse IV? Aldrig gjort det med flit förut och försöker lista ut om det kanske är det så jag kan be han sälja elvansen istället för hålla på sådär. Personen som säljer detta har elvanse hög dos utskrivet.

Men bättre banka med elvanse än typ koffein o så men hade hellr bara köpt elvansen som den e istället för låtsas det e tjack
Citera
2025-05-22, 20:21
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exitlife

Hej! Köpt "tjack" och av erfarenhet jag haft med denna dealer så misstänker jag att han bankar med elvanse. När det är helttorrt så tror jag bara elvanse och dextro. Det är så stor skilldnad på när han faktiskt har tjack och när han ena sekunden säger det inte finns nåt för att sen komma med 5g av denna konstiga skit.

Testade idag att köra IV med det första ggn med den sorten. Först använde jag 0.3 är det tjack tkr jag det räcker med 0.2...0.3... injicerades utan preoblem men märkte inte mer än ett morgonkaffe kanske.

Sen testa jag IV med ca 1.7g i. Fick världens äckliga smak i munnen och illamånde över den smaken men inge gåshud, inge rus.Nada. INga farliga biverkningar heller. Min fråga är, hur brukar det bli att köra elvanse IV? Aldrig gjort det med flit förut och försöker lista ut om det kanske är det så jag kan be han sälja elvansen istället för hålla på sådär. Personen som säljer detta har elvanse hög dos utskrivet.

Men bättre banka med elvanse än typ koffein o så men hade hellr bara köpt elvansen som den e istället för låtsas det e tjack
Elvanse är det ingen idé att injicera (llr snorta) , det ska tas oralt och omvandlas via levern till amfetamin. Utan denna process genom kroppen är det verkningslöst
Citera
2025-05-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exitlife

Jag synar den, han/hon/den/det skulle tjäna mer på att kränga elvansen som den är istället för att fula ner den i dos som är billigt i jämförelse. Koffein, kreatin osv känns rimligare spontant.
Citera
2025-05-22, 23:41
Medlem
Phobiazis avatar
Det vettifan och vad som hänt med tjacket online senaste 3-4 åren är ju skrämmande, vet inte riktigt vad de blandar för skit ibland... slutat köpa tjo där helt, sist fick jag bara huvudvärk och blev helt borta och sedan för några månader sedan köpte jag av en här i stan jag köper av då o då och det vart noll effekt alls... slet upp dörren dagen efter och fick tillbaka mina pengar, andra var inte lika snälla mot honom.

Jag bankar aldrig det jag säljer, men vissa har ju blivit bankade i ledet. Det brukar vara awesome från min snubbe men senast hade han garanterat bankat med nå koffeintabbar eller så för det sved som fan, var dock sjukt bra i vilket fall. Så jag har bra tjack nu äntligen, ser ingen poäng med att banka skiten för man tjänar ju ändå och får återkommande köpare istället för folk som jagar en...
Samtidigt så tar andra 200-300 för ett g skit tjack här numera, fattar inte varför folk köper skiten... Finns inget "supertjack" som är värt 300.

Trodde aldrig man skulle sakna den tiden folk banka med dextro.. nu är det väl diverse rc, koffeintabs och allt annat skit man absolut inte vill ha i venerna...
Senast redigerad av Phobiazi 2025-05-22 kl. 23:43.
Citera
2025-05-22, 23:45
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XOmf
Jag synar den, han/hon/den/det skulle tjäna mer på att kränga elvansen som den är istället för att fula ner den i dos som är billigt i jämförelse. Koffein, kreatin osv känns rimligare spontant.

Agreed, elevanse kan folk ta sjuka summor för, går ju rätt härlig procent plus på såna!
Citera
2025-05-24, 08:46
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Agreed, elevanse kan folk ta sjuka summor för, går ju rätt härlig procent plus på såna!
Undrar varför egentligen.

Jag har elvanse på recept . Skulle påstå att det borde vara den minst åtråvärda drogen för nöjesbruk

Den måste omvandlas i kroppen via levern för att funka, dvs den har en inneboende depoteffekt. Den kan inte snortas eller injiceras. Den har lång påslagstid och ger ingen rush. Det ger ingen belöning att återdosera.
Citera
2025-05-24, 10:47
Avstängd
NoHoeHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

elvanse är pissdyrt i apoteket också fyi, folk tjänar pengar på elvanse genom överkostnadsskydd.
Elvanse 70mg kostar typ 1500kr eller därintill på recept.
Skiten är på patent och därför kan de ta hur mycket dom vill för skiten,
Citera
2025-05-24, 10:49
Avstängd
NoHoeHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Undrar varför egentligen.

Jag har elvanse på recept . Skulle påstå att det borde vara den minst åtråvärda drogen för nöjesbruk

Den måste omvandlas i kroppen via levern för att funka, dvs den har en inneboende depoteffekt. Den kan inte snortas eller injiceras. Den har lång påslagstid och ger ingen rush. Det ger ingen belöning att återdosera.

Omvandlas inte i levern utan omvandlas av celler, blodkroppar eller något i blodet på något okänt sätt (när jag researchade om detta för flera år sedan 2019 eller tidigare)
Citera
2025-05-24, 12:09
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praisethesun
Minns det rosa guldet. Det var den goda tiden. Räckte i evigheter (om man är måttlig och väljer sina tillfällen).
Undrar var det tog vägen.

Ja herre gud, får flashbacks och känner doften i näsan när jag tänker på det.
Pink Lilly räckte hur länge som helst, ja om man var måttlig
Men var för bra och Pink tog många pundare som inte kunde dosera.
Den ende med rätt tillverknings recept försvann och lever inte längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in