Det vettifan och vad som hänt med tjacket online senaste 3-4 åren är ju skrämmande, vet inte riktigt vad de blandar för skit ibland... slutat köpa tjo där helt, sist fick jag bara huvudvärk och blev helt borta och sedan för några månader sedan köpte jag av en här i stan jag köper av då o då och det vart noll effekt alls... slet upp dörren dagen efter och fick tillbaka mina pengar, andra var inte lika snälla mot honom.
Jag bankar aldrig det jag säljer, men vissa har ju blivit bankade i ledet. Det brukar vara awesome från min snubbe men senast hade han garanterat bankat med nå koffeintabbar eller så för det sved som fan, var dock sjukt bra i vilket fall. Så jag har bra tjack nu äntligen, ser ingen poäng med att banka skiten för man tjänar ju ändå och får återkommande köpare istället för folk som jagar en...
Samtidigt så tar andra 200-300 för ett g skit tjack här numera, fattar inte varför folk köper skiten... Finns inget "supertjack" som är värt 300.
Trodde aldrig man skulle sakna den tiden folk banka med dextro.. nu är det väl diverse rc, koffeintabs och allt annat skit man absolut inte vill ha i venerna...