Citat:
Ursprungligen postat av
Yllefilt
Den där mannen skulle jag vilja veta mer om. Känns som det är han som varit pådrivande i det här. Kan det vara så att han har ställt till ett jävla liv om detta och att anmäla var enda sättet för henne att rädda upp allt?
Tydligen äldre än kvinnan ifråga och fick uppenbarligen sitt ego stukat och har ju givetvis ställt ett ultimatum och tvingat henne att resa hem omedelbart och att det ska anmälas.
Är man lite smidig så pratar man med Micke dagen efter och reder ut allting istället för att ställa till med denna karusell. Man håller i övrigt tyst om det hela, om någon från festen skvallrar så förnekar man till graven.
Man drar inte igång ett helvete och förstör karriärer.
Reagerar man såhär extremt på 1-2 pussar under en fest utan att någon trycker på och manipulerar efteråt så har man definitivt psykiska problem och behöver terapi. Den här kvinnan verkar oerhört skör kanske nertryckt av sin man.
En kvinna kysste mig i en krogkö för tio år sedan men skadan av det är ju noll oavsett om jag uppskattade det eller inte, hon var berusad och hade aldrig vågat göra det nykter.
Dags att lägga kraften på verkliga problem i samhället inte en kyss på en fest. Världen spårar ur och man står mest och tittar på en tågolycka som bara fortsätter och fortsätter utan slut.