Citat:
Ursprungligen postat av
Anktalare
Jag måste vara seriesexualförbrytare så många gånger jag feltolkat att en tjej vill hångla på fyllan. Den enda som känner sig kränkt är väl den som tolkar signalen fel och måste skamset inse att man inte fick till det.
Poängtera vill jag såklart göra att om man försöker igen, eller med våld försöker igen efter blivit avvisad så är det inte okej. Så svårt det här i och med att det ska ha varit två pussar...
ha ha, tja, många män tror ju att tjejer säger nej fast de menar ja, speciellt om de varit flörtiga innan, det är ju liksom ett spel, men oavsett, jag känner ingen, absolut ingen som vill pussa någon som inte är intresserad, allra minst någon man har någon slags relation till innan, det är ju bara pinsamt, så att Micke skulle gjort det för att ofreda någon medvetet, nej, finns inte på kartan. Men vilket samhälle vi fått, nu skall pussar tas upp i rättegång ... herregud, vad blir nästa steg? Alla som går mot röd gubbe skall åtalas för trafikbrott och fara för allmänheten ... någon som haft sitt barn på dagis när de varit lediga och blir åtalad i rättegång ... någon blir åtalad i rättegång för att de slängt en fimp utanför en busskur ... etc, etc, vad hände men vanligt sunt förnuft? Förutom nu då att tjejen som anmält Micke måste vara rejält konstig, typ manshatare. Samhället 2025 ... jamenvisst ... allt spårar ut ...