2025-06-30, 18:08
Medlem
Han är rätt snygg för att vara 60 år!
Citera
2025-06-30, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det var lite det jag var inne på. varför stiger ingen från SVT fram och bevisar vilken helylle kille han är. Eller kanske är det inom SVT som på Dramaten. Det sitter i väggarna som man sa om Örjan Ramberg.
Är bara Puss-Micke toppen på ett isberg inom SVT..?..

SVT försöker väl skademinimera.

Och är rädda för att hamna i skottlinjen

Fegt av dem ändå att gå på tårna kring det här.

Om han blir fälld kommer kanske ett ordentligt uttalande från SVT om arbetsmiljön.
Citera
2025-07-25, 22:37
Medlem
Ozero.Bratvas avatar
Han växte väl upp inom Maranata, Pingströrelsens mest fanatiska fraktion. Kanske inte så konstigt att man får en skev bild av sexuella relationer då.
Citera
2025-07-26, 01:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Förstår det. FFS en puss i fyllan med en kollega och kvinnan skenar som en buffel och gör det till sexuellt. Tom dagen efter bjuder ut honom på lunch ...

Kan inte kvinnan ha varit så förvirrad och chockad efter fyllepussen så att hon inte visste vad hon gjorde när hon bjöd ut honom på lunch dagen efter?
Citera
2025-07-26, 04:33
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan inte kvinnan ha varit så förvirrad och chockad efter fyllepussen så att hon inte visste vad hon gjorde när hon bjöd ut honom på lunch dagen efter?
Säkert. Alla fakta pekar på minst lättare sinnessjukdom. Att ställa till denna enorma uppståndelse efter att ha drabbats av en puss under en alkoholstinn fest är naturligtvis både rejält enfaldigt och förvirrat.

Alla normala människor hade bara lugnt gått vidare i livet utan inblandning av polis, rättsväsende, rännstenspress och maximal exponering.
Citera
2025-07-26, 08:15
Medlem
Robotrons avatar
Liongate
Citera
2025-07-27, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undercover1001
Man blir mörkrädd för alla SD/MAGA män här inne. Ni sitter och har så mycket åsikter i era soffor, hatar journalister, tycker allt är rätt om att göra små ”övertramp” och och försvarar dåligt beteende. Det är 2025! Har samtycke gått Leijnegaard förbi? Sjukt! Han borde tänkt på det innan man pussar en kollega som inte vill. Tror ni på riktigt att ett statligt skattefinansierat mediebolag kan se mellan fingrarna? Anmäla SVT? För vad? De behöver just skydda varumärket än tydligare just pga av sin verksamhet. Ni är ju dumma på riktigt, skaffa ett liv.

Måste man vara SD eller maga för att man har ett sunt förnuft? Idiot är vad du är din kossa. Skaffa dig ett liv själv du tycks vara i behov av det.
Citera
2025-07-27, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undercover1001
Man blir mörkrädd för alla SD/MAGA män här inne. Ni sitter och har så mycket åsikter i era soffor, hatar journalister, tycker allt är rätt om att göra små ”övertramp” och och försvarar dåligt beteende. Det är 2025! Har samtycke gått Leijnegaard förbi? Sjukt! Han borde tänkt på det innan man pussar en kollega som inte vill. Tror ni på riktigt att ett statligt skattefinansierat mediebolag kan se mellan fingrarna? Anmäla SVT? För vad? De behöver just skydda varumärket än tydligare just pga av sin verksamhet. Ni är ju dumma på riktigt, skaffa ett liv.

Du är dum på riktigt!

Jag är inte SD/MAGA. Men jag kan tänka och bedöma rimligheten i saker och ting. En pussjävel på en spritfest är inget att vända upp och ned på världen för. Vuxna människor får väl för fan ta hand om sådana bagateller utan inblandning av rättsväsende, media, personalavdelningar och fan och hans moster. Allt ska vara så jävla skitnödigt nuförtiden. Du skriver om "samtycke". Alla idioter frågar inte mig om samtycke att få vistas i min närhet och interagera med mig. Bara att bita i kudden och ta emot all skit som woke -och pkfittor kommer dragandes med.

En jävla puss?! En puss måste inte vara av sexuell natur!
Citera
2025-07-27, 12:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Du är dum på riktigt!

Jag är inte SD/MAGA. Men jag kan tänka och bedöma rimligheten i saker och ting. En pussjävel på en spritfest är inget att vända upp och ned på världen för. Vuxna människor får väl för fan ta hand om sådana bagateller utan inblandning av rättsväsende, media, personalavdelningar och fan och hans moster. Allt ska vara så jävla skitnödigt nuförtiden. Du skriver om "samtycke". Alla idioter frågar inte mig om samtycke att få vistas i min närhet och interagera med mig. Bara att bita i kudden och ta emot all skit som woke -och pkfittor kommer dragandes med.

En jävla puss?! En puss måste inte vara av sexuell natur!
Nota bene “pussa” är det verb de själva använder. En puss kan inte vara erotisk. Det är som ett handslag. En kyss kan (men måste inte) vara erotisk. Men ingen talar om kyssar. För det var en puss.
Citera
2025-07-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nota bene “pussa” är det verb de själva använder. En puss kan inte vara erotisk. Det är som ett handslag. En kyss kan (men måste inte) vara erotisk. Men ingen talar om kyssar. För det var en puss.
Håller med. Jag tycker vi helgonförklarar Puss- Micke. Så ädel. Helt utan baktankar.
Citera
2025-07-27, 16:52
Medlem
Faltas avatar
Nu har inte vi hela bilden klar. Men kan verkligen polisens förundersökning ta det här till en Åklagare som sen åtalar? Det är en puss vi pratar om!! Jag tänker att eller om Micke har gjort mer utan att vi vet. Är inte det här något som man kan ta ett snack om dagen efter, men blanda in polisen etc etc! Det är verkligen nya tider måste jag säga!
Citera
2025-07-27, 17:17
Medlem
Det bästa vore om ML pudlade. Stockholms innegäng och SVT vet att detta handlar inte om en kindpuss i all vänskap. Och andra sidan så har snart detta runnit ut i sanden. På gott och ont,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in