2025-05-20, 13:18
Medlem
Micke hamnade i nattduellen och åkte ut
Citera
2025-05-20, 13:27
Medlem
Att pussa någon på munnen är absolut inte okej som en vänskapsvink - om det inte är ens make/maka/sambo och möjligen barn. På kinden i vissa kulturer, ja, men inte i Sverige.
Citera
2025-05-20, 13:28
Medlem
fartnockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassleholmsokej
En känd SVT-profil åtalas för sexuellt ofredande.
Det misstänkta brottet ska ha skett i samband med en tv-inspelning.
Skriver Expressen
Fy fan,klarar man inte av en sådan oönskad invit och måste anmäla som sexualbrott istället för att skälla ut eller örfila upp snubben då tycker jag man ska åka till Bauhaus och köpa ett rep,
Citera
2025-05-20, 13:29
Medlem
fartnockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Viket grymt brott. De verkar inte veta om pussen var fullbordad?

Citat:
Ursprungligen postat av Hassleholmsokej
En känd SVT-profil åtalas för sexuellt ofredande.
Det misstänkta brottet ska ha skett i samband med en tv-inspelning.
Skriver Expressen
Fy fan,klarar man inte av en sådan oönskad invit och måste anmäla som sexualbrott istället för att skälla ut eller örfila upp snubben då tycker jag man ska åka till Bauhaus och köpa ett rep,
Citera
2025-05-20, 13:30
Medlem
Verkar inte stå något om det på svt.se. Märkligt
Citera
2025-05-20, 13:36
Medlem
ColaKexs avatar
Så fyllskallen (hans egna benämning) Micke Leijnegard har försökt tvinga till sig två pussar av en yngre tjej? Patetisk snuskgubbe. Det var den karriären på svt...
Citera
2025-05-20, 13:37
Medlem
Finns det exempel på fall i praxis där en puss på munnen ansetts utgörs en sexuell handling?
Citera
2025-05-20, 13:39
Medlem
Gränslös slusk. Att ge sig på och pussa och försöka pussa en kvinna som inte vill bli pussad på, det tyder på en jävligt osynkad och gränslös person.

Har den misstänkte familj? Då hoppas jag att eventuell fru eller sambo lämnar snuskgubben.

Han har troligtvis mer i bagaget.
Citera
2025-05-20, 13:39
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är naturligtvis helt vansinnigt att man vid allvarliga anklagelser i offentligheten mot någon inte behöver stå för det med namn.

Vi får se om du har rätt. I så fall finns inget som hindrar att vederbörande självmant går ut med sitt namn. Det vore ju hedervärt.

Målsägandes namn står i FUPen så det är inget du behöver oroa dig över.
Citera
2025-05-20, 13:41
Medlem
Någon som har FUP?
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Målsägandes namn står i FUPen så det är inget du behöver oroa dig över.
Citera
2025-05-20, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Håller med. Man måste kunna göra bort sig och be om ursäkt, utan att det ska bli ett polisärende och att karriären ska haverera. Folk är så lättkränkta idag.
Om han ärligt ångrar sig och ber om ursäkt. Alla vet att man bli korkad när man är onykter.
Jag har varit full många ggr till och med dyngrak några ggr men aldrig gått så långt som Lejnegard. Jag gissar att han och hans fru/tjej whatever har haft en hel del att prata om. Karriären har nog tyvärr gått åt pipsvängen. Det behövs inte mycket till på SVT.
Citera
2025-05-20, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart42
Kul med tanke på övergången till reportaget om lägenhetsbordeller med Peter Sett*man i studion. Två helt vanliga killar....

Precis! Då tyckte han nog att det skämtet inför Peters svensexa var heeeelt OK och kul... Känns plötsligt väldigt gränslöst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in