Citat:
Ursprungligen postat av
design
Vi tycker olika, det behöver väl inte betyda att jag har en dold agenda?
Jag tycker att han velig i förhören, helt enkelt.
Ett annat exempel på det är att han först inte minns vad han hade skrivit till henne (Förlåt för att jag försökte pussa dig två gånger), och ställer till och med frågan "skrev jag så?"; till att vid ett senare tillfälle förklara exakt hur han menade med den formuleringen.
Beror ju framförallt på att förhöret gällande sms:en var 3-4 månader senare och att han hade raderat sms:en. Han kanske är en sån som skickar rätt många sms/dag, då han ju är en offentlig person. Svårt att komma ihåg exakt vad man skrivit.
Jag tror att han i första förhöret är mycket överraskad/chockad över att han sitter i ett polisförhör gällande detta, och att han senare när det fått sjunka in försöker utveckla vad han menade och även vad hon kan tänkas ha för avsikt med detta.
En helt orimlig anmälan som snarare har med att hennes nuvarande relation är i gungning, men framförallt att hon inte bearbetat färdigt den förmodade våldtäkt/övergrepp hon varit med om. Hon verkar också ha ett mycket dåligt juridiskt ombud som fått henne att gå så här långt. Hon riskerar ju att solka ner sitt varumärke ordentligt. Vem vill/vågar anlita en så pass labil person i rätt krävande/pressade produktioner? Det enda rimliga vore att hon drog tillbaka anmälan och gjorde en "Åsa Linderborg-omvändning" gällande överreaktion/häxjakt, då kanske hon kan börja bygga sitt förtroende igen. Jag tror helt enkelt att hon inte mått så bra efter detta vilket är förståeligt om dessa 1,5 pussförsökt/pussar snarare handlar om ett tidigare övergrepp. Det är förståeligt och förlåterligt för "omvärlden"/branschen. Spektaklet har redan kostat oss skattebetalare onödiga miljoner...., och kanske dessutom avslutat 2 karriärer (Micke och Reneés) helt i onödan