2025-05-20, 11:11
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinluva
ok undrar vad statistiken säger
i trafiken burkar väl fulla förare dömas hårdare?
googlade lite snabbt men hittade inget

Om någon plöjer ned din mamma på ett övergångsställe så tror jag inte du tycker det vore mer acceptabelt om föraren som dödade henne var nykter eller full?

Eller om hon fick en kula genom huvudet pga en sk "felskjutning" av en gängkriminell somalier.

Ett mord är ett mord oavsett.
Citera
2025-05-20, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Om någon plöjer ned din mamma på ett övergångsställe så tror jag inte du tycker det vore mer acceptabelt om föraren som dödade henne var nykter eller full?

Eller om hon fick en kula genom huvudet pga en sk "felskjutning" av en gängkriminell somalier.

Ett mord är ett mord oavsett.
spelar ingen roll vad vi tycker
vårt rättsystem är liite bonkers
Citera
2025-05-20, 11:17
Medlem
Ad-infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Från Wallins Instagram *=i

Micke skyller på fyllan och jag tänker på alla kvinnliga SVT-programledare som bälgar i sig vin på alla jobbfester, men ändå lyckas hålla sig från att pussa eller tafsa på någon alls.

Är det en magisk förmåga?

Det här. Den här myten om att "kvinnor gör minsann inte så".
Det gör de visst.
Jag har blivit nypt i rumpan, tagen på kuken, fått pussar, blivit slickad på kinden, fått kommentarer om vad de vill göra "sen" och fått kroppen/muskler kommenterade av kvinnor. Rent ut sagt blivit sexuell trakasserad. Vid ett tillfälle av just en "kvinnlig SVT programledare" som enligt CW undrar om de har en magisk förmåga som gör att de lyckas hålla sig ifrån just sånt där.

Men nej, tanken att anmäla fanns definitivt inte. Lite lössläppthet på fyllan känns som att man får acceptera.
Och nej, de flesta fallen ovan var inte av någon attraktiv kvinna. De fula beter sig ofta värre än de snygga.
Citera
2025-05-20, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ad-infinitum
Det gör de visst.
Jag har blivit nypt i rumpan, tagen på kuken, fått pussar, blivit slickad på kinden, fått kommentarer om vad de vill göra "sen" och fått kroppen/muskler kommenterade av kvinnor. Rent ut sagt blivit sexuell trakasserad. Vid ett tillfälle av just en "kvinnlig SVT programledare" som enligt CW undrar om de har en magisk förmåga som gör att de lyckas hålla sig ifrån just sånt där.

Men nej, tanken att anmäla fanns definitivt inte. Lite lössläppthet på fyllan känns som att man får acceptera.
Och nej, de flesta fallen ovan var inte av någon attraktiv kvinna. De fula beter sig ofta värre än de snygga.
Ja precis skillnade är väl att en man/kille inte springer till polisen och river upp himmel och jord för att nån nypt en i rumpan herrugud när ska detta få ett slut
Citera
2025-05-20, 11:42
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ad-infinitum
Det gör de visst.

Eller hur. Från man blev könsmogen har kvinnor i olika åldrar lekfullt uppvaktat en med allt från smek, puss och slick till avklädning och svårt att acceptera ett nej.

Köper alla dagar i veckan att man som man har ett övertag pga av större styrka, men om inte denna används så är det exakt samma sak. Men om kvinnor vill fortsätta att uppfattas som barn som inte förstår bättre, så får de väl göra det.

Småtafs behöver inte ens vara ett uttryck för sexualitet, varken från män eller kvinnor, utan en gest av lekfullh uppskattning. Jag har de senaste åren upptäckt att strikt heterosexuella män börjat göra detta mot varandra, för att slippa utsättas för infantil extremfeminisism.
Citera
2025-05-20, 11:45
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Bara kolla bäst i test på tv så ser du
Just ja, jag tror att hon varit i farten gällande yngre män/killar också. Typ han som hon har bingolotta tillsammans med och med en kille som hade downs syndrom.
Citera
2025-05-20, 11:50
Medlem
Bajskottens avatar
Varför pratas det straff på rattfylla å skit?

https://www.hant.se/noje/micke-leijn...strun/10720166

Citat:
– Jag får ju knappt upp den längre, jag är så gammal nu. Morgonrock... Jag går ju helst helt näck då. Och nu är ju risken så liten att det blir fjong så jag är ofarlig, säger Micke i en frekvens av avsnittet.

Senast redigerad av Bajskotten 2025-05-20 kl. 11:54.
Citera
2025-05-20, 11:53
Avstängd
Låter sjukt men det låter som en massa viktigt information missas Så förmodligen har han tvingat sig på henne där det var tydligt att hon inte ville.
För att åka dit bara för man försöker kyssa någon, är ju galet i så fall. Man vet ju inte om personen är intresserad förrän man försöker ge en kyss.
Citera
2025-05-20, 11:53
Medlem
Varför är offret sekretess skyddad? kan ju inte handla om en minderårig eller
Citera
2025-05-20, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Varför är offret sekretess skyddad? kan ju inte handla om en minderårig eller

Skulle inte förvåna mig om äcklet Micke Leijnegard är pedofil och har gett sig på ett barn.

Han brukade kladda rejält på småtjejerna i Lilla Sportspegeln när han var dess programledare.
Senast redigerad av GrevenFB 2025-05-20 kl. 11:57.
Citera
2025-05-20, 11:55
Medlem
Jenshalls avatar
Tycker man hört flera 60 plussare som får sluta abrupt för man tänkt med kuken i slutet av karriären. Här har vi sannolikt en till som får bli pensionär lite tidigare än först tänkt.
Citera
2025-05-20, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Skulle inte förvåna mig om äcklet Micke Leijnegard har gett sig på ett barn.

Står ju att de var på någon efterfest eller något (kanske Mästarnas mästare avslutet). Och där brukar ju inte minderåriga vara precis. Måste ju isf handla om någon med skyddade personuppgifter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in