• 1
  • 2
2025-05-17, 00:09
Medlem
Jag behver rd/hjlp. Jag har en katt som piper/mjaowar konstant och jag vet inte vad jag ska gra lngre. Han fr en bra mngd mat och vatten, r i rtt vikt, s inte fr tjock eller smal. Leker med honom dagligen, och har varit till veterinren med honom fr att kolla om han har ont ngonstans, men inget resultat dr heller.
Dremot har han en aptit som en schfer och hade kunnat ta tills han spyr om det skulle finnas mat framme hela tiden. Men det kan jag ju inte gra, d blir han ju smllfet. S jag har gett mig ut hr i ett sista frsk, fr behver rd/tips fr att f stopp p pipandet, fr jag hller p att bli galen..
Citera
2025-05-17, 00:13
Medlem
r han kastrerad?
Citera
2025-05-17, 00:14
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Hej Sebbe, vad gav veterinren dig fr rd?
Citera
2025-05-17, 00:17
Avstngd
MikeStrutters avatar
Kattfan vill knulla, lt han umgs med en hona s att han fr knulla av sig.
Citera
2025-05-17, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
r han kastrerad?

Ja det r han, har hrt att dem kan hlla p mer n vanligt d. Men knns orimligt att det ska vara s mycket pip
Citera
2025-05-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Hej Sebbe, vad gav veterinren dig fr rd?

Ingenting egentligen, veterinren tyckte allt sg bra ut och att jag skulle fortstta som jag gr
Citera
2025-05-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeStrutter
Kattfan vill knulla, lt han umgs med en hona s att han fr knulla av sig.

Hade det hjlpt s fr han ta s mnga honor han vill, tror dock inte han har ngon sexlust pga kastrering. Men vad vet jag, kanske vrt ett frsk?
Citera
2025-05-17, 00:23
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe2000
Jag behver rd/hjlp. Jag har en katt som piper/mjaowar konstant och jag vet inte vad jag ska gra lngre. Han fr en bra mngd mat och vatten, r i rtt vikt, s inte fr tjock eller smal. Leker med honom dagligen, och har varit till veterinren med honom fr att kolla om han har ont ngonstans, men inget resultat dr heller.
Dremot har han en aptit som en schfer och hade kunnat ta tills han spyr om det skulle finnas mat framme hela tiden. Men det kan jag ju inte gra, d blir han ju smllfet. S jag har gett mig ut hr i ett sista frsk, fr behver rd/tips fr att f stopp p pipandet, fr jag hller p att bli galen..

Fr han g ut?
Citera
2025-05-17, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Fr han g ut?

Det r en innekatt, s han r inte ute ngot. Har dock fnstret ppet ibland s han fr kika ut, men mer n s har det inte blivit
Citera
2025-05-17, 00:27
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Citat:
Ingenting egentligen, veterinren tyckte allt sg bra ut och att jag skulle fortstta som jag gr

D kan det nog vara s som du ska gra.
Citera
2025-05-17, 00:53
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Kan vara parningslust. Allts p riktigt. Viss tid p ret gr de s.
Citera
2025-05-17, 00:54
Medlem
Citat:
Det r en innekatt, s han r inte ute ngot. Har dock fnstret ppet ibland s han fr kika ut, men mer n s har det inte blivit

Se om du kan sknka katten till ngon bondgrd eller lantlig tillvaro dr de fr g ut fritt. Katter mste f vara fria i det vilda annars fr de psykisk ohlsa.

I en lgenhet passar guldfiskar eller liknande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in